quote:Mooie belichting idd! Maar de tweede vind ik ook erg tof.
quote:Je tag leidt echt heel erg af, sorry. Een goede tag valt niet direct op denk ik, maar deze is gelijk boom in your face. Heel de sfeer van de foto gaat daardoor verloren.Op dinsdag 6 januari 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
Een verlaten speeltuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neej johquote:Mooie lokatie El-mar wat is het? Ik neem aan dat je de onbewerkte foto's nog hebt. Die zou ik wel eens willen zien.
Ja, dat vind ik ook wel. Ik heb de indruk dat de foto soms veel van zn waarde verliest daardoor. Hij wordt te scherp of teveel contrast... MAAR soms wordt em er ook wel mooier door.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:22 schreef Individual het volgende:
Best wel zware foto bewerkingen in dit topic zeg..
Vignettering. Da's sowieso een effect wat van nature al in lenzen zit, maar in Photoshop kun je het versterken (of juist verwijderen natuurlijk) met de Lens Correction filter.quote:Op zondag 14 november 2010 16:29 schreef Keios het volgende:
Ik heb alleen 1 vraag: welke filter of bewerking wordt er op een foto geplaatst waardoor hij aan de hoeken donkerder wordt? Ik heb een foto waar die bewerking zo goed zou bij passen maar ik vind niet hoe ik het moet doen
En?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef welkominspace het volgende:
als ie nog niet gesloopt is dan weet ik ook nog een mooie.
als het donker is is het daar zo creepy
het is een oude klimmuur/indoor-sportcentrum.
ik zaal vannacht eens kijken of ie nog overeind staat
Is dat Camp Gabriel Petit voor de brand?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |