Nee, hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef NorthernStar het volgende:
Volgens de bijbel zijn de tien stammen van Israel verdwenen.
Vergeet de Khazaren niet!quote:De joden uit de tijd van Jezus waren een vermening van de inwoners van judea, moabieten en edomieten.
mwah 1 keer, dat hij zei dat europa geld in gaza en hamas pomptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:04 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
ben fan van jort k, maar gisteren was hij irritant bezig..
niet omdat hij zijn mening verkondigde, maar omdat hij totaal niet luisterde naar v.d, Broek en hem constant in de rede viel.
Ik schets de ultieme consequentie, die voortvloeit uit dit soort stompzinnige redeneringen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees hier niet alles, maar is dit echt het niveau van de discussie? Is het zoveel moeite je er even in te verdiepen en niet alles zwart/wit te benaderen?
Hij viel hem juist heel veel in de rede met een beetje van die retorische trucjes, steeds even tussendoor: 'terroristen' mompelen om de discussie kleur te geven ofzo. En hij stelde van die 'as if' vragen en riep dan steeds triomfantelijk, daar hebt u geen antwoord op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:08 schreef Sargon het volgende:
[..]
mwah 1 keer, dat hij zei dat europa geld in gaza en hamas pompt
Ik heb eerder de indruk dat de gangbare opinie momenteel is dat het goed is wat Israel doet. Ik hoor weinig kritiek eigenlijk, op politiek en maatschappelijk vlak. Daarom was het verhaal van Van den broek zo interessant, jammer dat je daar direct zo badinerend over doet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef ExTec het volgende:
T'is immers leuk om bij gebrek aan een eigen doordachte mening, maar gewoon het bekende anti-israelische verhaaltje na te papagaaien, zijn een hoop mensen het met je eens, en heb je veel vrienden enzo, en sta je weer mooi "weldenkend" op de kaart.
Ja, want de splinters in het oog van de werkende democratie Israel, die verzorgen de problemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef SCH het volgende:
Vooral als het gaat om de jarenlange schendingen van verdragen door Israel.
Ja, zijn ze niet gewend bij het staatsjournaal en aanverwante programma's, een balans in een discussie die niet op voorhand al zwaar naar links overhelt. Dan is het al snel 'niet leuk' meer.quote:Nu zaten helaas nono's als Jort Kelder en Ronald Sorensen erbij.
Ik heb juist het tegenover gestelde beeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat de gangbare opinie momenteel is dat het goed is wat Israel doet. Ik hoor weinig kritiek eigenlijk, op politiek en maatschappelijk vlak. Daarom was het verhaal van Van den broek zo interessant, jammer dat je daar direct zo badinerend over doet.
Waar? In europa? Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat de gangbare opinie momenteel is dat het goed is wat Israel doet.
Bull Sh8Tquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef Salvad0R het volgende:
Hamas is a Creation of Mossad Israeli intelligence :
http://www.daily.pk/world(...)li-intelligence.html
Beide hebben schuldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef Salvad0R het volgende:
Ohja, als Israel een school vol kinderen platbombardeerd is het weer de schuld van de Palestijnen die deze kinderen als menselijk schild gebruiken.
Flikker toch op met je onmenselijke hypocrisie, zuurstofonwaardige untermenschen.
bronquote:Bij de tot nu toe bloedigste Israëlische aanval sinds de start van het offensief tegen Hamas in Gaza op 27 december, zijn vandaag in het vluchtelingenkamp Jabaliya minstens 42 mensen omgekomen. Tientallen anderen raakten gewond. Volgens de BBC zijn er onder de dodelijke slachtoffers een aantal kinderen.
Volgens ooggetuigen ging het om een luchtaanval tegen de door de VN bestuurde al-Fakhoera school, waar honderden mensen hun toevlucht hadden gezocht uit vrees voor het geweld in de buurt. De aanval kwam er volgens de getuigen nadat militante Palestijnen in de aangrenzende zone Israëlische troepen met mortiergranaten hadden beschoten. Een Israëlisch toestel heeft vier projectielen afgevuurd.
Palestijnse hulpverleners zeggen dat het Israëlische offensief nu al zeker 635 dodelijke slachtoffers en 2.600 gewonden heeft gemaakt.(belga/bdr)
Israel heeft schuld. Meer niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Beide hebben schuld
Door mensen te betitelen als untermenschen laat je je nogal laatdunkend uit over deze mensen. Dat is nu precies het probleem wat in deze gebieden speelt. Dus je doet er net zo hard aan mee
Open je ogen eens. Hamas gebruikt haar eigen bevolking als menselijk schild. Het allemaal onderdeel van de propaganda machine van Hamas. Hamas is de enige partij die baat heeft bij grote aantallen Palestijnse slachtoffers.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is: Hoe haal je het in vredesnaam in je kop om op een school te schieten waar honderden kinderen zitten die ook nog eens vluchteling zijn??? Al zaten er 10 Hamas leden, je doet dat gewoon niet. Punt.
stumperquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef Salvad0R het volgende:
Flikker toch op met je onmenselijke hypocrisie, zuurstofonwaardige untermenschen.
Dit niveau dus. Heb ik echt geen zin in. Daar is het veel te belangrijk voor. Het is geen kleutergedoe zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, want de splinters in het oog van de werkende democratie Israel, die verzorgen de problemen.
Die barbaren, die niet eens weten hoe ze 'democratie' en 'mensenrechten' schrijven, die zijn niet het probleem hoor
[..]
Ja, zijn ze niet gewend bij het staatsjournaal en aanverwante programma's, een balans in een discussie die niet op voorhand al zwaar naar links overhelt. Dan is het al snel 'niet leuk' meer.
Ik had het idee dat Kelder met zijn ongenuanceerde manier van debateren Van den Broek uit de tent wilde lokken. Nadat Kelder er tegenin was gegaan, werd opeens heel duidelijk hoe eenzijdig Van den Broek deze hele kwestie bekeek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij viel hem juist heel veel in de rede met een beetje van die retorische trucjes, steeds even tussendoor: 'terroristen' mompelen om de discussie kleur te geven ofzo. En hij stelde van die 'as if' vragen en riep dan steeds triomfantelijk, daar hebt u geen antwoord op.
En meteen weer dat verwijt van anti-semitisme, als iemand niet enorm pro-Israel is, maar dan wel weer heel verkapt natuurlijk "wat is dat toch met die jezuieten".
Gemiste kans. Er valt juist heel veel tegen het verhaal van Van den Broek in te brengen maar Kelder was niet bij machte een pinkje te maken.
Nog een stukje uit dat artikel:quote:
quote:The sources also said that senior Hamas officials have been spotted more than once wandering around the maternity ward of Gaza City's Shifa Hospital and even using the hospital to hold press conferences, on the theory that it offers a safe haven from Israeli fire. For the same reason, Hamas forces have taken refuge near buildings that serve as headquarters for various international organizations, such as the Red Cross and the United Nations.
Als je het zo kortzichtig bekijkt krijg je nooit een oplossing, dan blijf je altijd een volk dat onderdrukt wordt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Israel heeft schuld. Meer niet.
Ik zou ook in opstand komen als zo'n volk denkt recht te hebben op mijn land, alleen omdat de UK en Frankrijk dat zeggen.
Dan blijf "ik" een volk wat onderdrukt wordt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:23 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als je het zo kortzichtig bekijkt krijg je nooit een oplossing, dan blijf je altijd een volk dat onderdrukt wordt.
Je houdt er in ieder geval dezelfde denkwijzen op na als veel (extremistische) Palestijnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dan blijf "ik" een volk wat onderdrukt wordt?
Wehehehehehe.
Nee hoor.
Ik ben geen Palestijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |