Trio dan maarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen, reetveter? Emo's hebben ook liefde nodig. En een harde lul. Een dikke vette zwans. Een kloppende dop die gierend kan spuiten.
Gun jij dat Mirre niet na al deze heisa?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
!!!!!!!!!!! INSTANT UPDATE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mirre/Mirjam is net op zeer jonge leeftijd overleden aan de complicaties van haar zwangerschap. Noorsbloed, bij deze wensen we je al het beste in deze moeilijke tijd.
Groetjes
Metal Nederland
Waarom moet ik hierom hardop lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
Mirre/Mirjam is net op zeer jonge leeftijd overleden aan de complicaties van haar zwangerschap. Noorsbloed, bij deze wensen we je al het beste in deze moeilijke tijd.
Groetjes
Metal Nederland
+1quote:
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
Groetjes
Metal Nederland
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je geen 2 keer dezelfde reactie in een topic kon geven.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:21 schreef JanusAnus het volgende:
Hij weet ook nog steeds het zelfde toontje te treffen als in dat originele topic. En mensen trappen er gewoon weer in! Geniaal!
Wtf is dat nou weer voor niks zeggend iets. Ik denk dat de snelste uitweg gewoon niet meer hier komen was. En wat is een minder snelle uitweg dan? Ik kan om eerlijk te zijn niks bedenken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef timmmmm het volgende:
Ten eerste is TS een verwerpelijke rattenkeutel, ten tweede biedt hij nu alleen zijn excuses aan, omdat dat de snelste uitweg is, ten derde moet dit topic dichtgegooid worden, omdat je hem nu enkel geeft wat hij graag wil, meer aandacht, en ten vierde is het TS eigen schuld dat zijn vriendin nu lastig gevallen wordt, hij is degene die haar erbij betrok.
Ik snap niet dat TS nog terugkomt, maarja, aandacht blijft aandacht hè
Ik hoop dat TS vriendin hem keihard dumpt
fokwoord van 2009 comahyvenquote:
Hij postte altijd al 'raar'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:21 schreef JanusAnus het volgende:
Hij weet ook nog steeds het zelfde toontje te treffen als in dat originele topic. En mensen trappen er gewoon weer in! Geniaal!
Oh puhlease.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n domme opmerking.
Jij bedient je toetsenbord toch? Met je handen?
Wat nou internet? We lullen niet met bots hoor, maar met mensen. Dan verwacht je op zijn minst enige vorm van menselijkheid.
Je zei wat ik dachtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ergens heb je gelijk en raak je daarmee het diepst van m'n hele wereldvisie.
Maar aan de andere kant is dat toch ook wel... ja... erg naief.
Grappig hoe zo'n forum ondanks alle nonsense nog steeds een aardige afspiegeling van de werkelijkheid is.
Allen een goede nachtrust.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:18 schreef cerror het volgende:
I come from Nigeria and I am a prince.
I can give you 5 million US dollars from my inheritance if you help me transfer the money to a offshore account.
Ey, niet alle KLB-SC'ers zijn complete mongolenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh puhlease.
Jullie geloven een die hard KLB-SC'er op zijn woord? En nu denken jullie: Dit is mijn Wendy van Dijk moment?
Vooral jij she zou beter moeten weten.
Het glazen huis is 1, maar een anonieme baggeraar op internet?
Christus, je bent alleen maar boos omdat je boos bent dat je eigen naïviteit in een keer blootgelegd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |