Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Zo gaat het toch altijd, hoe lang waren de geruchten over KJH niet allemaal onwaar?.
Maar een afkoopsom van 1,5 miljoen is wel erg laagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja dat is zeker onzin![]()
Maar dat hij een afkoopsom heeft lijkt me wel zeker, anders tekenen ze tegenwoordig niet bij. Zeker niet als grotere clubs interesse hebben zoals afgelopen zomer bij Douglas vlak voordat hij bijtekende.
quote:Niet Den Haag maar Kerkrade voor Delorge
Laurent Delorge maakt per direct de overstap van Ajax naar Roda JC. De middenvelder tekent in Kerkrade een contract dat hem voor 2,5 jaar aan de eredivisionist verbindt, meldt het AD.
Naast Delorge heeft Roda JC zich dinsdag ook versterkt met Arnaud Suitchin, zo maakte de club bekend. De negentienjarige in Kameroen geboren Belg maakt de overstap van Anderlecht en tekent in Kerkrade tot medio 2012.
Misschien wil hij Rommedahl en Kennedy ook wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Van Geel heeft wel een neusje voor goede spelers.
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Er is niets mis met Delorge, in de wedstrijden die hij meespeelde deed hij het gewoon naar behoren. Er staan alleen betere spelers voor hem. Verder ook een echte lache kerelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Op dat laatste na (want dat kan ik niet beoordelen), volkomen eens. Stelde zich ook geweldig op het laatste half jaar. Geen enkele klacht gehoord, maar gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef superjood het volgende:
[..]
Er is niets mis met Delorge, in de wedstrijden die hij meespeelde deed hij het gewoon naar behoren. Er staan alleen betere spelers voor hem. Verder ook een echte lache kerel
Hetzelfde geldt voor Rommedahl en Kennedy, vind ik. Ik hoop dat ze gewoon een leuke club vinden. Roda zou goed zijn voor Delorgequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef superjood het volgende:
[..]
Er is niets mis met Delorge, in de wedstrijden die hij meespeelde deed hij het gewoon naar behoren. Er staan alleen betere spelers voor hem. Verder ook een echte lache kerel
Oh ja, Aissati kan dan nog niet meedoen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef sjimz het volgende:
Emanuelson achter de spits en Enoh/Lindgren op de plek van Emanuelson in jouw team
bronquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef denthemen het volgende:
Verdediger Rob Wielaert van FC Twente heeft een akkoord bereikt met Ajax. De Amsterdamse club is tevens bereid het bedrag te betalen dat FC Twente voor hem vraagt. Opvallend is dat de centrale verdediger pas geleden nog zijn contract verlengde tot medio 2012. In dat contract is een gelimiteerde
transfersom opgenomen.
Volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van Wielaert, kan de 30 jarige verdediger zich sportief en financieel sterk verbeteren.
FC Twente heeft de transfer nog niet bevestigd. Ajax is ook nog in de markt voor Eljero Elia van FC Twente
quote:
RTV Oostquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:48 schreef Rumille het volgende:
Kijk nu op TV Oost, maar nu zo'n waardeloos programma over dieet en zo. Meld het wel als er wat nieuws komt.
die paul schabbink praat nog wel fatsoenlijk NLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
RTV OostDaar verstaan jullie toch niets van
Oons Robbie is vot goan noar Ajaxss. klootn man
Woon in Twentequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
RTV OostDaar verstaan jullie toch niets van
Oons Robbie is vot goan noar Ajaxss. klootn man
WILLIEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof ze plat praten bij RTV oost, alleen die kale knakker doet dat
En dan ben je voor AJAX 1!!!!!quote:
Die ken ik nu wel een keertje.quote:
Oke ik geloof hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Die ken ik nu wel een keertje.
Ja ik ben voor Ajax, de mooiste club van de wereld!
Van die blessures word je toch STRONTZIEK.quote:Miralem Sulejmani is op de eerste training in Portugal mogelijk geblesseerd geraakt nadat hij tegen ploeggenoot Toby Alderweireld botste. Na de aanvaring bleef de Serviër aangeslagen op de grond liggen. De ernst van de blessure is nog onduidelijk
Godverdommequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Van die blessures word je toch STRONTZIEK.
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Van die blessures word je toch STRONTZIEK.
quote:De Barnevelders zagen Miralem Sulejmani na een botsing met Toby Alderweireld geblesseerd afhaken. De Serviër bleef verder uit voorzorg langs de kant. Een ijszak koelde de pijnlijke plek op het bovenbeen.
Ik kom uit Rotterdamquote:
Dan ben jij gewoon een mongoolquote:
Mooie club voor m!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef Silenus het volgende:
Delorge naar Roda is officieel nu door Ajax bevestigd.
Ik heb dan nog liever dat ze met dat geld contracten openbreken en salarissen omhoog gooien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef 16meter het volgende:
Alles boven de 8 miljoen is veel te veel voor Elia. Als je nagaat dat Suarez ongeveer hetzelfde heeft gekost.
Zie liever nog een versterking voor de verdediging dan een aanvaller.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik mag toch hopen dat het niet de knie is weer bij Sulejmani...
Ja, maar dat was al langer bekend. Gewoon een beetje fucken van Ajax denk ik. Twente vraagt 12 miljoen en Ajax doet er dan zo'n klein scheetje geld bij. Laat die Elia maar gewoon zitten waar 'ie zit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef Rumille het volgende:
Het nieuwe bod op Elia is dus blijkbaar afgewezen volgens RTV Oost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |