In een vicieuze cirkel zit geen invalshoek.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef damsco het volgende:
[..]
En jij denkt dat Israël zomaar op hun beurt weer reageren. Wat een cirkelredenatie weer
Je snapt het niet helemaal he?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef damsco het volgende:
[..]
En jij denkt dat Israël zomaar op hun beurt weer reageren. Wat een cirkelredenatie weer
Nee ik snap het inderdaad niet. Jij snapt het hele conflict wel? Ik denk dat niemand op de wereld dit hele conflict snapt. The only thing I know, is that I know nothing PERIOD.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal he?
Israël reageert JUIST op hun beurt weer op de Palestijnen (Hamas) en daarom is het JUIST zo moeilijk om een oordeel te vellen over dit conflict. Tsjonge jonge zeg.
En daarom een uiterst effectief wapen. Vuur wapens zijn zeer effectief in bewoond gebied. Vuur verspreid zich veel dodelijker door een gebouw of oppervlakte dan een drukgolf van een explosie.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het onlogisch om in deze oorlog rookgranaten op een dergelijke grote hoogte af te vuren. En waarom zouden de Israelies dat willen? Het wordt mi gebruikt als -uiterst effectief- psychologisch wapen. Totale terreur op de grond voor de mensen die daar zitten. Het regent brokken fosfor die door je huid en vlees heenbranden, omgezet worden in zwavelzuur en dan de botten verder uitbijten. Totale terreur, zoals al gezegd.
Wil je lezen over de gruwelijke effecten ervan, lees over Fallujah, waar de Amerikanen dit strijdmiddel ruim hebben ingezet.
Het is niet moeilijk om het conflict te snappen, wél is het moeilijk om erover te oordelen. Wie heeft er gelijk enzo....quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee ik snap het inderdaad niet. Jij snapt het hele conflict wel? Ik denk dat niemand op de wereld dit hele conflict snapt. The only thing I know, is that I know nothing PERIOD.
Ja dat bedoel ik dus ook. En daarom walg ik ook van posts van mensen welke het totaal voor Hamas opnemenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om het conflict te snappen, wél is het moeilijk om erover te oordelen. Wie heeft er gelijk enzo....
Je begrijpt toch wel dat er aan Palestijnse kant nu een partij aan de macht is die als hoofddoel heeft om de staat Israël te verneitigen? Lijkt mij een prima basis om vrede te creeërenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je je ooit afgevraagd waarom dit conflict er sowieso is? Denk je dat de palestijnen op een blauwe maandag gezegd hebben 'joh laten we israël beschieten!'. De Palestijnen reageren op hun beurt weer op Israël, maar daar zal jij misschien nog niet over nagedacht hebben.
In Libanon werd Israels aarsch toch best hard gekicked ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Nog een complot ervan maken ook. Way to go
Ik zit er ook nog steeds op te wachten , maar ik denk dat de kans groter is dat het morgen 30 graden wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zoals een andere user ook al postte, reageer dan ook es op Darfur, ongelooflijke schijnheil
Heb ik allang gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zoals een andere user ook al postte, reageer dan ook es op Darfur, ongelooflijke schijnheil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |