Brrrr Weet niet of ik dat wel durfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu nog een keer naar buiten gaan
inderdaad wel prettig dat na 6 uur de radio gewoon op 3FM kan blijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:39 schreef henkde_j het volgende:
Heerlijk trouwens dat Giel op vakantie is. Normaal gesproken staat 's ochtends altijd een andere zender op. Michiel en EJ ftw!
vertrouw het voor geen cent die linkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef DaMook het volgende:
Was dit ??
http://twitter.com/twiterrewards
Ik dus ook niet meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vertrouw het voor geen cent die link
Heb hem/haar/het geblocktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef DaMook het volgende:
Was dit ??
edit
Ah spam dus. Via twitter
. In safari werd die pagina niet eens geopend waar die twitteraar naar linkte, maar in FF wel.
Niet klikken dus mensen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef DaMook het volgende:
Mijn eerste twit of twitter of hoe het ook heet is ...... MARS !.
I knowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En velen meldden hetzelfde op Twitter
![]()
.
Vanavond es ff kijken of er nog een leuke buurvrouw in het complex woont (tenzij overal de verwarming is uitgevallen....)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohhh, dat meen je niet Roel!!
Arme jij *knuffelt Roel warm*
Kun je niet bij iemand anders thuis gaan zitten, want met dit weer zonder verwarming... brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |