Hihihihi!quote:
Als deze niet ingesneeuwdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, verwarming doet 't niet. Morgenvroeg komt monteur langs
.
Ik vond hem bij midnr leuker, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem nu minder hoor en dat ie minder dat ongeleide projectiel is wat Sersjee zegtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:23 schreef Dichterbijer het volgende:
EJ komt veel leuker ove rhier dan bij MIDNR... maar das smaak
Ohhh, dat meen je niet Roel!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, verwarming doet 't niet. Morgenvroeg komt monteur langs
.
Dat ken ik, deden bij mij op school "vroeger" ook weleens meiden om een dagje vrij te krijgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Ja meisjes... ze moest bij het eerst volgende scholengebouwencomplex eruit
Ging er ook nog 1tje onderuit in de bus, flauwgevallen en al... die kon de druk van koud en warm niet maar aan.
Of gewoon giel en domien omwisselenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Als we Michiel nu eens naar de ochtend zetten en Giel naar de middag... dan luister ik tenminste de hele ochtend 3FM
Is ook een mogelijkheid...heb de show van Domien nog nooit gehoord... dan slaap ik zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of gewoon giel en domien omwisselen. Giel 4 tot 6 en Domien 6 tot 10
.
Is thee ook goed?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Ow...iemand koffie, ik loop nu naar de automaat
Oeh, koffie!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Ow...iemand koffie, ik loop nu naar de automaat
Domien is wel okquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:37 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is ook een mogelijkheid...heb de show van Domien nog nooit gehoord... dan slaap ik zoals gewoonlijk
Topper! dank je welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
* Dichterbijer zet de waterkoker aan...
Ik heb het foto's maken helemaal te pakkenquote:
We delen mee met jou in de zelfde vreugdequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:39 schreef henkde_j het volgende:
Heerlijk trouwens dat Giel op vakantie is. Normaal gesproken staat 's ochtends altijd een andere zender op. Michiel en EJ ftw!
Hey mede-eindhovenaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oeh, koffie!!
Denk dat ik t ff zelf ga zetten, met speciale Ibiza-bonen! (in de trant van "zomer in huis halen")
Denk dat ze meer klachten binnen krijgen over Gielquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij MIDNR was ie een ongeleid projectiel en da's nu stukken minder. Ergens jammer, maar EJ MIDNR-style 's ochtends op de radio is misschien niet zo'n heel goed idee. Ik vraag me af hoeveel klachten ze hebben gehad over die Kenianen-bananen dagrap...![]()
Dan pasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kreeg vannacht visioen dat giel in 2010 gaat stoppen bij 3fm
Nu nog een keer naar buiten gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het foto's maken helemaal te pakken.
Brrrr Weet niet of ik dat wel durfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu nog een keer naar buiten gaan
inderdaad wel prettig dat na 6 uur de radio gewoon op 3FM kan blijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:39 schreef henkde_j het volgende:
Heerlijk trouwens dat Giel op vakantie is. Normaal gesproken staat 's ochtends altijd een andere zender op. Michiel en EJ ftw!
vertrouw het voor geen cent die linkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef DaMook het volgende:
Was dit ??
http://twitter.com/twiterrewards
Ik dus ook niet meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vertrouw het voor geen cent die link
Heb hem/haar/het geblocktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef DaMook het volgende:
Was dit ??
edit
Ah spam dus. Via twitter
. In safari werd die pagina niet eens geopend waar die twitteraar naar linkte, maar in FF wel.
Niet klikken dus mensen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef DaMook het volgende:
Mijn eerste twit of twitter of hoe het ook heet is ...... MARS !.
I knowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En velen meldden hetzelfde op Twitter
![]()
.
Vanavond es ff kijken of er nog een leuke buurvrouw in het complex woont (tenzij overal de verwarming is uitgevallen....)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohhh, dat meen je niet Roel!!
Arme jij *knuffelt Roel warm*
Kun je niet bij iemand anders thuis gaan zitten, want met dit weer zonder verwarming... brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |