Niet bewust gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist gewoon dat Sedan hem ging sluiten
Prima zo. Misschien nog het Fok! logo erbij.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor kritiek.. en aangezien dit geen sterke kant van me is. Maar goed, ik zal hem hier neerzetten.. als iemand naar gaat doen, bijt ik![]()
Maarre.. automatic heeft net al verbeteringen aangegeven. Als er iemand is die handig is met dit soort dingen of gevoel heeft voor lay-out, mag hij zij het van mij overnemen.
Klik
Duimen wij allemaal met je meequote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Mijn tentamen ging niet helemaal geweldig. Ik moet een 5,2 om het vak te halen. Dus ik ga even duimen...
Wij duimen met je mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Mijn tentamen ging niet helemaal geweldig. Ik moet een 5,2 om het vak te halen. Dus ik ga even duimen...
Je hebt gelukkig de hele discussie gemist vandaag.. maar dat doen we nietquote:
Icons erin en dan zeuren over andere kliekjesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Tegan het volgende:
Boeiend dat er icons in staan.
Samenvatting?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig de hele discussie gemist vandaag.. maar dat doen we niet
Ow, dat is wel een goed idee van je. Heeft iemand een logo zo voor mij beschikbaar? Of weet iemand waar ik die vandaan kan halen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Howl het volgende:
[..]
Prima zo. Misschien nog het Fok! log erbij.
Die van MNRquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zag het ook niet echt als een incrowd iets maar dat de mensen weten aan wie ze dingen kunnen vragen omdat ze er vaker komen, maargoed.
En vond het wel leuk staan. Maar kom gerust met andere ideeen.
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&q=fok+logo&btnG=Search+Imagesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dat is wel een goed idee van je. Heeft iemand een logo zo voor mij beschikbaar? Of weet iemand waar ik die vandaan kan halen?
Roep maar een zin, zal ik hem er voor jullie bijmakenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:
Die van MNR is gaaf, klein minpuntje van dat MR right
Hetzelfde verhaal als altijd Singles moet ontopic blijvenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
niet echt als een incrowd iets maar dat de mensen weten aan wie ze dingen kunnen vragen omdat ze er vaker komen
Ik vind de sfeer wat naar de negatieve kant overhellen met die regendruppels. Als dat bloemetjes en bijtjes zouden zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Howl het volgende:
[..]
Prima zo. Misschien nog het Fok! log erbij.
Dat mocht niet van de mods, vanwege minder toegankelijk voor anderen en daar is singles nou juist voorquote:
Singles !!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer wat naar de negatieve kant overhellen met die regendruppels. Als dat bloemetjes en bijtjes zouden zijn. Dan zijn we happy singles. En singels of singles, wat do we do? Wie maakt de poll
Ja, maar die moet ik dan bewerken.. met Photoshopquote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Tegan het volgende:
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&q=fok+logo&btnG=Search+Images
Singlesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer wat naar de negatieve kant overhellen met die regendruppels. Als dat bloemetjes en bijtjes zouden zijn. Dan zijn we happy singles. En singels of singles, wat do we do? Wie maakt de poll
En dan een foto van m,n piemel erbij fotoshoppen voor het effect.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh, om welke reden?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mocht niet van de mods, vanwege minder toegankelijk voor anderen en daar is singles nou juist voor
Dat past nooit mên!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En dan een foto van m,n piemel erbij fotoshoppen voor het effect.
Ow boy.. ga ik wijzigen. Thanks, had ik zelf niet meer gezien.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef Feitosa het volgende:
Als SiNGELS in SINGLES word veranderd ben ik voor.
Omdat er geklaagd werd dat Singles te SC werd enzo. En dus bij R&P kon.. maarja dat is 'incrowd' en dat is hier niet. Dus dat moeten we dan zelf ook niet gaan veroorzaken, door bv icons in de OPquote:
'Hey Ado, is het makkelijk scoren hier?'quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]!
"Hey Ado, ik zie dat jij een vaste usert bent dus ik mag je vast wel wat vragen hè? Dat single zijn, is dat nog een beetje tof dan?"
Kijk een topic mee en dan weet je je antwoord ookquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef MLI het volgende:
[..]
'Hey Ado, is het makkelijk scoren hier?'
Veel logischer vraag.
Wel top dat je het doet MNRquote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow boy.. ga ik wijzigen. Thanks, had ik zelf niet meer gezien.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Veel logischer vraag.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Veel logischer vraag.
Gewoon, wat Tegan al zei, even een OP maken in de Wikiquote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, regel het maar van die OP en mail het me maar ofzo dan pas ik hem wel aan. Maar voor als nog zie ik verder niemand behalve MNR/Belzesar wat doen
Mja, ik heb dus de hele week tentamens om 8:45quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
Btw Tegan;
Ging lekker dan vanmorgen! Er waren er vast veel te laat of niet?
Ik ben een beetje huiverig voor woensdag. Ik heb dan ook om 8.45 tentamen & ben in staat om tussen 6.30 & 7.00 weg te rijden met de auto :")
Het gaat er toch dat het hier gezellig is of niet. En ik vind iedereen die single is hier mag posten.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat er geklaagd werd dat Singles te SC werd enzo. En dus bij R&P kon.. maarja dat is 'incrowd' en dat is hier niet. Dus dat moeten we dan zelf ook niet gaan veroorzaken, door bv icons in de OP
Iedereen is vrij om uit te proberen tot de massa iets kiest als OP en die dan ook hopelijk trouw handhaaft. En dan zo minst kliekerig overkomend.quote:
Oh echt? Kut zegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik heb dus de hele week tentamens om 8:45 [ afbeelding ].
Daarom.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om uit te proberen tot de massa iets kiest als OP en die dan ook hopelijk trouw handhaaft. En dan zo minst kliekerig overkomend.
Het heeft ook geen zin om met 6 man afzonderlijk iets te maken hequote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, regel het maar van die OP en mail het me maar ofzo dan pas ik hem wel aan. Maar voor als nog zie ik verder niemand behalve MNR/Belzesar wat doen
Iedereen mag hier postenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat er toch dat het hier gezellig is of niet. En ik vind iedereen die single is hier mag posten.
Ik ben photoshop kwijtquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
Als iemand voor mij een Fok!logo wil regelen, zal ik hem erin plaatsen. Ga ik eens even kijken of ik de tips van auto nog erin kan verwerken en de zin van Box die er uiteraard nog aankomt
Code gewoon onderaan in de eerste post in text file.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gewoon, wat Tegan al zei, even een OP maken in de Wiki
Anders krijg je straks het gemuts dat niet iedereen de code weet.
Kan...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Code gewoon onderaan in de eerste post in text file.
Welke zin?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef MNR het volgende:
Als iemand voor mij een Fok!logo wil regelen, zal ik hem erin plaatsen. Ga ik eens even kijken of ik de tips van auto nog erin kan verwerken en de zin van Box die er uiteraard nog aankomt
Ik snap daarom het hele gezeur ook niet. Leef en laat leven.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft ook geen zin om met 6 man afzonderlijk iets te maken he
[..]
Iedereen mag hier postenSimpel, alleen is het voor singels miss net wat interessanter of leuker.
Een origineel logo van Fok!, gewoon een gif of bmp die je niet hoeft te bewerken. Weet niet zo goed hoe ik dat anders uit kan leggenquote:
Als tegenhanger van die zin met Mr right ... de kreet potentieeltje kan er dan ook nog wel bijquote:
Hoe gaat het met je zoektocht naar De Ware?quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:52 schreef Tegan het volgende:
Ok, singlesonderwerpen vanaf nu.
Gooi maar gewoon met termen hoor wat er ongeveer in moet, heb zelf ook aardig wat ontwerp ervaring dus vandaarquote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Een origineel logo van Fok!, gewoon een gif of bmp die je niet hoeft te bewerken. Weet niet zo goed hoe ik dat anders uit kan leggenIemand anders die begrijpt wat ik bedoel en dat Sedan uit wil leggen?
De zin voor de mannen, zodat er niet alleen iets over Mr. Right in staat.
ik be ngestopt aangezien de ware niet bestaatquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zoektocht naar De Ware?
Ik ben momenteel echt totaal niet op zoek. Volgens mij ben ik helemaal niet zo leuk. School stop ik mee, mijn bijbaantje is maar zwaar en onderbetaald, sporten doe ik niet, rijbewijs haal ik ook maar steeds niet, andere hobby's heb ik eigenlijk niet. Waar moet je dan over praten?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal eens mee doen...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik organiseer btw de Wie Is De Mol Prono. Dus doet u allen mee! Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1
Fok?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben momenteel echt totaal niet op zoek. Volgens mij ben ik helemaal niet zo leuk. School stop ik mee, mijn bijbaantje is maar zwaar en onderbetaald, sporten doe ik niet, rijbewijs haal ik ook maar steeds niet, andere hobby's heb ik eigenlijk niet. Waar moet je dan over praten?
Eerst werk vinden. Misschien heb ik de ware wel gevonden alleen dat weet ik zelf nog niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt wel leuk.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben momenteel echt totaal niet op zoek. Volgens mij ben ik helemaal niet zo leuk. School stop ik mee, mijn bijbaantje is maar zwaar en onderbetaald, sporten doe ik niet, rijbewijs haal ik ook maar steeds niet, andere hobby's heb ik eigenlijk niet. Waar moet je dan over praten?
Goed punt, * mrbox let ff opquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
dat nergens over praten valt wel meequote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las voorgevelquote:Op maandag 5 januari 2009 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt wel leuk.We moeten nog altijd een keer daten, dan kan ik mijn voorgevoel bevestigen.
![]()
Wat doe je eigenlijk de hele dag?
Dat vind ik zo sad om over te praten. Dat zou dan ook iets zijn dat ik verborgen zou houden voor een date. Scharrel weet alleen dat ik 'veel forum'.quote:
Maar daarvoor ben je aan het sportenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn eigen voorgevel is uitermate teleurstellend.
En bier drinken voor de biertieten.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar daarvoor ben je aan het sporten
Dat ja.. ga er meestal ook niet heel veel op inquote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik zo sad om over te praten. Dat zou dan ook iets zijn dat ik verborgen zou houden voor een date. Scharrel weet alleen dat ik 'veel forum'.
Hmm... Ja, naja. Ik zou het niet de eerste keer vertellen - denk ik - maar aan de andere kant; lekker boeiend. Als hij dat stom vindt, dan is hij zelf stomquote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik zo sad om over te praten. Dat zou dan ook iets zijn dat ik verborgen zou houden voor een date. Scharrel weet alleen dat ik 'veel forum'.
Goede combi tochquote:
Ja, dat doe ik eigenlijk heel de dag?! Vrij weinig.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt wel leuk.We moeten nog altijd een keer daten, dan kan ik mijn voorgevoel bevestigen.
![]()
Wat doe je eigenlijk de hele dag?
vind ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ja, naja. Ik zou het niet de eerste keer vertellen - denk ik - maar aan de andere kant; lekker boeiend. Als hij dat stom vindt, dan is hij zelf stomVolgens mij komt hij er toch wel achter na verloop van tijd (bij mij dan)
Het is een goed tijdverdrijf
Er is nog zo veel waar je over kan praten. Je moet gewoon iemand zoeken die veel te vertellen heeft. En volgens mij ben je wel leuk.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hmmm, die eerste drie heb ik ook in een relatie. En die laatste is nu juist wat een relatie een relatie maakt vind ik, mits evenwichtig.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de hoofdpunten op een rij:
+ Geen gezeur
+ Geen Jaloezie
+ Doen wat je wilt
+ Geen verplichtingen
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef MNR het volgende:
bmp
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn eigen voorgevel is uitermate teleurstellend.
Haha, dat is idd Freak gedragquote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
Mijn eventuele levenspartner mag echt niet al mijn lompe verhalen van de jaren lezen. Als ik zijn account zou weten zou ik AL zijn posts gaan teruglezen. Ik ben echt een beetje een freak op dat gebied. Niemand mag ook aan mijn computer zitten.
Heb je iets te verbergen dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
Mijn eventuele levenspartner mag echt niet al mijn lompe verhalen van de jaren lezen. Als ik zijn account zou weten zou ik AL zijn posts gaan teruglezen. Ik ben echt een beetje een freak op dat gebied. Niemand mag ook aan mijn computer zitten.
Klinkt als mijn leven. Alleen krijg ik er ook nog voor betaald.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik eigenlijk heel de dag?! Vrij weinig.
Nou, ik zou natuurlijk niet alles gaan lezen, maar ik zou het wel willen... Het zou iig wel in mijn hoofd spoken een tijdje.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is idd Freak gedrag
Ik zou het wel grappig vinden om te weten waar hij post maar verder... Nee, ik ga niet alles terug zoeken
ik vind het meer controlerend gedrag dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is idd Freak gedrag
Ik zou het wel grappig vinden om te weten waar hij post maar verder... Nee, ik ga niet alles terug zoeken
Maar je zou het ook doen...?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ik zou natuurlijk niet alles gaan lezen, maar ik zou het wel willen... Het zou iig wel in mijn hoofd spoken een tijdje.
Twee jaar pasquote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
Ik vier trouwens over 26 dagen mijn tweejarig Fok!bestaan. En dus ook ruim twee jaar single.
quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:06 schreef Tegan het volgende:
Ik vier trouwens over 26 dagen mijn tweejarig Fok!bestaan. En dus ook ruim twee jaar single.
Nou, ik wilde ja zeggen. Eigenlijk moet ik dus de persoon vinden waarbij het me niet boeit dat hij achter alles komt, iemand die ik vertrouw met mijn hele verleden oid. En die komt waarschijnlijk nooit.quote:
He ik over vier maanden. En ik heb al weer een half jaar single.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Tegan het volgende:
quote:
Of interesse in de persoonquote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
Ik vind dat terug lezen wel een beetje ziek gedrag eigenlijk.... en alsof je dan iets wil vinden waardoor het fout gaat.
ik al weer te lang singlequote:Op maandag 5 januari 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He ik over vier maanden. En ik heb al weer een half jaar single.
Zo iemand kom je vast wel tegen. Ik zou aan het begin ook niet alles vertellen. Maar als ik diegene vertrouw dan wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ik wilde ja zeggen. Eigenlijk moet ik dus de persoon vinden waarbij het me niet boeit dat hij achter alles komt, iemand die ik vertrouw met mijn hele verleden oid. En die komt waarschijnlijk nooit.
Daarvoor was ik 25 jaar single. Lekker belangrijk trouwens.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik al weer te lang single
maar scheelt ook dat ik niet echt zoekend ben
Leuk scenario voor een filmquote:Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef Tegan het volgende:
Het zou waarschijnlijk nooit echt ervan komen, dat ik ALLES lees. Maar het is net zoiets als je huidige crush Googlen. Je moet wel uitkijken met dingen waar je achterkomt dan niet over beginnen tenzij hij het verteld. Anders komt hij achter je freakgedrag.
tjah, wat was reden van zolang?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarvoor was ik 25 jaar single. Lekker belangrijk trouwens.
Haha. Ik denk dat het moeilijk is om die te vinden. Oké als hij in een Seksualiteit-topic zou posten, dan wil ik het ook wel lezen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Zeker alle posts in topic waarvan ik wel wil weten wat hij erover zou zeggen... Sorry. Ik moet ook echt een tegenovergesteld persoon hebben dan ik zelf ben. Zoiemand die nog niet weet wat een .avi is zeg maar, dan heb je ook niets om na te lezen, en hij ook niets om te vinden op mijn computer.
Ben je dan zo anders hier dan in het dagelijks leven?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:13 schreef Howl het volgende:
Ik zou het al erg vinden als iemand in mijn dagelijks leven weet wat ik allemaal op allerlei internet forums post.
Hangt dat niet van de persoon af? Er zijn zat mensen die weten wie ik online ben, maar ook zat aan wie ik dat nooit zal vertellen. Anonimiteit vooropquote:Op maandag 5 januari 2009 21:13 schreef Howl het volgende:
Ik zou het al erg vinden als iemand in mijn dagelijks leven weet wat ik allemaal op allerlei internet forums post.
heeeyquote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef Red_Cat het volgende:
Haaaiwassik weer! Iedereen nog goed en wel thuisgekomen met de gladheid?
Helaas heb ik weinig geluk in de liefde gehad. Ik vond wel een meisje/vrouw leuk het was alleen nooit wederzijds.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, wat was reden van zolang?
niet zoekend of niet kunnen vinden ?
Haha, eventjes vergetenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Litpho het volgende:
Nee. Gewoon nee.
Ik was ook oud toen ik mn eerste vriendin krijg hoor. Soms duurt het even voor je doorhebt hoe het allemaal werkt. Geloof dat ik dat nu wel redelijk onder de knie heb.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, wat was reden van zolang?
niet zoekend of niet kunnen vinden ?
Dat zou mij alleen boeien als hij er niet eerlijk over was...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik denk dat het moeilijk is om die te vinden. Oké als hij in een Seksualiteit-topic zou posten, dan wil ik het ook wel lezen hoor
Maar verder...
Ik weet het al lang hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:16 schreef Tegan het volgende:
En mijn ware mag dit natuurlijk niet over mij weten.
Ja, da's wel zwaar irritant jaquote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen mogen best weten wat ik post.. maar ik vind het eerder gewoon vreemd. Vind het al nooit fijn als mensen meekijken met msn gesprekken enzo (ook al staat er niks interssants in). Gewoon het feit dat ze zien wat je typt enzo.
bekende verhaal dusquote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas heb ik weinig geluk in de liefde gehad. Ik vond wel een meisje/vrouw leuk het was alleen nooit wederzijds.
Waarom zo negatief? kan het niet gewoon interesse zijn?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu zo naief ? Vertrouwen geven en nemen aan je vriend(in) en niet achter zijn rug om dingen gaan lezen om hem/haar daar later mee te confronteren
ik eens, ik lees ook niet terug hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:Ben ik nu zo naief ? Vertrouwen geven en nemen aan je vriend(in) en niet achter zijn rug om dingen gaan lezen om hem/haar daar later mee te confronteren
Als ik een crush op hem heb & ik weet nog niet zoveel, dan zou ik nieuwsgierig zijn. Als ik met hem heb, dan is het idd om te checken of hij eerlijk is en geen gemene dingen zegtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou mij alleen boeien als hij er niet eerlijk over was...
Ik heb hier op Fok! niks te verbergen dus ik zou het niet erg vinden als iemand mijn posts doorleest.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen mogen best weten wat ik post.. maar ik vind het eerder gewoon vreemd. Vind het al nooit fijn als mensen meekijken met msn gesprekken enzo (ook al staat er niks interssants in). Gewoon het feit dat ze zien wat je typt enzo.
Alleen die taal he... blijft lastigquote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was ook oud toen ik mn eerste vriendin krijg hoor. Soms duurt het even voor je doorhebt hoe het allemaal werkt. Geloof dat ik dat nu wel redelijk onder de knie heb.
Ik confronteer ze er niet mee, maar ik heb wel een tick dat ik dat dan wel wil weten/lezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:
Ben ik nu zo naief ? Vertrouwen geven en nemen aan je vriend(in) en niet achter zijn rug om dingen gaan lezen om hem/haar daar later mee te confronteren
Oh ja, ik ook. Als mensen mij ontmoeten zeggen ze altijd meteen dat ik op FOK! net zo ben als in het echt. Anyone care to confirm that?quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij zouden mijn vrienden me er zo tussenuit kunnen filteren hierzo...ik zeg precies dezelfde dingen en reageer precies het zelfde als in het echte leven
Ik ga ook altijd scheef tikken als er iemand meekijkt.quote:
volgens mij ben jij allang blij dat je iemand hebt die met je mee wilt lezenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb hier op Fok! niks te verbergen dus ik zou het niet erg vinden als iemand mijn posts doorleest.
Je hebt interesse en stalken , je gaat toch ook niet uit intresse zijn vuilnis emmer leeghalen om te kijken wat voor interessants daar in zitquote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zo negatief? kan het niet gewoon interesse zijn?
Die persoon heeft dat openbaar neergezet, dat vind ik nauwelijks "achter zijn rug om".quote:Op maandag 5 januari 2009 21:17 schreef mrbox het volgende:Ben ik nu zo naief ? Vertrouwen geven en nemen aan je vriend(in) en niet achter zijn rug om dingen gaan lezen om hem/haar daar later mee te confronteren
Je hebt geen idee.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen die taal he... blijft lastig
Niet? Oh. Goed dat ik het weet.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt interesse en stalken , je gaat toch ook niet uit intresse zijn vuilnis emmer leeghalen om te kijken wat voor interessants daar in zit
dat maakt in het begin zo leuk, het ontdekken van elkaar rechtstreeks zonder internet dingen terug te lezenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik een crush op hem heb & ik weet nog niet zoveel, dan zou ik nieuwsgierig zijn. Als ik met hem heb, dan is het idd om te checken of hij eerlijk is en geen gemene dingen zegt
Pass...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook. Als mensen mij ontmoeten zeggen ze altijd meteen dat ik op FOK! net zo ben als in het echt. Anyone care to confirm that?
Dat is ook niet gepubliceerd met het doel dat anderen dat zouden lezen. Forumposts daarentegen...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt interesse en stalken , je gaat toch ook niet uit intresse zijn vuilnis emmer leeghalen om te kijken wat voor interessants daar in zit
Heel irritant.. M'n ex vond het ook irritant, had vaak het gevoel alsof ik iets verborg voor hem qua msn gesprekken enzo. Maar dat was totaal niet het geval. Weet niet, irritante eigenschap van mij.quote:
Dat alles behalve dat van die lesbische vriendin.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bekende verhaal dus
wat ik al heb meegemaakt![]()
- vrouwen die van hetero naar lesbi gaan. (1 daarvan is trouwens nu wel de beste vriendin die ik maar kan wensen)
- Vrouwen die ik leuk vind dat niet wederzijds is of andersom
- Onzeker
Hoe tik je scheef?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd scheef tikken als er iemand meekijkt.
op mn werk is dat soms irritant
Ik houd niet van checken, alleen als ik reden heb om achterdochtig te zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik een crush op hem heb & ik weet nog niet zoveel, dan zou ik nieuwsgierig zijn. Als ik met hem heb, dan is het idd om te checken of hij eerlijk is en geen gemene dingen zegt
Jarenlang expatten naar Enschede hielp niet echt natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen die taal he... blijft lastig
Bij mij komen dan van die zinnen eruit die net niet 'mij' zijn. Ga ik er teveel over nadenken enzoquote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd scheef tikken als er iemand meekijkt.
op mn werk is dat soms irritant
"Twente maakt meer kapot dan je lief is."quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jarenlang expatten naar Enschede hielp niet echt natuurlijk.
Nee, maar misschien wel zijn kunst bekijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Litpho... mijn heldquote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die persoon heeft dat openbaar neergezet, dat vind ik nauwelijks "achter zijn rug om".
Het is niet zozeer het anders zijn. Het gaat om hoe ik over bepaalde dingen denk. En het bespreken van heel persoonlijke problemen. Wat ik hier als Howl post valt wat dat betreft nog best mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je dan zo anders hier dan in het dagelijks leven?
bij goede vriendin kon en mocht ik meelezen met msn, maar deed ik gewoon niet vanwege prive.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel irritant.. M'n ex vond het ook irritant, had vaak het gevoel alsof ik iets verborg voor hem qua msn gesprekken enzo. Maar dat was totaal niet het geval. Weet niet, irritante eigenschap van mij.
Moet ik nu verhuizen?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
"Twente maakt meer kapot dan je lief is."
Dat ik dan veel meer tikfouten maak bedoel ik, noem ik altijd scheef tikkenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe tik je scheef?
Of mensen die meeluisteren als je aan het telefoneren bent
Oeh, nog iemand! Heb je mijn nummer al?quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 21:23 schreef Tegan het volgende:
Ik houd ook niet van bellen in het openbaar, dan sms ik gewoon liever. Vandaar ook mijn sms-obsessie. Niemand die het leest/per ongeluk hoort waarvan ik het niet wil.
Het ging mij niet omdat het prive is. Maar meer omdat ik dan 'mezelf' niet meer ben qua gesprek/schrijfstijl. Dan ga ik teveel nadenken over heo ik het erneer zet. Net alsof ik mij schaam voor mijn zinnen/zinstructuur/woordkeuze/onderwerp. Zoiets zeg maar. De inhoud is niet eens zo boeiend.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij goede vriendin kon en mocht ik meelezen met msn, maar deed ik gewoon niet vanwege prive.
Klinkt raar maar maakt mij echt niet uit wat ze tegen andere zegt hoor
ach jah, boeie, zoals ik zeg: nu echt beste vriendin die je maar kan wensen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat alles behalve dat van die lesbische vriendin.
Met de juiste bedoelingen wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij ben jij allang blij dat je iemand hebt die met je mee wilt lezen
quote:
Ah, ik dacht misschien zoietsquote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik dan veel meer tikfouten maak bedoel ik, noem ik altijd scheef tikken
snap ikquote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het ging mij niet omdat het prive is. Maar meer omdat ik dan 'mezelf' niet meer ben qua gesprek/schrijfstijl. Dan ga ik teveel nadenken over heo ik het erneer zet. Net alsof ik mij schaam voor mijn zinnen/zinstructuur/woordkeuze/onderwerp. Zoiets zeg maar. De inhoud is niet eens zo boeiend.
Ik ben sowieso geen beller. komt doordat telefoongesprekken altijd zo vaag verlopen .En zeker niet naar onbekende mensen/instanties.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Tegan het volgende:
Ik houd ook niet van bellen in het openbaar, dan sms ik gewoon liever. Vandaar ook mijn sms-obsessie. Niemand die het leest/per ongeluk hoort waarvan ik het niet wil.
En het slaat eigenlijk nergens op.. Stom eigenlijk. Zeker in een relatie zou je jezelf moeten kunnen zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
snap ikmaar jah, ik type soms ook anders als mijn moeder achter me staat ofzo
Dat zou wazig zijnquote:
En dat is juist iets wat mij zal jeuken.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef Tegan het volgende:
Echt respect idd als je jezelf nog bent als iemand meekijkt. Ik ga me echt teveel druk maken over wat anderen van me denken.
Het irritantste is als mensen commentaar gaan geven nadat je hebt opgehangen. Bemoei je met je eigen zakenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen beller. komt doordat telefoongesprekken altijd zo vaag verlopen .En zeker niet naar onbekende mensen/instanties.
ja ik kan het wel, maar dan moet er niemand in de kamer/buurt zijn die me kan horen
Je mag wel bij mij komen wonen in den haagquote:
Je hebt bellen en bellen. Afspreken waar je vanavond gaat eten, ach. Afspreken wie er morgenochtend als eerste bovenop mag, niet bij mij in de coupé graagquote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef mafkees01 het volgende:
Ik hou ook echt niet van bellen in het openbaar. Doe liever gewoon privé of wanneer niemand het hoort.
Vind het echt lomp om zo overdreven alles te bespreken waar iedereen het hoort
Lijkt me leuk zo'n vriendin. Maar als jullie allebij op zelfde vallen wie gaat er dan uit eindelijk met de prijs vandoor?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, boeie, zoals ik zeg: nu echt beste vriendin die je maar kan wensen.
en jah is ook voordeel met stappen
zo van ik vind die en die wel leuken dan krijg je altijd wel lache acties
alleen soms nadeel dat we alle 2 op zelfde type vallen vaak
Ik bel alleen kort met familie, of om snel iets af te spreken/te laten weten dat ik wat later ben oid. Of als hij zat is 's nachts een uur met scharrel, en that's it. En als ik afspraken met instanties moet maken natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen beller. komt doordat telefoongesprekken altijd zo vaag verlopen .En zeker niet naar onbekende mensen/instanties.
ja ik kan het wel, maar dan moet er niemand in de kamer/buurt zijn die me kan horen
inderdaad. maar jahquote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En het slaat eigenlijk nergens op.. Stom eigenlijk. Zeker in een relatie zou je jezelf moeten kunnen zijn
Ik heb altijd het gevoel dat ze meeluisteren, maar dat doen ze dan nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef MissMSX het volgende:
Het irritantste is als mensen commentaar gaan geven nadat je hebt opgehangen. Bemoei je met je eigen zaken![]()
Ik ook nog steeds niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |