Niet bewust gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist gewoon dat Sedan hem ging sluiten
Prima zo. Misschien nog het Fok! logo erbij.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor kritiek.. en aangezien dit geen sterke kant van me is. Maar goed, ik zal hem hier neerzetten.. als iemand naar gaat doen, bijt ik![]()
Maarre.. automatic heeft net al verbeteringen aangegeven. Als er iemand is die handig is met dit soort dingen of gevoel heeft voor lay-out, mag hij zij het van mij overnemen.
Klik
Duimen wij allemaal met je meequote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Mijn tentamen ging niet helemaal geweldig. Ik moet een 5,2 om het vak te halen. Dus ik ga even duimen...
Wij duimen met je mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Mijn tentamen ging niet helemaal geweldig. Ik moet een 5,2 om het vak te halen. Dus ik ga even duimen...
Je hebt gelukkig de hele discussie gemist vandaag.. maar dat doen we nietquote:
Icons erin en dan zeuren over andere kliekjesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Tegan het volgende:
Boeiend dat er icons in staan.
Samenvatting?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig de hele discussie gemist vandaag.. maar dat doen we niet
Ow, dat is wel een goed idee van je. Heeft iemand een logo zo voor mij beschikbaar? Of weet iemand waar ik die vandaan kan halen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Howl het volgende:
[..]
Prima zo. Misschien nog het Fok! log erbij.
Die van MNRquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zag het ook niet echt als een incrowd iets maar dat de mensen weten aan wie ze dingen kunnen vragen omdat ze er vaker komen, maargoed.
En vond het wel leuk staan. Maar kom gerust met andere ideeen.
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&q=fok+logo&btnG=Search+Imagesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dat is wel een goed idee van je. Heeft iemand een logo zo voor mij beschikbaar? Of weet iemand waar ik die vandaan kan halen?
Roep maar een zin, zal ik hem er voor jullie bijmakenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:
Die van MNR is gaaf, klein minpuntje van dat MR right
Hetzelfde verhaal als altijd Singles moet ontopic blijvenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
niet echt als een incrowd iets maar dat de mensen weten aan wie ze dingen kunnen vragen omdat ze er vaker komen
Ik vind de sfeer wat naar de negatieve kant overhellen met die regendruppels. Als dat bloemetjes en bijtjes zouden zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Howl het volgende:
[..]
Prima zo. Misschien nog het Fok! log erbij.
Dat mocht niet van de mods, vanwege minder toegankelijk voor anderen en daar is singles nou juist voorquote:
Singles !!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer wat naar de negatieve kant overhellen met die regendruppels. Als dat bloemetjes en bijtjes zouden zijn. Dan zijn we happy singles. En singels of singles, wat do we do? Wie maakt de poll
Ja, maar die moet ik dan bewerken.. met Photoshopquote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Tegan het volgende:
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&q=fok+logo&btnG=Search+Images
Singlesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer wat naar de negatieve kant overhellen met die regendruppels. Als dat bloemetjes en bijtjes zouden zijn. Dan zijn we happy singles. En singels of singles, wat do we do? Wie maakt de poll
En dan een foto van m,n piemel erbij fotoshoppen voor het effect.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh, om welke reden?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mocht niet van de mods, vanwege minder toegankelijk voor anderen en daar is singles nou juist voor
Dat past nooit mên!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 20:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En dan een foto van m,n piemel erbij fotoshoppen voor het effect.
Ow boy.. ga ik wijzigen. Thanks, had ik zelf niet meer gezien.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef Feitosa het volgende:
Als SiNGELS in SINGLES word veranderd ben ik voor.
Omdat er geklaagd werd dat Singles te SC werd enzo. En dus bij R&P kon.. maarja dat is 'incrowd' en dat is hier niet. Dus dat moeten we dan zelf ook niet gaan veroorzaken, door bv icons in de OPquote:
'Hey Ado, is het makkelijk scoren hier?'quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]!
"Hey Ado, ik zie dat jij een vaste usert bent dus ik mag je vast wel wat vragen hè? Dat single zijn, is dat nog een beetje tof dan?"
Kijk een topic mee en dan weet je je antwoord ookquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef MLI het volgende:
[..]
'Hey Ado, is het makkelijk scoren hier?'
Veel logischer vraag.
Wel top dat je het doet MNRquote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow boy.. ga ik wijzigen. Thanks, had ik zelf niet meer gezien.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef MLI het volgende:
[..]
'Hey Ado, is het makkelijk scoren hier?'
Veel logischer vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |