Niet bewust gedaanquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist gewoon dat Sedan hem ging sluiten
Prima zo. Misschien nog het Fok! logo erbij.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig voor kritiek.. en aangezien dit geen sterke kant van me is. Maar goed, ik zal hem hier neerzetten.. als iemand naar gaat doen, bijt ik![]()
Maarre.. automatic heeft net al verbeteringen aangegeven. Als er iemand is die handig is met dit soort dingen of gevoel heeft voor lay-out, mag hij zij het van mij overnemen.
Klik
Duimen wij allemaal met je meequote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Mijn tentamen ging niet helemaal geweldig. Ik moet een 5,2 om het vak te halen. Dus ik ga even duimen...
Wij duimen met je mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Mijn tentamen ging niet helemaal geweldig. Ik moet een 5,2 om het vak te halen. Dus ik ga even duimen...
Je hebt gelukkig de hele discussie gemist vandaag.. maar dat doen we nietquote:
Icons erin en dan zeuren over andere kliekjesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Tegan het volgende:
Boeiend dat er icons in staan.
Samenvatting?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig de hele discussie gemist vandaag.. maar dat doen we niet
Ow, dat is wel een goed idee van je. Heeft iemand een logo zo voor mij beschikbaar? Of weet iemand waar ik die vandaan kan halen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:35 schreef Howl het volgende:
[..]
Prima zo. Misschien nog het Fok! log erbij.
Die van MNRquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zag het ook niet echt als een incrowd iets maar dat de mensen weten aan wie ze dingen kunnen vragen omdat ze er vaker komen, maargoed.
En vond het wel leuk staan. Maar kom gerust met andere ideeen.
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&q=fok+logo&btnG=Search+Imagesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dat is wel een goed idee van je. Heeft iemand een logo zo voor mij beschikbaar? Of weet iemand waar ik die vandaan kan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |