Het bedrijfsmotto van Ordina?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Bovendien kan de boog niet 9 uur achtereen gespannen zijn.
Marco Pastors heeft nog nooit zijn best gedaan. Nou, ja, misschien voor het omdoen van zijn das dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Reya het volgende:
Overigens doet Marco Pastors wel zijn best om al zo vroeg een nominatie te verdienen voor meest kansloze politieke actie van het jaar. En dat terwijl LR een paar maanden nog orakelde de echte bruggenbouwers van Rotterdam te zijn...!
Zou hij zijn tanden gebleekt hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Marco Pastors heeft nog nooit zijn best gedaan. Nou, ja, misschien voor het omdoen van zijn das dan.
Daar hoeft hij natuurlijk niet zijn best voor te doen, maar de tandarts met zijn chemicaliën.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zou hij zijn tanden gebleekt hebben?
Hij moet vooral oefenen op z'n prodent lacht...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daar hoeft hij natuurlijk niet zijn best voor te doen, maar de tandarts met zijn chemicaliën.
Ik ben er niet van overtuigd dat ie daarvoor zijn best heeft gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij moet vooral oefenen op z'n prodent lacht...
Godskolere wat word ik eng van dat valse gejank wat uit zijn strot komt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De eerste cd van Spinvis is echt goed.
Alleen cd 1 is goed. De rest is too much.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Godskolere wat word ik eng van dat valse gejank wat uit zijn strot komt.
pandora`s doosquote:Op maandag 5 januari 2009 20:39 schreef Yildiz het volgende:
Waar haal je ze toch vandaan.
Ik dacht ook al wat doet mijn vriezer het beroerd komt vast omdat mijn keuken vrij koud is. Dat klopte dus welquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben ik de enige die problemen met opstarten heeft vandaag?
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 5 januari 2009 18:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tv tip
canvas 2200
The rise and fall of trotski
quote:TV maandag 5 januari Ketnet & Canvas
Trotski, rise and fall of a revolutionary
22:05 - 23:00 Documentaire
Teletekst ondertiteld Breedbeeld
Trotski, rise and fall of a revolutionary
Documentaire over Leo Trotski, de held van de Russische revolutie en de burgeroorlog die later in ongenade viel bij Stalin en uiteindelijk in ballingschap in Mexico werd vermoord door een Sovjet-agent.
Weet je wat ook onfatsoenlijk is...?quote:Op maandag 5 januari 2009
19:07 schreef Picchia het volgende:
En als er iemand onfatsoenlijk is dan is het wel Bluesdude die overal stiekem beledigingen
tussendoor weet te floepen..
quote:'Het woord tegenbeweging is heel snel gekomen. In mijn ingezonden brief schreef ik over de "kwade gedachten" van Wilders. Een paar dagen later noemt De Telegraaf Wilders "Het Kwaad".
Jonge snaakquote:
Op mijn oude Hogeschool. Geen competitie. Gewoon 2 uur ballen. Heb nooit competitie gespeeld, nooit bij een volleybalclub gezeten. Maar vind het wel leuk. Ben niet gebouwd als volleyballer.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en waar dan wel als ik mag vragen.
Ik mag pas woensdagw eer maar wel gelijk een wedstrijd vrijdag
Wanstaltigheidquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Nautilus_ het volgende:
Wanstaltig product van de verzorgingsstaat.
Dan heb je een lasapparaat nodig in plaats van lijm.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef Aoristus het volgende:
De ijzeren rijstkom is gebarsten, Du_ke
De planeconomie moet terug, maar ja, het is geen 1989 meerquote:Op maandag 5 januari 2009 23:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heb je een lasapparaat nodig in plaats van lijm.
De vrije economie is inmiddels ook verdeeld. Zelfs overtuigde vrije marktvoorvechters weten het even niet meer.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:26 schreef du_ke het volgende:
Plannen voor de economie zijn tot nu toe niet onfeilbaar gebleken.
Komt dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:28 schreef du_ke het volgende:
Ik ga dan ook niet pretenderen dat ik het wel weet.
Ik heb 'm onder op de stapel gelegdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup, de voorlopige aanslagterroristen.
Ik ook, maar ik heb er nooit zin in en ben als de dood dat je alles toch verkeerd invult. Stel je voor dat je bonnetjes moet overleggen van 2004, dat zou een ramp zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef du_ke het volgende:
moet volgens mij nog voor 5 jaar geld terugvragen.
5 minuten werk en ik kreeg afgelopen jaar 1500 euri terug.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb er nooit zin in en ben als de dood dat je alles toch verkeerd invult. Stel je voor dat je bonnetjes moet overleggen van 2004, dat zou een ramp zijn.
Volgens mij moet je een bureaucratische inslag hebben om er echt winst in te zien.
Wow, dat is een hoop euri. Hebbie zoveel beddengoed afgeschreven joh ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
5 minuten werk en ik kreeg afgelopen jaar 1500 euri terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |