Ze vertelde dat in dec. niet meer verlengd kon worden, en had het over een constructie van 3 maanden een 'tijdelijk oproep' iets, en daarna kunnen ze dan weer van voren af aan beginnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef k_man het volgende:
Was het niet wettelijk zo dat je derde contract automatisch een contract voor onbepaalde tijd is? of was dat bij de derde verlenging?
Dan zal het wel de derde verlening zijn, wat ik bedoel. Hoewel het natuurlijk geen kwaad kan om even uit te zoeken of dat ook echt zo is. Wie weet heb je nu wel een contract voor onbepaalde tijd, zonder het door te hebben. Zou tof zijn, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Ze vertelde dat in dec. niet meer verlengd kon worden, en had het over een constructie van 3 maanden een 'tijdelijk oproep' iets, en daarna kunnen ze dan weer van voren af aan beginnen.
Nu plas ik de hele tijd tegen mijn computerscherm aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef k_man het volgende:
Omdat ik irritant ben.da's de korte versie.
Kan me voorstelen dat je geen zin hebt in weer solliciteren, maar vind wel dat ze een vreemd spelletje spelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze vertelde dat in dec. niet meer verlengd kon worden, en had het over een constructie van 3 maanden een 'tijdelijk oproep' iets, en daarna kunnen ze dan weer van voren af aan beginnen.
Ik was een beetje overdonderd dus heb getekend tot dec. 09
Moet er nog even rustig met golfer over hebben en uitzoeken of dit allemaal wel zo kan.
Maar aan de andere kant heb ik niet veel keus op mijn leeftijd en ook absoluut geen zin om wéér te moeten solliciteren
quote:
Verklaar u nader...quote:
dan wil je het niet weten!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Verklaar u nader...
Gaat het over sneeuw?? We know.
Gaat het over poep?? We willen het niet weten.
Gaat het over de gezondheidszorg? Tell us.
Poep is zóóóóóó vorig-topic!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |