Uiteraard, maar zo is die Bartrid nu eenmaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef MP1917 het volgende:
hoe komt hij dan weer bij popcorn? ik bedoel..pop snap ik nog wel, maar hoe kom je aan de corn? dat heb je dan toch gewoon opgezocht?
opquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Niet om het punt, maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet om het punt, zei ik nog...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:52 schreef Beregd het volgende:
[..]
op
http://www.rockhall.com/inductee/earth-wind-fire
vind ik idd dat ze lange tijd met zijn negenen waren, klopt dus, had eerst verkeerde bronnen. Ik heb het punt aangepast. sorry TSE
Wikipedia:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef WeezerButler het volgende:
Poing klopt dan natuurlijk ook beter. Veel beter zelfs.![]()
Popcorn, pffff![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Z het volgende:
De componist van poing is toch een fok!ker? Z'n naam schiet me even niet te binnen ...
Uh nee, jij gaf alleen juist het goeie zetje richting popcorn want dat is ook een raar geluid.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:36 schreef MP1917 het volgende:
hoe komt hij dan weer bij popcorn? ik bedoel..pop snap ik nog wel, maar hoe kom je aan de corn? dat heb je dan toch gewoon opgezocht?
devnull dacht ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Z het volgende:
De componist van poing is toch een fok!ker? Z'n naam schiet me even niet te binnen ...
quote:Radio, video
Boogie with a suitcase
Your livin' in a disco
Forget about the rat race
Let's do the milkshake, sellin' like a hotcake
Try some buy some fee-fi-fo-fum
MadMaster +1quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Popmuzik - M
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Uit de categorie 'niet alledaagse muziekinstrumenten':
[ afbeelding ]
Hoe heet zo'n apparaat?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef belsen het volgende:
Trompetviool, dacht ik. Monique Lansdorp speelt er ook op bij Boudewijn de Groot, onder andere bij Het land van Maas en Waal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |