Tja niks leuks aanquote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vind aan dagdag
Hou een eetwedstrijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef De_Ananas het volgende:
Ik keek net in de spiegel en ik schrok gewoon hoe dun m'n buik is geworden
Je bent zelf nog jeugd.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef MouzurX het volgende:
Je hoeft geen onderzoek te houden om te concluderen dat het hoofdrekenen bij de jeugd achteruit is gegaan.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAROFLMAO!11!111111111!1!!!!1111!!!!111quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef dagdag het volgende:
nieuw in ene shop fok
dagdagfanpakket
1 zuigarm
1 fanshirt
1 tafellaken
Dankjequote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet wie Roargh is, maar ik vind zijn avatar wel leuk.
Ik vind je gewoon totaal niet grappig, meer een kutusertquote:
Nog maar 4 maanden en 5 dagen hoorquote:
Wie is zij eigenlijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
voor een manquote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
Wie dat was doet er niet meer toe, it's a goner.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
Whehe. Nieuwe kloonscan gekregen van Danny?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie dat was doet er niet meer toe, it's a goner.
Ik las bonerquote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
DAT, dat is dus jeugd, kleine jeugd...quote:
quote:
En mensen met borsten en een piemel?quote:
En terecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent meteen 1 van mijn favoriete userts
Nou gaat ie dreigen, die skinheadquote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
ik had er 1000 van bt gehad, telt dat?
Ja, de hostsite is soms offline. Maar van tinypic mag ik geen serieuze tetsels uploaden. Dus nu zit ik noodgedwongen bij http://www.xxxphotosharing.com.quote:
Hij heeft geen geluk vandaagquote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Kloon van gebande, weg. En ik heb je originele account ook door de shredder gehaald.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef RoedolfRemlof het volgende:
Sorry IQM. Dit account zal ook wel weer verbannen worden.
Ik spreek je nog wel een keer. (ooit)
wie heeft de meeste puntenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
uiteraard
tussendoor de posts
Roargh, kloon van gebande, weg
Ja en dit is dus ook weer een 'kloon van gebande'.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
uiteraard
tussendoor de posts
Roargh, kloon van gebande, weg
Whehe.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:24 schreef RoedolfRemlof het volgende:
Sorry IQM. Dit account zal ook wel weer verbannen worden.
Ik spreek je nog wel een keer. (ooit)
Ik had geen origineel hehequote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kloon van gebande, weg. En ik heb je originele account ook door de shredder gehaald.
Kan je hem niet bij photobucket ofzo hosten?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, de hostsite is soms offline. Maar van tinypic mag ik geen serieuze tetsels uploaden. Dus nu zit ik noodgedwongen bij http://www.xxxphotosharing.com.
ong tot maartquote:
quote:
Ik niet. Ben je alleen maar langer mee weg.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:27 schreef Elmostyle het volgende:
Dat krijg je als je teveel users verbant op KLB, ik begrijp ze wel de klonen
hoeveel heb ik er ?quote:
hoe krijg je er meer ?quote:
Klinkt fout.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga prinsessenglazuur halendoei!
ga zo effe kijken ga etenquote:
watquote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moest lachenquote:
Kijk ook even voor mijquote:
watte?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef yvonne het volgende:
Emimich mag eens gaan nadenken over z'n kloonnamen, lang, tot Pasen ofzo
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, de hostsite is soms offline. Maar van tinypic mag ik geen serieuze tetsels uploaden. Dus nu zit ik noodgedwongen bij http://www.xxxphotosharing.com.
Doe mijn plaatje ook PLEASEquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Cobie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van computers, maar dankzij mijn opleiding weet ik wel hoe ik het plaatje onder de 10 kilobyte kan krijgen.
zomg smiley-overkillquote:
Vertelquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Cobie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van computers, maar dankzij mijn opleiding weet ik wel hoe ik het plaatje onder de 10 kilobyte kan krijgen zonder kwaliteitsverlies.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef Cobie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van computers, maar dankzij mijn opleiding weet ik wel hoe ik het plaatje onder de 10 kilobyte kan krijgen zonder kwaliteitsverlies.
thnx, de jouwe mag er ook wezenquote:
Wat een hitsquote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef dagdag het volgende:
me fok nummers
stella
hey heb een puntkin
hij steekt nogal uit
als het vriest kleeft hij aan de voooruit
dan pak ik warm water erbij
en trek ik hem los
mij god ik ben zo blij
mensen lachten mij uit
me puntkin steekt uit
dat is niet fijn
dat ergert mij
hou je bek ken je plek
stellaaa ultras zeewolde
----------------------------------------
jehova
'''hey hallo we zijn er weer voor de zoveelste keer
bij ons hebben we een blad
want wij geloven in vanalles en nog wat
en luister toch naar ons
we lopen overal de deur plat
refrein
jehova getuigen jehova getuigen
steek de voet tussen u deur
wij gaan door ook al stelt u ons teleur
we komen vaak terug met een groep
lekker bij u bezoek
en wilt u dat niet dan heeft u pech
u zit an jehova vast
refrein
jehova getuigen johova getuigen
steek de voet tussen u deur
wij gaan door ook al stelt u ons teleur
in onze folder kunt u gezellig lezen
wat we de komende weken gaan beleven
het is niet eng we zijn niet apart
doe met jehova mee anders ziet u ons keertje vast
---------------------------------------
iedereen
ik voel me fijn
als ik kan posten in de sc
de dag begint goed met fooookkk
en ondanks de mods verveel ik me niet
door het sc bagger lied
refrein
ohohoh fok ik hou van jou
meer als mijn vrouw
ondanks dat die tieten hebt
hou ik van een goed fok gesprek
vroeger was ik ook al fan
van deze mooie site
toen kwam de klb erbij
en daar ging me vrije tijd
refrein
ohohoh fok ik hou van jou
meer als mijn vrouw
ondanks dat die tieten hebt
hou ik van een goed fok gesprek
met mensen als bt hebben we lol
om de gekste dingen als een knol
ohoho fok ik wil je niet verliezen
collectie info dagdag@hotmail.com
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef gers het volgende:
zo even me prinsessenglazuur gespoten over bt der gezicht
FASquote:
nohquote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef gers het volgende:
zo even me prinsessenglazuur gespoten over bt der gezicht
Wowquote:Op maandag 5 januari 2009 18:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Die met die prachtige fobo als je iets naar beneden scrollt![]()
klikie
Ze zijn allemaal net niet spang genoeg.quote:
Geef mij maar de rechter.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal net niet spang genoeg.Ik ga toch voor de 2e van rechts, want die kijkt me zo lief aan.
Die buik van de mijne is spanger.quote:
Ik ga niet voor superslank en spieren.quote:
Ik weet waarom jouw AH die niet had.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb trouwens een kleine klacht, ik ging naar de AH voor prinsessenglazuur, dit dus:
[ afbeelding ]
En ik wil daarbij natuurlijk ook dit:
[ afbeelding ]
Prinsessenfantasie.
Lijkt mij niet meer dan logisch, maar ze hadden de prinsessenfantasiesprinkles dus gewoon niet!
Dit alles omdat ik een roze cake ga bakken morgen
Ok, haar foto dan bij dezequote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik ga toch voor vriendindie ziet er stuk beter uit
Lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb trouwens een kleine klacht, ik ging naar de AH voor prinsessenglazuur, dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsessenfantasie.
Lijkt mij niet meer dan logisch, maar ze hadden de prinsessenfantasiesprinkles dus gewoon niet!
Hihiih die hebben we hier thuusquote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsessenfantasie.
ha-ha-ha, dijenkletser, je zou stand-up comedian moeten worden joh ha-ha-haquote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, haar foto dan bij deze
[ afbeelding ]
Omdat ik in een gat woon?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet waarom jouw AH die niet had.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ha-ha-ha, dijenkletser, je zou stand-up comedian moeten worden joh ha-ha-ha
Serieus, wat een baggerhumor heb jij
echt heel origineel.
neevriendin ziet er heel stuk beter uit
..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik in een gat woon?
Dat antwoord zou ik wel van jou verwachten namelijk.
Mijne ook, focking lekker ding is datquote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ha-ha-ha, dijenkletser, je zou stand-up comedian moeten worden joh ha-ha-ha
Serieus, wat een baggerhumor heb jij
echt heel origineel.
neevriendin ziet er heel stuk beter uit
Iemand die mij begrijptquote:Op maandag 5 januari 2009 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mijne ook, focking lekker ding is dat
Soms, met moeitequote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Dadag het volgende:
Oja en ik kan dus dit;
Pissen, stoppen, weer doorgaan, weer stoppen enz.
Kunnen jullie dat ook?
Ik wou eigenlijk zeggen: "Omdat je niet in de wereldstad Amsterdam woont." Maar ik reken jouw antwoord ook goed.quote:
Dat spul is zeker zoet - te zoet - en smaakt nergens naar, maar wordt toch gebruikt omdat het er leuk uitziet?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsessenfantasie.
Wat ben je toch weer lekker voorspelbaar, I love it.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk zeggen: "Omdat je niet in de wereldstad Amsterdam woont." Maar ik reken jouw antwoord ook goed.
Je bent biquote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en mijn vriendin is het lekkerst, even voor de duidelijkheid
Heb je daar soms een probleem mee?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef Cobie het volgende:
[..]
Dat spul is zeker zoet - te zoet - en nergens naar smaakt, maar toch wordt gebruikt omdat het er leuk uitziet?
Oh, BT toch.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer lekker voorspelbaar, I love it.
Verander ff snel in je fobo je geslacht naar manquote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ehm, neeik wilde gewoon graag meedoen aan de discussie
!
Met zo'n vriendin ben je toch gewoon constant aan het neuken?quote:
jep, en accounts aan het aanmaken omdat ik weer verbannen benquote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met zo'n vriendin ben je toch gewoon constant aan het neuken?
Ik vind haar dus echt niet knap he, haar hele gezicht heeft rare verhoudingen, het lijkt net of ze een snor heeftquote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die. Voor mijn zusje.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PRINSESSENFANTASIE? Want dan moet je het komen brengen
Ik denk dat zo dat ze het wel doorhebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Verander ff snel in je fobo je geslacht naar manen niemand die het merkt
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je daar soms een probleem mee?
Wie wil er nou niet een cake maken met btquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Cobie het volgende:
[..]
Nee. Het zelf maken van de cake is vermakelijk en zulke extraatjes zijn mooi meegenomen
.
PICSquote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja die. Voor mijn zusje.
nee geen pics
Nou je het zegt !quote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind haar dus echt niet knap he, haar hele gezicht heeft rare verhoudingen, het lijkt net of ze een snor heeft
Om je zusje te versieren?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PICS? Hoe oud is ze
?
Wij hebben ook ladingen cake versierspulletjes voor mn zusje, en oké oké.. Ook een beetje voor mij
maar je was toch een manquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat zo dat ze het wel doorhebben
Wat een lelijk wijf hee. Wat BT al zei, het lijkt net alsof ze een snor heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
PM en 5.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PICS? Hoe oud is ze
?
Wij hebben ook ladingen cake versierspulletjes voor mn zusje, en oké oké.. Ook een beetje voor mij
hmmquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat zo dat ze het wel doorhebben
ik heb het even uitgezocht, je bent morgen vrijquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Kutlijers die online komen met de msnnaam dat mijn school morgen vrij is en dat dat op de schoolsite staat. Niks te vinden._!
Je kwam namelijk een beetje gefrustreerd over in die postquote:Op maandag 5 januari 2009 19:10 schreef Cobie het volgende:
[..]
Nee. Het zelf maken van de cake is vermakelijk en zulke extraatjes zijn mooi meegenomen
.
hoi annequote:Op maandag 5 januari 2009 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een lelijk wijf hee. Wat BT al zei, het lijkt net alsof ze een snor heeft.
Goedenavond trouwens.
Mijn school ookquote:Op maandag 5 januari 2009 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het even uitgezocht, je bent morgen vrij
Ik weet waar je cakemix iets kan kopen die geel van buiten is en groen van binnenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kwam namelijk een beetje gefrustreerd over in die post!
Maar hmhm, heb je gelijk inwij hebben morgen een high tea op school, en ik ga samen met een vriendin een zo vreemd mogelijke cake maken
!
Het plan is om 'm blauw/roze/paars kleurig te maken, dus met verschillende gekleurde lagen, en dan roze glazuur eroverheen.
Bij jouw garageuitverkoopquote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet waar je cakemix iets kan kopen die geel van buiten is en groen van binnen![]()
Bedankt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het even uitgezocht, je bent morgen vrij
Is het vreemd dat ik dit moest googlen ?quote:
Wat is 'high tea'? En het klinkt enerzijds best ranzig, maar anderzijds heb je mijn interesse gewekt met je kleurenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kwam namelijk een beetje gefrustreerd over in die post!
Maar hmhm, heb je gelijk inwij hebben morgen een high tea op school, en ik ga samen met een vriendin een zo vreemd mogelijke cake maken
!
Het plan is om 'm blauw/roze/paars kleurig te maken, dus met verschillende gekleurde lagen, en dan roze glazuur eroverheen.
Heh bahquote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet waar je cakemix iets kan kopen die geel van buiten is en groen van binnen![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik dit moest googlen ?
nee dusquote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef Cobie het volgende:
[..]
Wat is 'high tea'? En het klinkt enerzijds best ranzig, maar anderzijds heb je mijn interesse gewekt met je kleuren. Ga je er foto's van maken?
Euhm, een beetje welquote:Op maandag 5 januari 2009 19:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik dit moest googlen ?
Van die meisjes boxersquote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef Lakitu het volgende:
Er MOET op elke pagina minstens einmal JB gepost worden. Dus:
[ afbeelding ]
Haar onderbroekje.
tis echt curling weer, ik heb net gedaan of ik zo'n curlingschijf was en ben naar huis gegledenquote:
Stuur m ook ff naar mijquote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja die zou mij nog gestuurd worden door iemand.
Heul nietquote:
Ik durf niet. Dadelijk deel ik weer perongeluk mijn pmbox met iemand.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wacht op je PMen mijn zusje is elf.
Eens!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Van die meisjes boxers![]()
![]()
Veel mooier dan een string
Vind ik ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
![]()
-17.quote:
Wooo, das echt te tof.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis echt curling weer, ik heb net gedaan of ik zo'n curlingschijf was en ben naar huis gegleden
btw, van hoeveel reacties per pagina ga je uitquote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef Lakitu het volgende:
Er MOET op elke pagina minstens einmal JB gepost worden. Dus:
[ afbeelding ]
Haar onderbroekje.
Vooral als ze zo klein zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
![]()
boks niggaquote:
Ik kan wel indenken dat 'high tea' iets met thee te maken heeft, maar de relatie met cake ontgaat mij even.quote:
Is lekkah.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bahdat klinkt gewoon nasty
tenzij het groen is van iets leuks
Googelen doet wonderenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Cobie het volgende:
[..]
Ik kan wel indenken dat 'high tea' iets met thee te maken heeft, maar de relatie met cake ontgaat mij even.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vooral als ze zo klein zijn![]()
Het mag wel wat volwassenerAapjes of andere kleine kinderen tekentjes zijn een beetje een turn-off.
Yup, lekker warm.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt een tweepersoonsbed toch?
Zuid-Oosten.quote:
na vanacht kun op elek weg in nl curlen aka the roaring game spelenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wooo, das echt te tof.Ik ga serieus een curling clinic regelen, voor mijn verjaardag.
Een high tea is een soort eh theefestijnquote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef Cobie het volgende:
[..]
Wat is 'high tea'? En het klinkt enerzijds best ranzig, maar anderzijds heb je mijn interesse gewekt met je kleuren. Ga je er foto's van maken?
om nom nom nomquote:Op maandag 5 januari 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een high tea is een soort eh theefestijnmet thee dus, en koekjes, sandwiches, scones. Allemaal verschillende gebakjes enzovoorts
heel leuk, en nu hebben we er dus eentje op school en gaan we allemaal zelf iets maken om mee te nemen
!
En ja ik maak sowieso wel een paar foto's van de cake voor jemits 'ie goed lukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha kom op PK, zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik durf niet. Dadelijk deel ik weer perongeluk mijn pmbox met iemand.
Jawel, maar zij bracht het zo over dat het allemaal hoort bij de algemene ontwikkeling van iemandquote:
Kwijlvoerquote:Op maandag 5 januari 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een high tea is een soort eh theefestijnmet thee dus, en koekjes, sandwiches, scones. Allemaal verschillende gebakjes enzovoorts
heel leuk, en nu hebben we er dus eentje op school en gaan we allemaal zelf iets maken om mee te nemen
!
En ja ik maak sowieso wel een paar foto's van de cake voor jemits 'ie goed lukt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
high tea is toch gewoon een redelijk algemeen begrip
Misschien iets voor boven de rivieren ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
Wat een ranzige bende ligt daar.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
Nee, juist onder.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Misschien iets voor boven de rivieren ofzo?
Ziet er appetijtelijk uitquote:Op maandag 5 januari 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen al of ik spacecake ging bakken
En waar komt BT vandaan? ...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef Knackebreud het volgende:
[..]
Nee, juist onder.
NH komt het nooit voor.
Ik durf nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha kom op PK, zo moeilijk is het niet!
Whehe ja ik keek er ook al naar, het ziet er lekker uit tot je goed kijktquote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een ranzige bende ligt daar.
Weirddddddddquote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In het zuid-westen wordt het maar -7.Echt weirdddddd.
Dan gaat mn huis stinken als een gekquote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doendat had ik gedaan denk ik
dan pwn je wel
Het lijkt op garnalenzooi of ranzige bah ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja ik keek er ook al naar, het ziet er lekker uit tot je goed kijktmaar ik ga wel lekkere dingen maken voor morgen
![]()
Ja, ondertussen welquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef PeZu het volgende:
quote:
POtverdomme zeg !quote:
Het mooie zeelandquote:
Alleen geband jwt. Moet je daarna mailen wanneer je weer mag komenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan gaat mn huis stinken als een geken word ik waarschijnlijk echt van school af getrapt ofzo
Oja, je had me geblokt.quote:De inbox "breathtaking" is niet beschikbaar
Mietjequote:
ik dacht echt serieus waar dat iedereen dat wel kende zeker als je engelse les hebt gehadquote:
quote:
heey daar is heul geen ijsmeis.rar, fap-anticlimaxerquote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Knackebreud het volgende:
http://www.serverstorage.hosting.com:9080/leakedimg/ijsmeis.rar
Noordwesten zeg maar. Enkhuizenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dan woon jij dus vast in het zuid-westen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ooh fuck, sorry ik ga je unblocken.
Volgens het rtl-weer wordt het daar kouder dan -7 hoor!!11quote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Noordwesten zeg maar. Enkhuizen
jupsquote:
Bwheheheh.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Noordwesten zeg maar. Enkhuizen
Daarom worden mijn PM's nooit beantwoord.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zelfs een PM block op smart_ass!
Ik niet. Volgens mij is dat niet te vreten. Als het naar wiet smaakt in iedergeval.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook een keer een spacecake gemaakt, maar die was nogal mislukt. Heb alles uitgekotst enzo.![]()
dit topic wordt beter en beter.. en beter.... en beter...quote:
In Zweden eten ze tabak.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik niet. Volgens mij is dat niet te vreten. Als het naar wiet smaakt in iedergeval.
Nah je moet het goed zeven, maar dat was bij ons dus niet zo, en toen smaakte het idd naar wietplant. Te ranzig gewoon. En ik moest het bewaren in mijn kluisje op school voordat we dat gingen doen, hele wietgeur om mijn kluisje heen..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik niet. Volgens mij is dat niet te vreten. Als het naar wiet smaakt in iedergeval.
Ieuh, dat gezicht.quote:
Whehe je kunt me dan helemaal niet eens iets sturenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daarom worden mijn PM's nooit beantwoord.
Ik heb laatst best een lekkere spacecake gegeten andersquote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dan kan je geen eens iets sturen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daarom worden mijn PM's nooit beantwoord.
Als je googled op hotpants krijg je wel ook vrij anderen dingen..quote:
volgens de ipod touch van mn zusje niet. Ik hoop dat het kouder wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens het rtl-weer wordt het daar kouder dan -7 hoor!!11
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe je kunt me dan helemaal niet eens iets sturen!
Whehehe.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah je moet het goed zeven, maar dat was bij ons dus niet zo, en toen smaakte het idd naar wietplant. Te ranzig gewoon. En ik moest het bewaren in mijn kluisje op school voordat we dat gingen doen, hele wietgeur om mijn kluisje heen..!!11
Doeiquote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga maar m'n pizza ophalen, later dames.
Never Gonna Give You Up?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef Silentalarm het volgende:
Hoe heet dat rickroll nummer ook alweer?
Haha. Mijn kluis was een tijdje terug ook niet goed. Ik had er een keer een zakkie inliggen die niet goed dicht was. Ik deed na de vakantie mijn kluis open. WTFquote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah je moet het goed zeven, maar dat was bij ons dus niet zo, en toen smaakte het idd naar wietplant. Te ranzig gewoon. En ik moest het bewaren in mijn kluisje op school voordat we dat gingen doen, hele wietgeur om mijn kluisje heen..!!11
ik had een bakken met baad pannekoeken recept uitgeprobeerd dat was moeilijk lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb laatst best een lekkere spacecake gegeten anders!
Bij deze zak je 857 in mijn achting.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef Silentalarm het volgende:
Hoe heet dat rickroll nummer ook alweer?
Bakfiets?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe heet zoeen fiets waarbij je een bagagerek dinges voorop hebt?
een fiets met een bagagerek voorop of een bakkersfietsquote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Whehe ja dat zal wel ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha. Mijn kluis was een tijdje terug ook niet goed. Ik had er een keer een zakkie inliggen die niet goed dicht was. Ik deed na de vakantie mijn kluis open. WTF![]()
Shag stinkt trouwens ook als een gek als het open in je kluis ligt.
Mooi zeeland? saaaie zeeland xD ik woon hier, godsvergeten saai hierquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het mooie zeeland![]()
Maar nu zit ik in tilburg waar het dan waarschijnlijk -15 wordt ofzo
Een pickup fiets?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef Paaskonijn het volgende:
want? ik vraag hoe dat nummer heet om hem op te youtuben. Logisch.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij deze zak je 857 in mijn achting.
klopt, maar dat is ff bijzaakquote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
het haar is wel weer verschrikkelijk
Bakken met baardquote:Op maandag 5 januari 2009 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had een bakken met baad pannekoeken recept uitgeprobeerd dat was moeilijk lekker
JA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |