abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65828222
Ben woensdag om kwart over negen nog de deur uit gegaan. Heerlijk juist, niemand in het park.
Dus toch .
pi_65829217
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef koeii het volgende:
Ben woensdag om kwart over negen nog de deur uit gegaan. Heerlijk juist, niemand in het park.
Ik probeer toch altijd voor 20 uur de deur uit te gaan, maar alleen omdat ik niet kan slapen als ik nog laat sportief bezig ben
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:23:52 #203
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_65829303
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik probeer toch altijd voor 20 uur de deur uit te gaan, maar alleen omdat ik niet kan slapen als ik nog laat sportief bezig ben
? Bij mij is het juist andersom, om 10 uur beginnen, daarna douchen en meteen m'n bed in en dan slaap ik binnen 2 minuten.
pi_65834649
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:23 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

? Bij mij is het juist andersom, om 10 uur beginnen, daarna douchen en meteen m'n bed in en dan slaap ik binnen 2 minuten.
Adrineline adrenaline.... Ben sowieso een slechte slaper, dus misschien scheelt dat.

Woensdagavond 10 k gelopen ging , vanmiddag wilde ik 13 km, ging zo dat ik een paar keer heb moeten stoppen en na 4 km dacht aan opgeven. Toch uitgelopen, maar echt met grote moeite
Raar toch, die verschillen.
pi_65835508
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef computergirl het volgende:
Adrineline adrenaline.... Ben sowieso een slechte slaper, dus misschien scheelt dat.

Woensdagavond 10 k gelopen ging , vanmiddag wilde ik 13 km, ging zo dat ik een paar keer heb moeten stoppen en na 4 km dacht aan opgeven. Toch uitgelopen, maar echt met grote moeite
Raar toch, die verschillen.
Ik kan ook niet te laat trainen, sta ik helemaal strak en dat slaapt niet fijn. Ook herstel-wijs gezien ga ik liever 's middags of rond een uurtje of 7 / 8.

'Vorm van de dag.' De ene keer kost het geen moeite, de andere keer werk je je te pletter voor hetzelfde resultaat. Zo merk ik het al redelijk gauw als ik niet goed gegeten heb.
  zondag 8 februari 2009 @ 14:29:38 #206
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_65847801
gister 4km gelopen in 20 minuten, vandaag 6km in 30 minuten, morgen rust en dinsdag 11km
pi_65854970
Zo wat een superweer vandaag. Halve van Schoorl gelopen in 1.24.51. Wilde iets onder 1.30 lopen maar de 1ste 15 gingen zo lekker dat ik maar hard ben doorgelopen, twas echt idioot goed weer daar, korte broek korte mouwen wat wind in de duinen, maar voor de rest echt prima. Het parcours was supermooi echt een aanrader, slingerend door bos en duin klein beetje wat hoogteverschil zo nu en dan. Alles ook weer prima geregeld alleen geen medaille maar een handdoek
Nu ff schema'tje samenstellen voor volgende week zondag een 10km in Alphen a/d Rijn en dan vanavond vroeg slapen
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  zondag 8 februari 2009 @ 19:38:11 #208
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_65858633
nette tijd ouwe
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zondag 8 februari 2009 @ 20:22:41 #209
202014 JJH
Knetter. O+
pi_65860133
Netjes hoor, dat loop ik voorlopig niog niet op de halve.

Vanmorgen een gemene intervaltraining gehad, en net zoals vorige week te snel begonnen. Had stiekem vantevoren ook niet verwacht dat we bijna een uur bezig zouden zijn, met verschillende oefeningen...
Maar, ik word er sneller van, en was na afloop wel tevredem met mijn prestaties.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:01:18 #210
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_65863577
zo net even ingeschreven voor circuitrun zandvoort en een race in hoofddorp (thuiswedstrijd )

voor de circuitrun ga ik rustig aan doen, de week erna is de loop in hoofddorp al. Als ik daar zo loop als op mijn schema van de halve marathon wordt ik 18e, dus daar zit potentie in
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_65863729
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

Haha, dat had ik ook laatst. Ging ik om 22 uur nog ff lopen, heb de halve nacht wakker gelegen... Maar rond 20 uur vind ik ook kut, dan zit m'n maag nog te vol van het avondeten...
  zondag 8 februari 2009 @ 22:11:17 #212
202014 JJH
Knetter. O+
pi_65863940
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:01 schreef beertenderrr het volgende:
zo net even ingeschreven voor circuitrun zandvoort en een race in hoofddorp (thuiswedstrijd )

voor de circuitrun ga ik rustig aan doen, de week erna is de loop in hoofddorp al. Als ik daar zo loop als op mijn schema van de halve marathon wordt ik 18e, dus daar zit potentie in
Nog eentje naar zandvoort.
  maandag 9 februari 2009 @ 00:43:16 #213
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_65869126
Ik loop het liefst rond 16:00. Voor het avondeten. Maarja, als student kan dat nog
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_65872477
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef JJH het volgende:

[..]

Nog eentje naar zandvoort.
Heb me ook ingeschreven, altijd gezellig met zoveel mensen en ff lekker bikkelen op het strand.
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_65872811
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:43 schreef star_gazer het volgende:
Ik loop het liefst rond 16:00. Voor het avondeten. Maarja, als student kan dat nog
Voor t eten of 's avonds laat zijn ook mijn favo tijden

Benen gaan goed Over anderhalf uur nog even naar de kliniek en dan woensdag naar de echte fysio voor de revalidatie. Verwacht zelf dat ik over een week of twee m'n eerste hardloopstappen weer kan zetten
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 9 februari 2009 @ 13:29:19 #216
202014 JJH
Knetter. O+
pi_65878844
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:56 schreef FJD het volgende:

[..]

Voor t eten of 's avonds laat zijn ook mijn favo tijden

Benen gaan goed Over anderhalf uur nog even naar de kliniek en dan woensdag naar de echte fysio voor de revalidatie. Verwacht zelf dat ik over een week of twee m'n eerste hardloopstappen weer kan zetten
Dat is positief!
Kijk alleen uit dat je niet te snel wil, maar dat had je zelf vast ook wel verzonnen.
pi_65879172
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef JJH het volgende:
Dat is positief!
Kijk alleen uit dat je niet te snel wil, maar dat had je zelf vast ook wel verzonnen.
Uhu Maar wat dat betreft is dit een makkelijke blessure omdat er niets is gerepareerd maar slechts iets kapot is gemaakt. Kapot lopen lukt dus niet

Rechterbeen is nog steeds goed dik dus ik moet volgende week terug komen, dan kijkt de arts even of ze dat weg gaan zuigen of niet. Woensdag naar Topsportcentrum voor het echte revalidatie schema en daarna gewoon weer met Evy beginnen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_65892947
Een jaar geleden ben ik begonnen met rennen met een conditie van 0(begon echt met 5x 1 minuut rennen)... al met al liep ik twee weken geleden zo'n 10 kilometer in 50 minuten.. 2 a 3 keer per week. Vorig jaar woog ik zon 100 kilo met ene lengte van 193cm.. (ben wel breed gebouwd, echt dik was ik niet.. maar wel iets te )... Maar goed ik merkte al snel dat ik het me best lag, ik liet mijn huisgenoot al snel achter me en begon echt van het rennen te houden!! Ben zon 10 kg afgevallen(veel vet verloren vooral..)

Maar goed.. 2 weken geleden 50 minuten gelopen... en kreeg tijdens het lopen steeds meer last van mijn linker knie.. op een gegeven moment kon ik er gewoon NIET meer op lopen... (2 dagen last van gehad met buigen vooral).. ik kon er wel kracht opzetten maar niet buigen...(en soms steken zegmaar)...

Twee weken rustig gehad, net weer even gelopen.. na 10 minuten maar weer gestopt.. het zit zegmaar net onder de knieschijf..(het zachte gedeelte)..

Enig idee? Ik ga morgen even naar de loopwinkel(heb schoenen met versteviging van 140 euro gekocht vorig jaar)..

Baal er wel van.. maar goed.. et is niet anders.. hopelijk is het niet blijvend!

[ Bericht 0% gewijzigd door KraZj op 09-02-2009 21:10:03 ]
  maandag 9 februari 2009 @ 21:00:38 #219
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_65893398
Iemand had het hier een tijd terug over van die hardloopsokken met versteviging erin, weet iemand nog over welke dat ging?
pi_65893797
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:00 schreef JortK het volgende:
Iemand had het hier een tijd terug over van die hardloopsokken met versteviging erin, weet iemand nog over welke dat ging?
versteviging.. Bedoel je soms die x-socks?
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_65894378
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:49 schreef KraZj het volgende:
Een jaar geleden ben ik begonnen met rennen met een conditie van 0(begon echt met 5x 1 minuut rennen)... al met al liep ik twee weken geleden zo'n 10 kilometer in 50 minuten.. 2 a 3 keer per week. Vorig jaar woog ik zon 100 kilo met ene lengte van 193cm.. (ben wel breed gebouwd, echt dik was ik niet.. maar wel iets te )... Maar goed ik merkte al snel dat ik het me best lag, ik liet mijn huisgenoot al snel achter me en begon echt van het rennen te houden!! Ben zon 10 kg afgevallen(veel vet verloren vooral..)

Maar goed.. 2 weken geleden 50 minuten gelopen... en kreeg tijdens het lopen steeds meer last van mijn linker knie.. op een gegeven moment kon ik er gewoon NIET meer op lopen... (2 dagen last van gehad met buigen vooral).. ik kon er wel kracht opzetten maar niet buigen...(en soms steken zegmaar)...

Twee weken rustig gehad, net weer even gelopen.. na 10 minuten maar weer gestopt.. het zit zegmaar net onder de knieschijf..(het zachte gedeelte)..

Enig idee? Ik ga morgen even naar de loopwinkel(heb schoenen met versteviging van 140 euro gekocht vorig jaar)..

Baal er wel van.. maar goed.. et is niet anders.. hopelijk is het niet blijvend!
Je bent een grote kerel, dus je knieën hebben meer te verduren met hardlopen dan een kleine lichte loper. Ik zou langs de fysio gaan, en 'm dit verhaal vertellen..
  maandag 9 februari 2009 @ 21:33:59 #222
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_65894787
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:11 schreef PieterBas het volgende:

[..]

versteviging.. Bedoel je soms die x-socks?
Die zocht ik ja
pi_65896321
quote:

Oei dit komt me bekend voor

een 10tal (toen jaartje of 13/14 denk ik) jaren geleden dacht ik voor het tennis mijn conditie op te krikken door 5x in de week te gaan hardlopen. Vervolgens kreeg ik ook last van mij knie pcies eronder, foto gemaakt en toen werd er ook geconstateerd dat het met overbelasting te maken heeft (duhhhh achteraf....), maar toen was het een ramp, moest 6 weken rust houden . Vervolgens gestopt met tennis en gaan wielrennen, omdat ik dit eigenlijk altijd al wilde, maar dit ook een sport was die minder belastend was en ik stiekem op aanraden van een nichtje die voor fysio had gestudeerd voor het einde van de 6 weken al kon doen

Dus inderdaad verstandig om snel even een foto te laten maken en hopelijk kan de dokter er dan iets van zeggen in de hoop dat het met wat rust op te lossen is, succes iig
pi_65899424
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef superbient het volgende:

[..]

Oei dit komt me bekend voor

een 10tal (toen jaartje of 13/14 denk ik) jaren geleden dacht ik voor het tennis mijn conditie op te krikken door 5x in de week te gaan hardlopen. Vervolgens kreeg ik ook last van mij knie pcies eronder, foto gemaakt en toen werd er ook geconstateerd dat het met overbelasting te maken heeft (duhhhh achteraf....), maar toen was het een ramp, moest 6 weken rust houden . Vervolgens gestopt met tennis en gaan wielrennen, omdat ik dit eigenlijk altijd al wilde, maar dit ook een sport was die minder belastend was en ik stiekem op aanraden van een nichtje die voor fysio had gestudeerd voor het einde van de 6 weken al kon doen

Dus inderdaad verstandig om snel even een foto te laten maken en hopelijk kan de dokter er dan iets van zeggen in de hoop dat het met wat rust op te lossen is, succes iig
tx.. het probleem is gewoon dat ik niet kan stilzetten nu.. ik mis het rennen gewoon.. Heb ook best geoefend voor een vijf mijl run waar ik woon .. morgen maar ff doktertje dan..
pi_65903306
quote:

http://www.blessure-aanwijzer.nl/springersknie_jumpersknee.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')