Waarom loop je dan ook door?!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef star_gazer het volgende:
@#%$#@!!!! Volgens mij heb ik een runner's knee (lopersknie). Na een kilometer of 5 a 6 wordt de pijn echt ondraaglijkVandaag op mijn tandvlees 12,5km gelopen, maar dat is echt heel slecht. De komende tijd toch maar rustig aan doen.
! Het ging net zo lekker
Soms heb je niet zoveel keuze....of loop je altijd rondjes om je eigen huis?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Koert het volgende:
[..]
Waarom loop je dan ook door?!Als ik een pijntje voel wat niet hoort (er piept en kraakt altijd wel wat) dan kap er meteen mee. Zoals laatst mn overbelaste bilspier.
Dat heb ik 3,5 jaar geleden ook gehad (denk ik, ben niet naar de dokter geweest). Alleen kreeg ik er pas een dag na het lopen last van en toen kon ik bijna niet meer de trap af lopen. Die erge pijn was redelijk snel weg, maar daarvoor in de plaats kwam een zeurende pijn die soms bijna weg leek te zijn, maar dan ineens weer heel sterk op kwam zetten. Het duurde wel een half jaar voordat 't over was, maar ik heb ook niet genoeg rust genomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef star_gazer het volgende:
@#%$#@!!!! Volgens mij heb ik een runner's knee (lopersknie). Na een kilometer of 5 a 6 wordt de pijn echt ondraaglijkVandaag op mijn tandvlees 12,5km gelopen, maar dat is echt heel slecht. De komende tijd toch maar rustig aan doen.
! Het ging net zo lekker
Daar gaat m'n vertrouwen in jou als hoeder der voorzichtigheidquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef computergirl het volgende:
Gisteren wilde ik 5 km loopje doen (flink verkouden en zondag ook al gelopen) maar dat werden er toch 7, de laatste km echt op m'n tandvlees.
Als je ver van huis bent is het lastig ja. dat is waar. Wandelen scheelt wel schade aan je lichaam... En als 't pijn (als in, er klopt iets niet) doet na 5km, ga ik echt niet mijn training afdraaien omdat dat op m'n schema staat - of welke reden dan ook. En nu kan ik nog gaan babbelen over rustpols bijhouden maar dan dwaal ik een beetje afquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Soms heb je niet zoveel keuze....of loop je altijd rondjes om je eigen huis?
Gisteren wilde ik 5 km loopje doen (flink verkouden en zondag ook al gelopen) maar dat werden er toch 7, de laatste km echt op m'n tandvlees.
Tja, ik was al 5km van huis vandaan en zoals je weet is 't geen zomer. Daarnaast heb met zo'n irritant pijntje zoiets van 'ik loop het er wel uit', vergelijkbaar met een steekje in de zij of iets dergelijks. Foute gedachte, ik weet het, want je knie is iets heel anders... Ik loop hier al een tijdje mee, maar meestal is het de dag na het hardlopen verdwenen. Als sneeuw voor de zonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Koert het volgende:
[..]
Waarom loop je dan ook door?!Als ik een pijntje voel wat niet hoort (er piept en kraakt altijd wel wat) dan kap er meteen mee. Zoals laatst mn overbelaste bilspier.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar gaat m'n vertrouwen in jou als hoeder der voorzichtigheid
Tja, pijntjes moet je leren kennen. En vaak is dat via trail & error.. Succes met rust houden, probeer anders wat alternatieve training. (zwemmen, fietsen, aquajoggen?) Die laatste is Dolf Jansen wel fan van, met z'n hielspoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tja, ik was al 5km van huis vandaan en zoals je weet is 't geen zomer. Daarnaast heb met zo'n irritant pijntje zoiets van 'ik loop het er wel uit', vergelijkbaar met een steekje in de zij of iets dergelijks. Foute gedachte, ik weet het, want je knie is iets heel anders... Ik loop hier al een tijdje mee, maar meestal is het de dag na het hardlopen verdwenen. Als sneeuw voor de zon
Toch maar een week of 2 rust houdenIk weet niet of ik dat kan, want ik wil zo graag... Ik heb hier zo'n hekel aan. Mijn hersenen willen, mijn longen en hart willen, eigen wil alles, behalve dat kleine stukje aan de buitenkant van de knie
Ik denk dat ik zo gewoon maar eens 10km ga hardlopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef computergirl het volgende:
Was gewoon zo slap als een vaatdoek, maar niet door een blessure....
Ik haat fietsen, dus dat gaat m niet wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Koert het volgende:
[..]
Tja, pijntjes moet je leren kennen. En vaak is dat via trail & error.. Succes met rust houden, probeer anders wat alternatieve training. (zwemmen, fietsen, aquajoggen?) Die laatste is Dolf Jansen wel fan van, met z'n hielspoor.
schaatsen kan ook nogquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik haat fietsen, dus dat gaat m niet wordenTsja, misschien maar een 10-badenkaart kopen. Moet toch iets blijven doen...
Twee kleine probleempjes; 1) banen gaan binnen nu en een paar weken dicht 2) echt rondjes schaatsen is nog verdomd lastig om vol te houden als je niet al fatsoenlijk op noren kunt staan.quote:
Slapjanus, doe ff een marathon dan...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo gewoon maar eens 10km ga hardlopen
Ja dat doe ik ook, lekker ff uurtje tv kijken en de beentjes lostrappenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:22 schreef beertenderrr het volgende:
tijd voor een fiets op mijn kamer om in de avond alsnog wat te doen
stukje stevig wandelen om te kijken hoe dat gaat??quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef star_gazer het volgende:Ik heb geen kniepijn meer. Het was zo verleidelijk mijn schoentjes weer aan te doen, maar ik heb stand gehouden
Weet zeker dat ik anders weer zat te kermen van de pijn nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |