abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66094308
Ben vrijdag bij de dokter geweest, die zegt dat mn knieschijf overbelast is..ofzo.. hij zei dat mijn spieren verder wel goed waren..en dat ik wat oefeningen moet doen en veel rust moet nemen *zucht*

Maar goed.. et voelt echt raar, als ik op mn knie zit voelt het gewoon raar...(alsof er iets los zit ofzo).. baal er enorm van.. van de week maar ff naar de fysio!(kan via zon running shop, eerste keer voor niks!)..

Maja.. ik word maar sloom zo.. mis het lopen enorm.. vooral nu ik de verhalen zo lees hiero!
pi_66098253
Amsterdam was goed vanmorgen, klein windje maar droog. 20.5km gelopen met een vriend langs de Amstel op naar de CPC:)
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:48:47 #278
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_66157854
@#%$#@!!!! Volgens mij heb ik een runner's knee (lopersknie). Na een kilometer of 5 a 6 wordt de pijn echt ondraaglijk Vandaag op mijn tandvlees 12,5km gelopen, maar dat is echt heel slecht. De komende tijd toch maar rustig aan doen.

! Het ging net zo lekker
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_66158385
Bij echte pijn ook niet doorlopen he

Behandelend arts vond m'n been ook weinig interessant. Morgen fysio en dat dan nog drie weken en dan feest
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_66159230
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef star_gazer het volgende:
@#%$#@!!!! Volgens mij heb ik een runner's knee (lopersknie). Na een kilometer of 5 a 6 wordt de pijn echt ondraaglijk Vandaag op mijn tandvlees 12,5km gelopen, maar dat is echt heel slecht. De komende tijd toch maar rustig aan doen.

! Het ging net zo lekker
Waarom loop je dan ook door?! Als ik een pijntje voel wat niet hoort (er piept en kraakt altijd wel wat) dan kap er meteen mee. Zoals laatst mn overbelaste bilspier.
pi_66159445
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Koert het volgende:

[..]

Waarom loop je dan ook door?! Als ik een pijntje voel wat niet hoort (er piept en kraakt altijd wel wat) dan kap er meteen mee. Zoals laatst mn overbelaste bilspier.
Soms heb je niet zoveel keuze....of loop je altijd rondjes om je eigen huis?

Gisteren wilde ik 5 km loopje doen (flink verkouden en zondag ook al gelopen) maar dat werden er toch 7, de laatste km echt op m'n tandvlees.
pi_66159860
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef star_gazer het volgende:

! Het ging net zo lekker
Dat heb ik 3,5 jaar geleden ook gehad (denk ik, ben niet naar de dokter geweest). Alleen kreeg ik er pas een dag na het lopen last van en toen kon ik bijna niet meer de trap af lopen. Die erge pijn was redelijk snel weg, maar daarvoor in de plaats kwam een zeurende pijn die soms bijna weg leek te zijn, maar dan ineens weer heel sterk op kwam zetten. Het duurde wel een half jaar voordat 't over was, maar ik heb ook niet genoeg rust genomen.
Hopen dat 't bij jou niet zo erg is, sterkte iig!
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_66160053
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef computergirl het volgende:
Gisteren wilde ik 5 km loopje doen (flink verkouden en zondag ook al gelopen) maar dat werden er toch 7, de laatste km echt op m'n tandvlees.
Daar gaat m'n vertrouwen in jou als hoeder der voorzichtigheid
pi_66160914
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

Soms heb je niet zoveel keuze....of loop je altijd rondjes om je eigen huis?

Als je ver van huis bent is het lastig ja. dat is waar. Wandelen scheelt wel schade aan je lichaam... En als 't pijn (als in, er klopt iets niet) doet na 5km, ga ik echt niet mijn training afdraaien omdat dat op m'n schema staat - of welke reden dan ook. En nu kan ik nog gaan babbelen over rustpols bijhouden maar dan dwaal ik een beetje af
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:47:44 #285
77130 star_gazer
pi_66162416
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:24 schreef Koert het volgende:

[..]

Tja, ik was al 5km van huis vandaan en zoals je weet is 't geen zomer. Daarnaast heb met zo'n irritant pijntje zoiets van 'ik loop het er wel uit', vergelijkbaar met een steekje in de zij of iets dergelijks. Foute gedachte, ik weet het, want je knie is iets heel anders... Ik loop hier al een tijdje mee, maar meestal is het de dag na het hardlopen verdwenen. Als sneeuw voor de zon

Toch maar een week of 2 rust houden Ik weet niet of ik dat kan, want ik wil zo graag... Ik heb hier zo'n hekel aan. Mijn hersenen willen, mijn longen en hart willen, eigen wil alles, behalve dat kleine stukje aan de buitenkant van de knie

[ Bericht 12% gewijzigd door star_gazer op 17-02-2009 15:56:15 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_66162760
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef FJD het volgende:

[..]

Daar gaat m'n vertrouwen in jou als hoeder der voorzichtigheid
Was gewoon zo slap als een vaatdoek, maar niet door een blessure....
pi_66164646
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:47 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Tja, ik was al 5km van huis vandaan en zoals je weet is 't geen zomer. Daarnaast heb met zo'n irritant pijntje zoiets van 'ik loop het er wel uit', vergelijkbaar met een steekje in de zij of iets dergelijks. Foute gedachte, ik weet het, want je knie is iets heel anders... Ik loop hier al een tijdje mee, maar meestal is het de dag na het hardlopen verdwenen. Als sneeuw voor de zon

Toch maar een week of 2 rust houden Ik weet niet of ik dat kan, want ik wil zo graag... Ik heb hier zo'n hekel aan. Mijn hersenen willen, mijn longen en hart willen, eigen wil alles, behalve dat kleine stukje aan de buitenkant van de knie
Tja, pijntjes moet je leren kennen. En vaak is dat via trail & error.. Succes met rust houden, probeer anders wat alternatieve training. (zwemmen, fietsen, aquajoggen?) Die laatste is Dolf Jansen wel fan van, met z'n hielspoor.
pi_66165704
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef computergirl het volgende:
Was gewoon zo slap als een vaatdoek, maar niet door een blessure....
Ik denk dat ik zo gewoon maar eens 10km ga hardlopen
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:11:26 #289
77130 star_gazer
pi_66165841
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:41 schreef Koert het volgende:

[..]

Tja, pijntjes moet je leren kennen. En vaak is dat via trail & error.. Succes met rust houden, probeer anders wat alternatieve training. (zwemmen, fietsen, aquajoggen?) Die laatste is Dolf Jansen wel fan van, met z'n hielspoor.
Ik haat fietsen, dus dat gaat m niet worden Tsja, misschien maar een 10-badenkaart kopen. Moet toch iets blijven doen...
-
pi_66166594
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:11 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik haat fietsen, dus dat gaat m niet worden Tsja, misschien maar een 10-badenkaart kopen. Moet toch iets blijven doen...
schaatsen kan ook nog
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_66166729
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:29 schreef superbient het volgende:
schaatsen kan ook nog
Twee kleine probleempjes; 1) banen gaan binnen nu en een paar weken dicht 2) echt rondjes schaatsen is nog verdomd lastig om vol te houden als je niet al fatsoenlijk op noren kunt staan.

Zwemmen vind ik echt te saai, fietsen heb ik een jaar volgehouden maar het haalt het niet bij hardlopen
pi_66188676
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zo gewoon maar eens 10km ga hardlopen
Slapjanus, doe ff een marathon dan...
pi_66238886
Hier nog een liefhebber van hardlopen. Heerlijke sport!
Loop soms voor mezelf een duurloop, maar het liefst met een loopgroepje. Leerzaam op het gebied van looptechniek en mensen aan wie je je kunt optrekken (waardoor je het makkelijker vol houdt).
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_66240911
Vandaag echt prutweer, duurloopje van +/- 18km gedaan, maar ging niet van harte. Zag ook geen 1 andere hardloper:O. Vanaf volgende week wordt de nadruk gelegd op interval en wat tempo's en dan de laatste paar dagen maar een keer echt goede rust nemen zodat we op de CPC van 14maart kunnen knallen*O*
pi_66244395
je gaat een mooie tijd lopen kerel

ik ben helemaal stilgevallen nu, stage kost veel tijd en energie. Het helpt ook niet als je naar Houten en Eindhoven moet, kan je ook niet hardlopend naar je werk en het weer is ook al niet best

tijd voor een fiets op mijn kamer om in de avond alsnog wat te doen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_66245119
Ga nu maar even wat loslopen in dit poepweer. Morgen tentamen, maar ben totaal hersendood van dat studeren. 2 graden en regen, kan niet beter
Dus toch .
pi_66254391
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:22 schreef beertenderrr het volgende:
tijd voor een fiets op mijn kamer om in de avond alsnog wat te doen
Ja dat doe ik ook, lekker ff uurtje tv kijken en de beentjes lostrappen
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:58:36 #298
77130 star_gazer
pi_66258359
Ik heb geen kniepijn meer. Het was zo verleidelijk mijn schoentjes weer aan te doen, maar ik heb stand gehouden Weet zeker dat ik anders weer zat te kermen van de pijn nu
-
pi_66272676
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb geen kniepijn meer. Het was zo verleidelijk mijn schoentjes weer aan te doen, maar ik heb stand gehouden Weet zeker dat ik anders weer zat te kermen van de pijn nu
stukje stevig wandelen om te kijken hoe dat gaat??
pi_66317362
vanmiddag heb ik voor het eerst sinds maandag weer hardgelopen, was na maandag flink verkouden geworden en ook wat koorts gehad. Ging beter maar moest wel af en toe klein stukje wandelen. Het is zo'n 12 km geworden.
Hier scheen trouwens de zon een beetje, het was dan wel gelijk behoorlijk warm!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')