Hamas weet donders goed dat de Israeliers zeggen WIJ BLIJVEN HIER! En men zal dan ook accepteren dat Israel vergeldt. Iedereen is het weer vergeten maar vorig jaar was er ook gedonder in Libanon met de palestijnen, daar zitten ze er ook mee in hun maag.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef John.Milton het volgende:
De guerrilla tactieken die Hamas gebruikt zijn niets nieuws. Als je in die positie zit dan moet je je ongeveer wel gaan richten op die tactieken.
Goeie instelling. Who cares... tis toch ver wegquote:Op maandag 5 januari 2009 19:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja maar dat zijn allemaal een beetje de ver-van-mijn-bed shows ... zolang er niet op EU en noord-amerikaans grondgebied gevochten wordt, boeit het allemaal niet zo, en zal niemand het als een 3e wereldoorlog beschouwen.
Na Desolation Row mijn favoriete Dylan liedjequote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Deze vind ik ook van toepassing. Ook van Dylan:
Israel zelf houd zich niet aan de Genovese conventie. Alhoewel het wel misbruik is van zoiets snap ik het wel een beetje. Zij helpen diegene die voor hun vechten, namelijk de vrijheidstrijders die tegen de agressors vechten.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef Demophon het volgende:
[..]
Wow, ik geloofde mijn ogen niet toen ik dit filmpje zag.... Ik dacht dat het een urban legend was en propaganda van de Israeliers. Maar zo te zien is het dus toch waar!![]()
Dit is dus gewoon misbruik maken van de UN en het Rode Kruis logo...
Tja, en dat mag dus gewoon niet en is zware overtreding van de Geneefse conventie![]()
ach ja praat het maar weer goedquote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Israel zelf houd zich niet aan de Genovese conventie. Alhoewel het wel misbruik is van zoiets snap ik het wel een beetje. Zij helpen diegene die voor hun vechten, namelijk de vrijheidstrijders die tegen de agressors vechten.
Dit was zelfs nog vóór Vietnam...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef Aagjekat het volgende:
dit is toch van de vietnam periode...
protest zangers zie je niet meer,tegenwoordig..
Wil jij het gedrag van Israël wel goedpraten dan? Dan ben je wel heel kortzichtig bezig.quote:
Dus Hitler mocht de Joden toen ook platwalsen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef CarLazar het volgende:
- edit -
ik ben jullie moslimse gejank MEER DAN ZAT!!!!! oo wat zijn jullie zielig, oo dit oo dat
donder toch op, ik mag de joden ook niet (hun invloed in de Balkan oorlogen) maar mijn God wat mogen ze die Palestijnen platwalsen.
Dus jij zegt dat Israel het niet overtreedt?quote:
Meki, ik ben echt blij met je, door jou heb ik meer kennis opgedaan over hoe de moslims denken dan ik ooit mogelijk zijn geweest door alleen de nieuwsberichten te volgen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef rakotto het volgende:
Dus Hitler mocht de Joden toen ook platwalsen?
ik heb het hieroverquote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Israel het niet overtreedt?
beter who cares dan achter een propagandamachine aanlopen, zoals onze tv doet.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goeie instelling. Who cares... tis toch ver weg
Israël overtreedt ook regels, maar je wijst alleen maar met het vingertje naar Israël, terwijl Hamas net zo veel regels schendt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef rakotto het volgende:
Dus jij zegt dat Israel het niet overtreedt?
Er zijn meer moslims actief hier. Ik denk eerder dat Meki een bepaald beeld bevestigd die mensen graag bevestigd willen zien.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef buachaille het volgende:
[..]
Meki, ik ben echt blij met je, door jou heb ik meer kennis opgedaan over hoe de moslims denken dan ik ooit mogelijk zijn geweest door alleen de nieuwsberichten te volgen.
Hoezo? En áls dat al zo is...ze kunnen niet veel meer aangezien ze het gebied niet in mogen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:38 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
beter who cares dan achter een propagandamachine aanlopen, zoals onze tv doet.
Is meki nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef buachaille het volgende:
[..]
Meki, ik ben echt blij met je, door jou heb ik meer kennis opgedaan over hoe de moslims denken dan ik ooit mogelijk zijn geweest door alleen de nieuwsberichten te volgen.
Hmmff, met zo'n flauwe opmerking doe je hem echt te kort hoor. Je begrijpt hem gewoon niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef IHVK het volgende:
Er zijn meer moslims actief hier. Ik denk eerder dat Meki een bepaald beeld bevestigd die mensen graag bevestigd willen zien.
Identieke avatars zijn verwarrend he, dat is Meki nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef buachaille het volgende:
[..]
Twee zielen één gedachte zoveel is zeker!quote:
Nee andersom ben ik ook blij dat jij hyprocriet bent en terreur steunt van Israelquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik begrijp Meki heel goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hmmff, met zo'n flauwe opmerking doe je hem echt te kort hoor. Je begrijpt hem gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |