Ik weet dat je Meki niet bent. Meki onderbouwt zijn posts altijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef nwsmeki het volgende:
Als Iran een kernmacht wordt komen de verhoudingen weer heel anders te liggen, maar dat biedt geen oplossing. Dat creëert een soort van angst en angst is normaal geen goede basis om beslissingen op te nemen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Verluste het volgende:
[..]
Iran is een belangrijke militaire speler, het kan zich wel degelijk zeer goed verdedigen tegen een aanval van een zeer geavanceerd, Westers klein leger zoals Israël. Om maar niet te zwijgen van het hele arsenaal raketten die Israël makkelijk kunnen bereiken. Iran is heel andere koek dan Irak.
Ik zie ook een oplossing van het conflict als Iran een kernmacht wordt, een evenwichtige balans van kracht komt alles ten goede.
Maar goed, als Israël nog ergens 300 Spartanen heeft liggen kan dat natuurlijk uitkomt bieden
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik weet dat je Meki niet bent. Meki onderbouwt zijn posts altijd.
Ik heb al melding gemaakt van de klonen 'nwsmeki' en 'mekinws'.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik weet dat je Meki niet bent. Meki onderbouwt zijn posts altijd.
Meki is diskrediet brengen is mogelijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb al melding gemaakt van de klonen 'nwsmeki' en 'mekinws'.
Lage aktie om meki in diskrediet te brengen.
je vergeet er nog een mijn werkgeverquote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef neilyoung het volgende:
Ik hoop dat na Hamas, Jihad Strijders,Al-Quida,Hezbollah & The Taliban ook uitgeroeid word.
Goed punt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als Iran een kernmacht wordt komen de verhoudingen weer heel anders te liggen, maar dat biedt geen oplossing. Dat creëert een soort van angst en angst is normaal geen goede basis om beslissingen op te nemen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Meki is diskrediet brengen is mogelijk?
iig Turkije dat het land is gebleken met de meeste ruggegraat imho door bijna Israël te bedreigen op de VN top.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef venomsnake het volgende:22:44 Israel to Sarkozy: We won`t accept UN cease-fire resolution at this time (Ch. 2) 22:35 Security Council to convene on Tuesday night to discuss Gaza situation (Haaretz)
Ach ja, VN resoluties schenden is men in Israel niet vies van.
Van Sarkozy (en zijn voorganger Chirac) zou ik ook niet snel orders aannemen. Frankrijk heeft de terrorist Arafat opgevangen vlak voor hij aan aids bezweek. Verder is Frankrijk het enige Europese land met kernwapens.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef venomsnake het volgende:22:44 Israel to Sarkozy: We won`t accept UN cease-fire resolution at this time (Ch. 2) 22:35 Security Council to convene on Tuesday night to discuss Gaza situation (Haaretz)
Er is nog helemaal geen UN resolutie.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef venomsnake het volgende:22:44 Israel to Sarkozy: We won`t accept UN cease-fire resolution at this time (Ch. 2) 22:35 Security Council to convene on Tuesday night to discuss Gaza situation (Haaretz)
Want dat heeft zin?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Verluste het volgende:
[..]
iig Turkije dat het land is gebleken met de meeste ruggegraat imho door bijna Israël te bedreigen op de VN top.
De Forum Admins kunnen zien van wie dit kloons zijn. We zullen morgen wel zien wie er ineens niet meer is.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
Maar je kunt van meki vinden wat je wilt, maar rellen met een kloon zou hij denk ik niet zo gauw doen. Dat geloof ik wel van hem.
Doe es meer vertellen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Verluste het volgende:
[..]
iig Turkije dat het land is gebleken met de meeste ruggegraat imho door bijna Israël te bedreigen op de VN top.
Check NWS feedback maar eens. Is al opgelost. Waren kloons van een reeds gebande. Dus niet van meki.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De Forum Admins kunnen zien van wie dit kloons zijn. We zullen morgen wel zien wie er ineens niet meer is.
Van Teletekst: http://www.nos.nl/nos/art(...)1C96F2605D63FDE.htmlquote:
"het beroofde land" is beroofd van Israel ja.quote:
Geen one-liners en onevenwichtige, stemmingmakende plaatjes plzquote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef buachaille het volgende:
[..]
"het beroofde land" is beroofd van Israel ja.
[ afbeelding ]
OMG, ik weet dat ik ook aan de goede kant sta.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef buachaille het volgende:
[..]
Geen angst, ik heb een kant gekozen en wat mij betreft de goede. Daarom voel ik me zo confortabel in Israel-discussies, ik weet dat ik aan de goede kant sta.
Maar wel zijn mond opentrekken na de aanslagen in Mumbaiquote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef John.Milton het volgende:
[..]
De reden dat Obama zijn mond houdt is dat hij op dit moment niet de zittende president van de VS is. Dat is volgens mij nog steeds Bush, of ik moet iets gemist hebben.
Er is geen goede kant in dit verhaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef Meki het volgende:
OMG, ik weet dat ik ook aan de goede kant sta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |