quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben vannacht ook bevallen.Ik ben voor mijn gevoel begonnen om 0:10, om een uur drie ben ik in de douche gegaan, heb om 4:10 mijn man laten bellen naar de verloskundige dat ik toch wel heftige weeen had (iedere twee a drie minuten een wee van een minuut), waarna ze besloot te komen. Om 4:32 nog een keer laten bellen omdat ik persdrang voelde en ze toch echt moest opschieten, en om 5:21 is Annicka Maria geboren.
Volgens de richtlijnen van de verloskundige ben ik in 3,5 uur bevallen.
![]()
Kreeg dan ook meteen het advies mee om bij een eventuele tweede bij de eerste wee meteen al te bellen...Ben wel op één van mijn verboden data bevallen...
Gefeliciteerd nogmaals! Maar eeh.. luisteren is er bij jou ook niet bij hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mocht er wat breken bij je, even de kurk erin tot ten minste dinsdagBenen strak over elkaar houden
Zet hem op Estrys! Alvast heel veel succesquote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef Estrys het volgende:
hij gaat lekker dames..
volgens mij zijn mijn vliezen zojuist gebrokenbeetje vreemde gewaarwording om met zijn tweeën boven een potje met vocht te hangen om het te analyseren.
Iddquote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef texelonia het volgende:
Op deze manier zijn we snel door de januari baby's heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |