quote:Op maandag 5 januari 2009 16:06 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand suggestie voor vette schoenen?
Een user met de naam reetveter die met kanker scheld.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zie je ook maar iemand daar kloten, alleen bij mirre natuurlijk, uit medelijdenVerder moet je je kankerbek houden
Die heb ik haar al gegeven, middels een PM op hyves. Waarna ik dus dat antwoord kreeg.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zou het wel mooi vinden als zij een link krijgt naar NB's zielige gedoe.
Yvonne?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef De_Ananas het volgende:
TT aanpassing naar [KLB HOAX SC #672]
Ik wist niet dat het al LAPO tijd wasquote:
Eigenlijk ben ik een meisje.quote:
Want een username zegt meer dan duizend woordenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een user met de naam reetveter die met kanker scheld.
Ik weet genoeg.
quote:
Donequote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef De_Ananas het volgende:
TT aanpassing naar [KLB HOAX SC #672]
Maar dat wisten we al.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet zo stoer in het echt![]()
Ik ben Emimich inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga weg Emimich.
En ik ben geen fan van K-Swiss, meestal dan :p
quote:
Hoi, ik lig in coma totdat je een pic van je tieten post. Red me.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
Maar goed dat ik geen oplichters of iets dergelijks irl tegen ben tegen gekomen, ik zou er met open ogen intuinen.
Ik weet iemand die die heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
[..]
Ik ben Emimich inderdaad.
Koop dan die vieze Nike schoenen met twintig pastelkleuren. Daarmee scoor je breezers als de tering gek!
Dan gaan we wel frituren toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
En mensen, zullen we binnnekort ff serieus weer een meet doen?
Ik weet dat d_b ook wil komen.
I'm inquote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
Persoonlijk ben ik er meer voor om die gast flink terug te kutten. Elke dag een leeg pakje sigaretten laten bezorgen ofzoiets. Zoals die rokers dat bij Stivoro deden.
Alleen nog even wat gegevens opzoeken
Heb een hekel aan dat soort mensenVoor hetzelfde geld was er bijna een actie opgestart om hem te helpen. Echt ernstig.
Bweheheh, gayboy.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet iemand die die heeft.
Vond die overigens best mooi
Dat had niets te maken met of je stoer was of niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heul niet, je trok je gisteravond nog af op mij :[w
Volgens mij is die iemand waar jij het telkens over hebt in KLBSC, telkens dezelfde of niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet iemand die die heeft.
Vond die overigens best mooi
Volgens mij worden er al acties ondernomen om zijn relatie de verkrachtenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
Persoonlijk ben ik er meer voor om die gast flink terug te kutten. Elke dag een leeg pakje sigaretten laten bezorgen ofzoiets. Zoals die rokers dat bij Stivoro deden.
Heb een hekel aan dat soort mensenVoor hetzelfde geld was er bijna een actie opgestart om hem te helpen. Echt ernstig.
Ajoh, laat hem. Hij piept wel anders als het echt in z'n omgeving gebeurt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ligt eraan wat jullie allemaal weten.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
Jahaaa, jos, ng komen ookquote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
pssst PM Hyvesquote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Die tikken op haar pagina....![]()
![]()
![]()
Wel handig trouwens; weet meteen een aantal nieuwe hyves van jullie, jongens jullie hebben een vriendjesuitnodiging!!!!!
Father forgive them for they know not what they do.quote:je moet je verstand eens goed na laten kijke jij met je gore spelletjes ze moeten jou op sluiten en nooit meer los laten en het zelfde bij jou doen wat jij bij die kleine kinderen doet bah dat er zulke mensen op deze wereld leven hoop dat je de verkeerde een keer tegen komt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet zo stoer in het echt![]()
Hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoi, ik lig in coma totdat je een pic van je tieten post. Red me.
Dan ga ik ook maar ff kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Die tikken op haar pagina....![]()
![]()
![]()
Wel handig trouwens; weet meteen een aantal nieuwe hyves van jullie, jongens jullie hebben een vriendjesuitnodiging!!!!!
Ben je nou eens klaar met die epenis vergroten?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als jij komt sla ik die bril van je kop, zowaar ik een keyboardcowboy ben.
Ik vind die actie van die gast echt triest. Zwaar triest.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ajoh, laat hem. Hij piept wel anders als het echt in z'n omgeving gebeurt.
Wel m'n naam op je tieten schrijven, he? Anders telt niet. Oh, en met een hartje ernaast.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Nou dan doe ik het maar
.
x2.. ik wil die posts wel eens zienquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |