Goed hé... bokkie béquote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Dat rijmt![]()
Op de grote wegen niet, maar zodra je d'r vanaf wijkt
Dat ook nog geen eens.. Terwijl er wel sneeuw hier voorspeld was.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het ook niet glad geweest, maar op mijn werk lag er wel sneeuw
Halloquote:
Retake:quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
Moest het tegenwoordig dit soort posts iets met inhoud bevatten.
Motto: Is it free? Take advantage of itquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef PieterBas het volgende:
Wachten op de bus... krijg je geen auto van de zaak mee? Of heb je je rijbewijs nog niet?
Tja, voor klusje bij mijn stage ga ik echt niet staan wachten op een bus... Krijg ik gewoon een auto meequote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Motto: Is it free? Take advantage of it
Met je auto? of het weer naar school gaan?quote:
Nee de wagen wordt gefixed. De drukte op school is weer enormquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met je auto? of het weer naar school gaan?
Weet niet welke browser je gebruikt, maar ik heb er zowel in Firefox, als Internet Explorer, als Google Chrome geen last vanquote:
hangt ook van je beeldscherm afquote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Weet niet welke browser je gebruikt, maar ik heb er zowel in Firefox, als Internet Explorer, als Google Chrome geen last van
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Houniet het volgende:
Ja goftedommejullie geloven mij niet hé..
Ik geloof je welquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Houniet het volgende:
Ja goftedommejullie geloven mij niet hé..
Ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef jslavenburg het volgende:
* jslavenburg draait op 1680 X 1050 en heeft geen last![]()
Ik gok.. 19' inch?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vergelijking met jullie gebruik ik maar een kleine resolutie1440 x 900
geen idee.quote:
Mijn laptop, 15 inch, heeft ook lekker 1680 X 1050quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
hahaha, mijn laptop is all like 1280 * 800
Dat heb ik x 2quote:Op maandag 5 januari 2009 20:49 schreef jslavenburg het volgende:
* jslavenburg draait op 1680 X 1050 en heeft geen last![]()
been there... and go againquote:Op maandag 5 januari 2009 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar naar Zweden op vakantie dit jaar
Serieus, het is echt niet gezond om op een mooie lente/zomer dag in Stockholm te lopen...quote:
Bij mij niet, maar ik krijg dan wel last van mijn nekquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef eer-ik het volgende:
ik denk dat m'n broek scheurt op zo'n dag.
Dat net nog nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef eer-ik het volgende:
ik denk dat m'n broek scheurt op zo'n dag.
Dat welquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik krijg dan wel last van mijn nek.
dat sowieso.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar ik krijg dan wel last van mijn nek.
Mijn vriendin was ook verkouden, ze heeft mij gelukkig niet aangestokenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaat ook wel lekkerBeetje snotverkouden alleen
Tot Ziensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:10 schreef Californium het volgende:
1 hele goedemorgentijd om te gaan werken.... uit te loggen en niet meer op fok te komen vandaag
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mijn vriendin was ook verkouden, ze heeft mij gelukkig niet aangestoken
Goedemorgen en doeiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:10 schreef Californium het volgende:
1 hele goedemorgentijd om te gaan werken.... uit te loggen en niet meer op fok te komen vandaag
![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:31 schreef Psychonikeo het volgende:
zo goedemorgen allemaal. Ik ben er ook weer.. het is koud!!!!!
geen flauw idee... 4 cm ofzoquote:
moguh!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:36 schreef jslavenburg het volgende:
Mogguh Psycho
Stage is echt saai op het moment
4 cm, prachtigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen flauw idee... 4 cm ofzo
[..]
moguh!
Redelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:02 schreef Puala het volgende:
Js, heb jij toevallig verstand van lettertypes?
Ik ben er heel slecht in.quote:
Jij gebruikt Office 2007 neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef Puala het volgende:
Ik geloof je op je woord als je het zegtIk zie dat echt werkelijk nooit, enkel calibri herken ik
Ik weet het, maar zelfs in 2003 gooide ik hem er altijd al in, tot ergernis van mijn docentenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij gebruikt Office 2007 neem ik aan?
Standaard lettertype van Office 2007
ja joh.. ik heb toch geen thermometer op zak?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
4 cm, prachtigIk had het over de temperatuur
Vind het er wel wat "stylisher" uitzien dan het standaard Times New Romanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zelfs in 2003 gooide ik hem er altijd al in, tot ergernis van mijn docenten
Zou toch soms kunnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja joh.. ik heb toch geen thermometer op zak?
Comis Sans MS, ja, ik ook, op de middelbarequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vind het er wel wat "stylisher" uitzien dan het standaard Times New Roman
Ik gebruikte vroeger vaak voor verslagen op school Comic Sans MS
ja vet handig, maar dat heeft dus niet zomaar elk willekeurig bedrijfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou toch soms kunnen![]()
Hier hebben we een termometer buiten zitten, klik binnen op de thermostaat en je kunt zien hoe veel hij aangeeft, vet handig
Je kan ook een van deze 2 gebruiken:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Comis Sans MS, ja, ik ook, op de middelbare![]()
En stylisher (wat een woord zeg) heb je gelijk in. Net even wat netter, en mooier
Ik weet het, maar ik denk, die nico is vast slim, die steekt zijn vinger het raam uit, haalt hem binnen en zegt de goeie temperatuurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja vet handig, maar dat heeft dus niet zomaar elk willekeurig bedrijf
Dat is heel veel moeitequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je kan ook een van deze 2 gebruiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebruikte ik vroeger ook
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
comic sans is zo slecht.. daar heb ik nog een bestelling voor afgezegd. Kreeg een offerte in comic sans.. toen bij een andere (duurder) bedrijf besteld
Vond vroeger Arial lelijk, en zo blokkerig, maar vind hem tegenwoordig in Office 2007 wat mooier gevondenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is heel veel moeiteHeb wel meer lettertypes die ik mooi vind, agency FB bijvoorbeeld
Ik blijf arial lelijk vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vond vroeger Arial lelijk, en zo blokkerig, maar vind hem tegenwoordig in Office 2007 wat mooier gevonden
ik ben in ieder geval blij dat je vertrouwen in me hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik denk, die nico is vast slim, die steekt zijn vinger het raam uit, haalt hem binnen en zegt de goeie temperatuur
vind ik nietquote:
Natuurlijk heb ik vertrouwen in je, waarom zou ik dat niet hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval blij dat je vertrouwen in me hebt
[..]
vind ik niet
vanwege mijn doorgaan overdreven sexistische opmerkingen en hele flauwe grappen natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik vertrouwen in je, waarom zou ik dat niet hebben
Kan het beide prima hebben andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vanwege mijn doorgaan overdreven sexistische opmerkingen en hele flauwe grappen natuurlijk!
goed zo!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het beide prima hebben anders
Maar je zou wel prima in mijn klas passen ja![]()
Kan het me voorstellen, al zou ik nu graag op school zitten, lekker ijsvrij enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed zo!
en gezellig joh, maar liever niet meer naar school
mja.. er zijn genoeg voordelen zoals regelmatig uit kunnen slapen enzo en vroeg thuis zijn af en toe, maar het hele huiswerk en leergedeelte weegt toch iets zwaarderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, al zou ik nu graag op school zitten, lekker ijsvrij enzo
ijsvrij krijg je op het Albeda pas zodra je zelf niet meer kan bewegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, al zou ik nu graag op school zitten, lekker ijsvrij enzo
ik moet bijna een uur op de scooter naar school, ze kunnen me mooi het dak op met dit weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ijsvrij krijg je op het Albeda pas zodra je zelf niet meer kan bewegen
Ja, die voordelen ken ik maar wat goed. Enkel dat huiswerk en leren nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. er zijn genoeg voordelen zoals regelmatig uit kunnen slapen enzo en vroeg thuis zijn af en toe, maar het hele huiswerk en leergedeelte weegt toch iets zwaarder
Dat zijn dan ook geen voordelen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, die voordelen ken ik maar wat goed. Enkel dat huiswerk en leren niet
Dat is wel heerlijk jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen voordelen natuurlijk
Maar ik stelde dat ook altijd zo lang mogelijk uit en dan ben er weer tot zo laat mee bezig enzo.. Nu stap ik hier half 6 de deur uit en hoef ik niets meer te doen.. Just fun
so truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel heerlijk jaEn je krijgt betaald, dat is ook wel lekker. School levert niets op
Gaafquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
so true
Net mijn contract voor onbepaalde tijd getekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |