Love juice?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten waar Barbie en Ken in drijven op die foto
Boobs, that have the size of melons!!quote:
Know your place, niggerquote:
En dan van schrik je evenwicht verliezen, in't water vallen en dan alsnog opgepeuzeld wordenquote:
Zullen de modjes leuk vinden als we daarover gaan zeuren?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:23 schreef Sgele het volgende:
Zo komen we nooit aan de #600 als we ineens 20 topics terug gaan tellen
Ik snap ook niet dat dat telkens mis gaat hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen de modjes leuk vinden als we daarover gaan zeuren?
mensen maken fouten, en doen dat niet expres. dat vooropgesteld. en zo vaak gebeurt het ook al nietquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat dat telkens mis gaat hoor
ja die hebben toch niks te doen vooral danny niet hele dag rondrijden in zijn hummer over dat welbekende straat in a*dam waar ik de naam niet meer van weetquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat dat telkens mis gaat hoor
nee je kan madskilz niet kwalijk nemen dat hij het niet doorhad dat het vorig topic ook al niet goed gingquote:Op maandag 5 januari 2009 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mensen maken fouten, en doen dat niet expres. dat vooropgesteld. en zo vaak gebeurt het ook al niet
dus gezeik![]()
Zo vaak gebeurt het niet meer neequote:Op maandag 5 januari 2009 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mensen maken fouten, en doen dat niet expres. dat vooropgesteld. en zo vaak gebeurt het ook al niet
dus gezeik![]()
Godverdommequote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super Retard!! To the rescue!!
Don't forget his companion:quote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super Retard!! To the rescue!!
Superjosti!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't forget his companion:
[ afbeelding ]
joh goede oude tijd om de 100 te halen was ook leukquote:Op maandag 5 januari 2009 14:23 schreef Sgele het volgende:
Zo komen we nooit aan de #600 als we ineens 20 topics terug gaan tellen
Jullie deden vroeger ook aan baggeren?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
joh goede oude tijd om de 100 te halen was ook leukdat was gewoon spammen met zijn allen
en dan 5 topics op 1 dag
Hoi, ik werd geroepenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
To the badmobile!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zooo dat is pas Sgeelquote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey sorry manquote:
Godsammequote:
ow jazekers 6x dubbelposten enzquote:Op maandag 5 januari 2009 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jullie deden vroeger ook aan baggeren?
Mogguh Ome Klonkquote:
gaarne de nummer(in de naam van de topic ) veranderen naar het goede nummerquote:
Kantoor humorquote:Op maandag 5 januari 2009 14:31 schreef Klonk het volgende:
he, doe es niet spotten met de liefste mensen ter wereld, ik werk met verstandelijk gehandicapten namelijk
*proest*quote:
599quote:Op maandag 5 januari 2009 14:32 schreef Runx het volgende:
[..]
gaarne de nummer(in de naam van de topic ) veranderen naar het goede nummerik zla niet weten welke dat was volgens mij gewoon 589
aan volgens mij heb ik niets, doe es diep nadenken wat het vorige nummer waquote:Op maandag 5 januari 2009 14:32 schreef Runx het volgende:
[..]
gaarne de nummer(in de naam van de topic ) veranderen naar het goede nummerik zla niet weten welke dat was volgens mij gewoon 589
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:31 schreef Klonk het volgende:
he, doe es niet spotten met de liefste mensen ter wereld, ik werk met verstandelijk gehandicapten namelijk
ik ben allochtoon ik kan maar tot 10 tellenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Klonk het volgende:
599 dus
en niet vergeten de volgende is dus nummer 600 (zeshonderd)
okquote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Klonk het volgende:
599 dus
ja het is afzien vandaag sgele. ik kom totaal niet in mn ritme.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo vaak gebeurt het niet meer neeEr zijn weken geweest dat het gewoon 4 tot 5 keer mis ging
Niet zo chagerijnig he WL
900?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Klonk het volgende:
599 dus
bedankt weer heh!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Klonk het volgende:
599 dus
12¿quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het is afzien vandaag sgele. ik kom totaal niet in mn ritme.sorry
Jeweetsch, Back to the futurequote:
Klonk jij bent de goeistequote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Klonk het volgende:
599 dus
Yes Dr. Emmett Brownquote:
Ik zeg...GEEN Allochtonen meer!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:39 schreef Runx het volgende:
nou wat voor veranderingen gaan we doorvoeren in de 600ste GRTDOJW ?het is natuurlijk een speciale moment
![]()
een beetje rare lach, maar voor de rest best cutequote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt weer heh!![]()
[ afbeelding ]
dat jullie godverdomme voor eens en altijd eens opletten wat je typtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:39 schreef Runx het volgende:
nou wat voor veranderingen gaan we doorvoeren in de 600ste GRTDOJW ?het is natuurlijk een speciale moment
![]()
wedden dat de volgende #60 wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Klonk het volgende:
599 dus
ja maar als we dat doen hebben jullie niks meer te doenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat jullie godverdomme voor eens en altijd eens opletten wat je typt
We gaan ons best doen ome Klonkquote:Op maandag 5 januari 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
You're not thinking 4 dimensional!!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wedden dat de volgende #60 wordt
en dan verander ik ook mooi nietsquote:Op maandag 5 januari 2009 14:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wedden dat de volgende #60 wordt
ja , idd gewoon een lekker dingquote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
een beetje rare lach, maar voor de rest best cute
quote:
Hulde!!quote:
juist jaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar dan moeten we weer opnieuw beginnen
Vragen we het wel aan een ander modjequote:
die negert?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , idd gewoon een lekker ding
Oktoberfest![]()
![]()
wat is er mis aan dit plaatje ?
[ afbeelding ]
het is heel lang goed gegaan hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
jammer, ik gaf je een mooie vrouw, met een biertjequote:
quote:
Geen tieten?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , idd gewoon een lekker ding
Oktoberfest![]()
![]()
wat is er mis aan dit plaatje ?
[ afbeelding ]
das heul niet lief iddquote:
maar hij heeft wel Topic Titel gefixt, das dan wel weer liefquote:
ja ok.. maar dat ie het nooit weer wil doen nietquote:Op maandag 5 januari 2009 14:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar hij heeft wel Topic Titel gefixt, das dan wel weer lief
dat zei die de vorige keer ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. maar dat ie het nooit weer wil doen niet
geloof dat dat 1 van de anderen wasquote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zei die de vorige keer ook
nee, ik herinner me de avatarquote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geloof dat dat 1 van de anderen was
Die uitdrukking op het gezicht van die negert en van die chick met die vlechten naast hem...Waar zou 'ie zn hand hebben denk jequote:
Bohquote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geloof dat dat 1 van de anderen was
Hehequote:
I only see 2 dimensionalquote:Op maandag 5 januari 2009 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
You're not thinking 4 dimensional!!
hahahquote:
I Double dare you motherfucka!quote:
Pulp Fictionquote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
I Double dare you motherfucka!
[ afbeelding ]
het is kwantum tarantino hoorquote:
quote:
ja voor joris wel jaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is kwantum tarantino hoor
leenbakker tarantino tochquote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is kwantum tarantino hoor
Temptationquote:
quote:
en over 2 weken mag je hem weer inleverenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef Runx het volgende:
hehe ik heb vanochtend mijn OV eindelijk opgehaaldgoed hé
wel een beetje heel laat maar ok, ik had maximaal tot de 29 nov de tijd ofzo
Godskolere m'n waterquote:
Anders help je even meequote:
dat zijn verwachtingen waar wij niet aan kunnen voldoenquote:
neequote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en over 2 weken mag je hem weer inleveren
Hey sorry manquote:
hoezo dat he?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en over 2 weken mag je hem weer inleveren
klaar met stage en gelijk met schoolquote:
maar zoals ik al zei kan je vier maanden hem nog gebruikenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klaar met stage en gelijk met school
DIPLOMA AL ?moeten we die niet op school ophalen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Runx het volgende:
oja en joris heeft zijn diploma al, hij heeft zijn stage al gehaald
nouw moet nog tot juliquote:Op maandag 5 januari 2009 15:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klaar met stage en gelijk met school
ik bedoel gehaald, ja dat krijg je met zo'n gare ceremonie waar niemand klapt voor de lerarenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
DIPLOMA AL ?moeten we die niet op school ophalen ?
zo'n ceremonie en shit ?
ik klap ook niet voor mijn leraren die mensen...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel gehaald, ja dat krijg je met zo'n gare ceremonie waar niemand klapt voor de leraren
gayquote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel gehaald, ja dat krijg je met zo'n gare ceremonie waar niemand klapt voor de leraren
was met vorige diploma uitreiking fucking grappig..kerel stond echt te wachten op applaus, en niemand klapte of watquote:Op maandag 5 januari 2009 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik klap ook niet voor mijn leraren die mensen...
hahaha loserquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
was met vorige diploma uitreiking fucking grappig..kerel stond echt te wachten op applaus, en niemand klapte of wat
ook gewoon geen een van de ouders of andere mensen die mee warenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hahaha loser
bij mijn vorige diploma deden de meeste het wel (niet voor alle leraren)
Vroegaaaahquote:
is het voor jou ook al, ouwe bok dat je er rond looptquote:
ja voor mij ook al...quote:
bedoel je niet "ruim begrip"?quote:
klopt hadden ze ook niet verdientquote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook gewoon geen een van de ouders of andere mensen die mee waren![]()
niemand verblikte of verbloosde
Plak er nog maar een paar jaren school aan vastquote:
dit is mijn laatste jaar van deze opleiding dus hoeft niet perséquote:Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Plak er nog maar een paar jaren school aan vast
Sjiek, dus dan zit je basisschool erop?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dit is mijn laatste jaar van deze opleiding dus hoeft niet persé
Dat hebben er meer gezegd..die fietsen nu met hun knieënquote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is het voor jou ook al, ouwe bok dat je er rond loopt
M'n waterquote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hebben er meer gezegd..die fietsen nu met hun knieën
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sjiek, dus dan zit je basisschool erop?
En ook eerst nog een "quote:
ik mag niet eens fietsenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hebben er meer gezegd..die fietsen nu met hun knieën
haha geen idee. ik weet wel waar ik mijn hand graag heb zittenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die uitdrukking op het gezicht van die negert en van die chick met die vlechten naast hem...Waar zou 'ie zn hand hebben denk je
Dit plaatje er ook bij echtquote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef Runx het volgende:
Zwangere vrouw heeft twee vagina's
pussy paradise
die emo paste beter bij jouquote:Op maandag 5 januari 2009 15:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ook eerst nog een "" plaatsen
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit plaatje er ook bij echt
[ afbeelding ]
Uhuquote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Emo kidquote:
Hell yeahquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeweetschquote:
Ah joh, ga toch krassenquote:
even niks te doen, dan maar m'n post aantal even opschroevenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sjiek, dus dan zit je basisschool erop?
* Sgele schiet in de lachquote:
idd het spelletje het 4 op een rij... heb ik met oud en nieuw nog gespeeld...quote:
aha , ik heb er al bijna 7000 omgquote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
even niks te doen, dan maar m'n post aantal even opschroeven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Bwhehehequote:
dat je oud en nieuw nog herinnertquote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd het spelletje het 4 op een rij... heb ik met oud en nieuw nog gespeeld...
ik zit aan het dubbele ongeveerquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:35 schreef Crazy-p het volgende:
[..]veeg mij maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Jij bent stoer!! EINZ!@$#41quote:
ja maar ik ben er sinds oktober pas in gekomenquote:
Nee gij!quote:
Gast je kunt geeneens recht uit die dop-ogen van je kijken, dus waar heb je het overquote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben stoer, ik heb een casio horloge![]()
![]()
HIj denkt dat er Casio staat..maar eigenlijk staat er iets van cash-yoquote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast je kunt geeneens recht uit die dop-ogen van je kijken, dus waar heb je het over
ff losmakenquote:
hahahahquote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast je kunt geeneens recht uit die dop-ogen van je kijken, dus waar heb je het over
noouuu dan hebben ze tegen mij gelogen dat het een ''echte'' casio isquote:Op maandag 5 januari 2009 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
HIj denkt dat er Casio staat..maar eigenlijk staat er iets van cash-yo
* Friday12 ligt dubbelquote:Op maandag 5 januari 2009 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Horloge kopen?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:44 schreef Runx het volgende:
[..]
noouuu dan hebben ze tegen mij gelogen dat het een ''echte'' casio is![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Username Friday 24?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |