Hey sorry manquote:
hoezo dat he?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en over 2 weken mag je hem weer inleveren
klaar met stage en gelijk met schoolquote:
maar zoals ik al zei kan je vier maanden hem nog gebruikenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klaar met stage en gelijk met school
DIPLOMA AL ?moeten we die niet op school ophalen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Runx het volgende:
oja en joris heeft zijn diploma al, hij heeft zijn stage al gehaald
nouw moet nog tot juliquote:Op maandag 5 januari 2009 15:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klaar met stage en gelijk met school
ik bedoel gehaald, ja dat krijg je met zo'n gare ceremonie waar niemand klapt voor de lerarenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
DIPLOMA AL ?moeten we die niet op school ophalen ?
zo'n ceremonie en shit ?
ik klap ook niet voor mijn leraren die mensen...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel gehaald, ja dat krijg je met zo'n gare ceremonie waar niemand klapt voor de leraren
gayquote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik bedoel gehaald, ja dat krijg je met zo'n gare ceremonie waar niemand klapt voor de leraren
was met vorige diploma uitreiking fucking grappig..kerel stond echt te wachten op applaus, en niemand klapte of watquote:Op maandag 5 januari 2009 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik klap ook niet voor mijn leraren die mensen...
hahaha loserquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
was met vorige diploma uitreiking fucking grappig..kerel stond echt te wachten op applaus, en niemand klapte of wat
ook gewoon geen een van de ouders of andere mensen die mee warenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hahaha loser
bij mijn vorige diploma deden de meeste het wel (niet voor alle leraren)
Vroegaaaahquote:
is het voor jou ook al, ouwe bok dat je er rond looptquote:
ja voor mij ook al...quote:
bedoel je niet "ruim begrip"?quote:
klopt hadden ze ook niet verdientquote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook gewoon geen een van de ouders of andere mensen die mee waren![]()
niemand verblikte of verbloosde
Plak er nog maar een paar jaren school aan vastquote:
dit is mijn laatste jaar van deze opleiding dus hoeft niet perséquote:Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Plak er nog maar een paar jaren school aan vast
Sjiek, dus dan zit je basisschool erop?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dit is mijn laatste jaar van deze opleiding dus hoeft niet persé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |