Ja maar je trekt het je toch ook aan wat hij zegt? Je zou toch onderhand beter moeten weten vind ik en hem laten lullen, alsof iemand die beschuldigingen van LD serieus neemt zeker? Ik durf te wedden dat 95% van de lezers niet eens weten waar hij naar refereert als hij het over leugenaar/woorden in de mond leggen heeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Zelfs als ik niks zeg word ik genoemd in posts.
Zelfs als ik niet deelneem aan de discussie word er naar mij en o.a. Summers verwezen als goedgelovige domme mutsen.
Echt, als dat de bedoeling is van TRU, zég het dan in het FB topic.
En dat vind jij normaal? Jij vindt dus gewoon dat dat moet kunnen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar je trekt het je toch ook aan wat hij zegt? Je zou toch onderhand beter moeten weten vind ik en hem laten lullen, alsof iemand die beschuldigingen van LD serieus neemt zeker? Ik durf te wedden dat 95% van de lezers niet eens weten waar hij naar refereert als hij het over leugenaar/woorden in de mond leggen heeft.
En ga er gewoon niet altijd op in.. hij zoekt, hij zuigt en geniet er van.. jij gunt hemt dat plezier!
Daarom bewaar ik wat links, zodat als mensen mij om bewijs vragen ik gewoon kan laten zien dat het zo isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef Bastard het volgende:
Ik durf te wedden dat 95% van de lezers niet eens weten waar hij naar refereert als hij het over leugenaar/woorden in de mond leggen heeft.
Aha, het laten zien dat jij vaak liegt is 'kwetsen', maar jouw leugens zelf kwetsen anderen niet ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef maedel het volgende:
[..]
En dat vind jij normaal? Jij vindt dus gewoon dat dat moet kunnen?
Dat mensen echt daadwerkelijk plezier hebben in het kwetsen van anderen?
LD, ik heb geeneens zin om uit te gaan leggen waar het vlgs mij verkeerd ging in dat topic.. en nee daarmee wil ik niet alle schuld bij jou leggen. Maar je discusseert erg graag, en als er niks zinnigs te discusseren valt dan is iets onzinnigs net zo leuk, waar of niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Daarom bewaar ik wat links, zodat als mensen mij om bewijs vragen ik gewoon kan laten zien dat het zo is
Nee, vind ik niet normaal, dat zeg ik ook niet.. maar het kan veel erger in de boze mensenwereld, en dus ook hier op FOK!.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef maedel het volgende:
[..]
En dat vind jij normaal? Jij vindt dus gewoon dat dat moet kunnen?
Dat mensen echt daadwerkelijk plezier hebben in het kwetsen van anderen?
![]()
Jouw naam staat er zeker niet?
Oh, overigens, de helft negeer ik, maar ik sta er echt zo van te kijken hoe dat allemaal maar kan hier.
Dat het blijkbaar beleid is dat dit gewoon kan.
Prima, dan is dat duidelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet normaal, dat zeg ik ook niet.. maar het kan veel erger in de boze mensenwereld, en dus ook hier op FOK!.
Dat is ongeveer twee minuten googlenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Prima, dan is dat duidelijk.
Ik zie hier af en toe mensen een topic maken, met echt een gouden onderwerp. Juweeltjes van gespreksonderwerpen. En dan zie ik de gieren gaan...
Maar dat mag begrijp ik. Want in de boze mensenwereld (waar is dat), kan het nog veel erger...
Oh, ik sta open voor links van "wel leuke TRU-fora" per pm.
Ja, ik hoor dat jullie er een lading paraat hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is ongeveer twee minuten googlen.
En overigens, het blijft heel simpel. Het gereedschap om een topic te maken zonder ja/nee discussie is er en als het niet wordt gebruikt kan ik men niet dwingen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Prima, dan is dat duidelijk.
Ik zie hier af en toe mensen een topic maken, met echt een gouden onderwerp. Juweeltjes van gespreksonderwerpen. En dan zie ik de gieren gaan...
Maar dat mag begrijp ik. Want in de boze mensenwereld (waar is dat), kan het nog veel erger...
De meeste van die andere fora zijn compleet zweverig waar er constant gesproken wordt over dat het ontbreken van een ego het beste is dat er is. Verder sowieso een heeeeeel erg hoog knuffelgehalte de fora die ik daar gezien heb en dat maakt de sfeer ook niet beter erop. Alsof het een gedwongen knuffel-sfeer is die op die fora heerst, alsof je daar verplicht moet knuffelen dus ook. Maak je daar een foute opmerking dan krijg je het hele forum over je heen en dat lijkt me ook niet de beste manier want in het echt is het ook niet altijd elkaar napraten. Tevens op de fora die ik gezien heb dat ze daar elkaar advies geven alsof het bindend is en het enige juiste advies is, veel van die fora gaan dus over levensvragen over hoe je het beste in het leven kan staan als mens zijnde.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:15 schreef maedel het volgende:
Daarom vraag ik ook om die links, want ik zit ook niet te wachten op dat verplichte knuffelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:22 schreef Topspin het volgende:
[..]
De meeste van die andere fora zijn compleet zweverig waar er constant gesproken wordt over dat het ontbreken van een ego het beste is dat er is. Verder sowieso een heeeeeel erg hoog knuffelgehalte de fora die ik daar gezien heb en dat maakt de sfeer ook niet beter erop. Alsof het een gedwongen knuffel-sfeer is die op die fora heerst, alsof je daar verplicht moet knuffelen dus ook. Maak je daar een foute opmerking dan krijg je het hele forum over je heen en dat lijkt me ook niet de beste manier want in het echt is het ook niet altijd elkaar napraten.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik hoor dat jullie er een lading paraat hebben.
Nou kom maar op dan.
Ik vind geen actieve TRU-fora met een beetje niveau.
Jullie zullen toch wel begrijpen, dat dat gereedschap alleen bekend is bij degenen die meegemaakt hebben waarom het gereedschap uitgevonden is hoop ik hè?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef jogy het volgende:
[..]
En overigens, het blijft heel simpel. Het gereedschap om een topic te maken zonder ja/nee discussie is er en als het niet wordt gebruikt kan ik men niet dwingen.
Het is zeker geen ideale situatie maar ook nieuwe gebruikers kunnen de vraagstelling zodanig doen dat het duidelijk is dat er geen ja/nee discussie gewenst is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Jullie zullen toch wel begrijpen, dat dat gereedschap alleen bekend is bij degenen die meegemaakt hebben waarom het gereedschap uitgevonden is hoop ik hè?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]. Ik ga TRU niet in de voet schieten.
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=spiritueel+forumquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eigenlijk was mijn vraag echt serieus.
Ik ben op zoek naar een forum van niveau met als onderwerp spiritualiteit, in het Nederlands, waar geen verplichte grouphugs plaats vinden maar je wel vrijuit met doorgaans gelijkgestemden ervaringen uit kunt wisselen. Waar in ieder geval uitgegaan wordt van het goede in de mens, men elkaar als gelijke beschouwt en men plezier behaalt uit het samen over dingen nadenken.
Met niveau bedoel ik "liefst hoger opgeleid, maar in ieder geval niet vol 13-jarigen die een keer raar gedroomd hebben".
En hier werd gezegd dat er talloze fora waren, nou ik kan ze niet vinden, dus ik vraag om links.
Ook andere users die dit lezen en wat tips hebben, mijn pm-box is open.
Ja, en waar ging het nou eigenlijk mis....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is zeker geen ideale situatie maar ook nieuwe gebruikers kunnen de vraagstelling zodanig doen dat het duidelijk is dat er geen ja/nee discussie gewenst is.
Orion, en het vreemde gevoel dat ik ervan krijg Hier werd er ook op gestuurd.
Ik vraag om er-va-ring, niet om googletips.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:34 schreef jogy het volgende:
[..]
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=spiritueel+forum
Mensen moeten gewoon respecteren dat fok.. fok isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]. Ik ga TRU niet in de voet schieten. Wat vind jij een beetje niveau? Wat wil je graag zien? Veel activiteit? Allemaal met elkaar eens zijnde zweefteven die van group-hugs houden? Lichtwerkers? Kritische spirituale sites? Moet het Nederlands zijn? Zoek zelf even. lurk bij een paar sites, blader er doorheen om te kijken of het aansluit en meer van dat soort dingen. Het is net een auto, ook persoonlijk.
Ik zit verder niet actief op andere nederlandse fora, dus ik kan je ook niet verder helpen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vraag om er-va-ring, niet om googletips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |