ik heb een echte reactie gegevenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef de_priester het volgende:
whatever. ik ben geen expert. sterker nog, die middelste van boven wist ik ook niet eens.
Echter, ik zat een beetje te wachten op echte reacties
hoe moet ik dan nog meer inhoudelijk reageren als jij het allemaal al in de OP zegtquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef de_priester het volgende:
niet bepaald inhoudelijk. maar toch bedankt
Orion is een mooi en duidelijk sterrenbeeld. (Vooral omdat het naar mijn weten laag aan de sterrenhemel staat.) Net zoals met andere dingen in de natuur is het voor mij ontspannend om er naar te kijken. Maar ik zou er niet te veel achter zoeken.quote:Ik begin er stiekem steeds iets meer in te geloven namelijk dat er meer achter zit.
ik vroeg mij gewoon meer af of er astrologische betekenissen achter zaten. of die nou waar zijn of niet, maar wel leuk om wat over te wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hoe moet ik dan nog meer inhoudelijk reageren als jij het allemaal al in de OP zegt![]()
veel meer valt er toch niet over te zeggen of wel...
open dan geen topic
Dat dus ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Orion is een mooi en duidelijk sterrenbeeld. (Vooral omdat het naar mijn weten laag aan de sterrenhemel staat.) Net zoals met andere dingen in de natuur is het voor mij ontspannend om er naar te kijken. Maar ik zou er niet te veel achter zoeken.
Ik heb er in ieder geval in de astrologische boeken die ik lees nog niets over gelezenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik vroeg mij gewoon meer af of er astrologische betekenissen achter zaten. of die nou waar zijn of niet, maar wel leuk om wat over te weten
sja goh ik dacht: TRU, toch een forum voor dit soort dingen. Maar kennelijk is erquote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef -CRASH- het volgende:
gewoon een hoop sterren die bij elkaar staan.....
Of durven niks meer te zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef de_priester het volgende:
[..]
sja goh ik dacht: TRU, toch een forum voor dit soort dingen. Maar kennelijk is er
a) echt niets speciaals aan
of
b) mensen weten het hier niet
uhms, ik dacht dat er gewoon over gebabbeld kon worden, of je het nu wel of niet gelooft, hier op dit subforum?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Of durven niks meer te zeggen
Probeer eens te zoeken naar theorieën rondom Orion. Er zijn genoeg conspiracy theorieën rondom Orion en Sirius. Daar komen dan energetische implantaten en zo bij kijken dus niet op zoek gaan als je bang aangelegd bent
Disclaimer:
Het is niet mijn bedoeling een discussie te voeren over het al dan niet waar zijn van dit verhaal. Er zal vast iemand komen met een skepsislink of wat dan ook.
Ik wil TS simpelweg wijzen op het feit dat er over Orion en sirius wel meer gezegd wordt dan alleen het sterrenbeeld. Wat TS met die info doet is z'n eigen zaak. Ik geef hiermee ook niet aan wat ík van de zaak denk.
Jij leest TRU FB nooit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
uhms, ik dacht dat er gewoon over gebabbeld kon worden, of je het nu wel of niet gelooft, hier op dit subforum?
Ik heb zelf al een en ander gezocht, maar dat wat jij zegt, nooit van gehoord, maar ben wel benieuwd. Linkje?
In de tijd van de Egyptenaren bouwden ze pyramides.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou zeggen ga een piramide bouwen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
In de tijd van de Egyptenaren bouwden ze pyramides.
En zo hoort het ook; als je pyramides wilt bouwen moet je dat in je eigen tijd doen.
Wat verwacht je nou, dat iemand je kwam vertellen dat Orion heel speciaal is voor jou, en dat je 125 jaar oud wordt mits jij maar elke dag een tekening van Orion maakt ofzo ?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef de_priester het volgende:
[..]
sja goh ik dacht: TRU, toch een forum voor dit soort dingen. Maar kennelijk is er
a) echt niets speciaals aan
of
b) mensen weten het hier niet
Ik denk nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou, dat iemand je kwam vertellen dat Orion heel speciaal is voor jou, en dat je 125 jaar oud wordt mits jij maar elke dag een tekening van Orion maakt ofzo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |