abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:25:39 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64806029
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:03 schreef _Led_ het volgende:
+1 voor selectieve modding in 2008
2009 inmiddels, je loopt achter.
The truth was in here.
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:32:38 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64806261
+1 voor selectieve moddkiing in 2009 dan
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:40:13 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64806488
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef Michielos het volgende:
+1 voor selectieve moddkiing in 2009 dan
Je doelt vast ergens op, maar waarnaar precies ontgaat mij even. Net als de persoonlijke aanval waar ik je eerder naar vroeg overigens.
The truth was in here.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:03:15 #54
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64809477
Persoonlijke aanval ? Dat heb ik even gemist... Waaro ?

(Tenzij je het hebt over Summers en M_Schtoppel die mij weer vanalles in de mond legden wat ik nooit gezegd heb, en weer expres verkeerd aan het quoten waren in het 21-gram topic ?)

[ Bericht 28% gewijzigd door _Led_ op 08-01-2009 14:13:22 ]
zzz
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:09:19 #55
31101 _Led_
pi_64809738
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:08 schreef jogy het volgende:
Ze geeft een manier om ZELF tot informatie te komen wat Orion voor HEM betekent. Handige tip, zeker aangezien info die je zelf ontdekt meer voor je betekent dan uit een boek, van een site, whatever. Ontopic dus.
Om precies te zijn zegt Summers :
quote:
Op het moment dat je intuitief weet waar orion zich bevind omdat je je intuitie gebruikt sta je op dat moment ook open om bijv antwoorden te krijgen op vragen , met je intuitie kan van alles .
op dat moment KAN je bijv op dezelfde manier dat je die locatie voelt ook een antwoord weten/voelen op een vraag die je jezelf stelt .
Sorry dat ik hier niet in las dat je ZELF tot informatie komt wat Orion voor JEZELF betekent, ik zou toch zweren dat er stond dat je antwoorden op allerlei vragen kan krijgen en dat met intuitie 'van alles' mogelijk is.
En 'van alles' is nogal wat.
Zelf ben ik nogal onderzoekend ingesteld dus als je antwoorden op 'van alles' kan krijgen zou ik ook 'van alles' willen proberen.
Maar nieuwsgierig en onderzoekend zijn wordt nogal vaak gezien als een slecht iets merk ik wel vaker.
Je kunt dit wel proberen af te doen als "hij loopt weer te stoken", maar vraag jezelf nou voor de grap eens af waarom je niet zou proberen er allerlei antwoorden mee te krijgen.
Waarom wil je dat niet proberen ?
zzz
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:32:52 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64810817
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Om precies te zijn zegt Summers :
[..]

Sorry dat ik hier niet in las dat je ZELF tot informatie komt wat Orion voor JEZELF betekent, ik zou toch zweren dat er stond dat je antwoorden op allerlei vragen kan krijgen en dat met intuitie 'van alles' mogelijk is.
En 'van alles' is nogal wat.
Zelf ben ik nogal onderzoekend ingesteld dus als je antwoorden op 'van alles' kan krijgen zou ik ook 'van alles' willen proberen.
Maar nieuwsgierig en onderzoekend zijn wordt nogal vaak gezien als een slecht iets merk ik wel vaker.
Je kunt dit wel proberen af te doen als "hij loopt weer te stoken", maar vraag jezelf nou voor de grap eens af waarom je niet zou proberen er allerlei antwoorden mee te krijgen.
Waarom wil je dat niet proberen ?
We gaan even een kleine analyse doen over hoe jij over komt in dat topic.

Je eerste serieuse reactie daar is:
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou, dat iemand je kwam vertellen dat Orion heel speciaal is voor jou, en dat je 125 jaar oud wordt mits jij maar elke dag een tekening van Orion maakt ofzo ?

Hiermee maak jij duidelijk in niet zo veel woorden dat jij het vermoeen heb ( misschien wel het stellige vermoeden zelfs ! ) dat het niets betekend maar dat jij er vanuit gaat dat hij zichzelf speciaal wilt voelen over iets wat jij niet zo speciaal vind. Zo komt het over voor iemand die niet in je hoofd kan kijken en daar hoor ik ook bij. Als dit verkeerd gezien wordt kan je het uitleggen.

Summers komt met een TRU-achtige tip om meer te weten te komen voor de vraag die hij heeft.
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik weet niks van orion maar ik heb wel een tip .
Op het moment dat je intuitief weet waar orion zich bevind omdat je je intuitie gebruikt sta je op dat moment ook open om bijv antwoorden te krijgen op vragen , met je intuitie kan van alles .
op dat moment KAN je bijv op dezelfde manier dat je die locatie voelt ook een antwoord weten/voelen op een vraag die je jezelf stelt .
experimenteer met die momenten .

Dit is een verklaring die volgens aardig wat mensen huit snijdt. Niet alleen in relatie tot Orion maar gewoon een algemene tip voor de vraag die de TS heeft.

Jij komt dan met
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef _Led_ het volgende:
En als je daarmee experimenteert, kijk dan eens of het inderdaad werkt door te kijken of je intuitief het antwoord kunt vinden op een som als 13667 maal 739.

Dan krijg je dus weer een heel ander onderwerp dat enkel over intuitie gaat over het algemeen en niet meer de vraag van de TS. Best een goed idee voor een discussie maar niet wat de TS interesseert op dit moment. ( ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die post niet goed gelezen had en het anders opvatte, mijn nederige excuses daarvoor, is het toch ergens goed voor, een feedbackdiscussie . ). Deze tak van de discussie, die dus offtopic is, heeft geen nut voor de TS want het gaat nog niet eens over Orion. (prst_ had dezelfde lijn van discussiėren en die heb ik ook afgekapt in dat topic.)

Maar nu begrijp ik wel dat je er tegen in ging, sorrie .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:45:06 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64811297
Trouwens, doe je het nou expres of post je gewoon zonder het door te hebben op 12:12 14:14 enzo? .
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ho ho, het is wel een vrouw hoor, ze hoort er ook weer niet voor de volle 100% bij
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef _Led_ het volgende:
Hier, om het goed te maken

Ik zou er bijna wat van denken maar dat zal wel subforumdeformatie zijn .
Vrijheid
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:47:45 #58
31101 _Led_
pi_64811401
whehehe, goed gespot, da's echt toeval
(Mja, nou ja, hoe meer je post hoe meer kans he... )
zzz
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:48:42 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64811443
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
whehehe, goed gespot, da's echt toeval
(Mja, nou ja, hoe meer je post hoe meer kans he... )
Nope, je gidsen willen je wat Zeggen! Luister ernaar! .
Vrijheid
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:49:14 #60
31101 _Led_
pi_64811467
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Nope, je gidsen willen je wat Zeggen! Luister ernaar! .
Ik luister...!
Ik hoor....
Ik HOOR.....

BIER !
zzz
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:50:48 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64811530

Come to the right-brained side. Young padawan.
Vrijheid
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:58:10 #62
31101 _Led_
pi_64811833

"Much smarter it is, both halves of brain to use !"
zzz
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:00:08 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64811909
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]

"Much smarter it is, both halves of brain to use !"
!

Huh? Wat?
Vrijheid
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:03:17 #64
31101 _Led_
pi_64812047

Que ?????
zzz
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:16:38 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64812667
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Persoonlijke aanval ? Dat heb ik even gemist... Waaro ?

(Tenzij je het hebt over Summers en M_Schtoppel die mij weer vanalles in de mond legden wat ik nooit gezegd heb, en weer expres verkeerd aan het quoten waren in het 21-gram topic ?)
Ik had een quote richting Michielos.. nu zijn jullie soms wat moeilijk uitelkaar te halen door de gedeelde mening, maar hij zei dat eerder in dit topic dat hij werd aangevallen ergens.... geen idee

En die einde discussie in 21 grams.. het was totaal niet meer inhoudelijk, maar de discussie bleef nog wel redelijk ok of zonder al te denigrerend te worden naar elkaar dacht ik...
Misschien weer eens goed om zo'n discussie onderling te hebben, lucht af en toe op en word het niet meegesleept naar andere topics. Althans dat was mijn hoop er bij dan
The truth was in here.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:30:59 #66
31101 _Led_
pi_64813350
Nou ja, 'discussie' is een groot woord.
Ik stelde voor om niet te discussieren met uitspraken als "Nou het is nou eenmaal zo" en "het is gewoon een feit" als het ging om dingen die niet aan te tonen zijn zoals DW's (en eigenlijk dus ieder's) mening over 'de ziel',
zij vonden dat ik mijn waarheid aan het doorduwen was als ik voorstelde dat we het allemaal gewoon over ons geloof zouden hebben.

Vervolgens gaan M_Schtoppel en Summers nog even lopen roepen dat ik zou geloven dat 'als iets niet wetenschappelijk bewezen is het DUS ook niet bestaat, terwijl ik JUIST heb gepost dat ik dit NIET geloof.

Dat vind ik geen discussieren meer, dat vind ik pure leugens en trollerij.
Het is ook niet de eerste keer dat ze dat doen, maar dat zou onderhand ook wel bekend moeten zjin.

Het is gewoon vervelend dat ik telkens m'n tijd moet besteden om me te verweren tegen de loze beschuldigingen van een paar mensen die te dom zijn om uberhaupt posts te lezen en die expres lopen te liegen en te draaien, in plaats van dat ik m'n tijd in een zinnige discussie kan stoppen.

Als ik er telkens tussendoor zou komen om mensen expres vals te beschuldigen en verkeerde meningen toe te dichten zou ik sneller van het subforum afgetrapt zijn dan Tong80 een post kan plaatsen
Maar ik heb me voorgenomen om voortaan tegen deze figuren zelf ook maar zo uit de hoek te komen.
Baat het niet, dan heb ik er in ieder geval nog lol aan
zzz
pi_64813862
De enige reden dat ik me soms als een retard gedraag is omdat ik in zie dat er tegen trolls niet word opgetreden dus yeah.. Die foute meningen, interpretaties en leugens heb ik ook al dijkwijls moeten slikken, dan word je vanzelf wel aggressiever op een forum

Het rot toch allemaal niet meer
Mijn fav thread atm zijn de leggingen van bastard ... /slijm !
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:45:02 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64813976
Ik heb hem inhoudelijk niet zo gevolgd eerlijk gezegd LD.. dat komt omdat ik die discussie al vaker voorbij heb zien komen, en het blijft zich maar herhalen.
Ik lees er vluchtig overheen om te zien OF het nog wel een beetje netjes blijft en schud zachtjes mijn hoofd.
Het vallen over een enkel woordje, en daar werkelijk een pagina aan kunnen verspillen is voor mij niet begrijpelijk.. het is zoeken naar punten om elkaar maar dwars te zitten ofzo, ik weet het niet, dat is jullie manier. En ik zeg expres jullie omdat Summers en vooral Stoppel er ook wat van kan, niet dat je denkt dat ik een partij wil trekken.
Als we nou voorbij de woordkeuze kunnen komen zou de discussie wellicht nog iets meer inhoud hebben, en daardoor intressant zijn voor de rest van FOK.
Het is jammer om steeds weer te zien dat er kampen moeten zijn.. iets is of totaal wit, of totaal zwart maar tot een middenweg komen is lastig en helemaal als er zwaardere uitingen worden gedaan naar elkaar.
Nu kan ik nog niet klagen hoor.. er zijn periodes geweest op FOK waar ze op de gazastrook nog een puntje aan kunnen zuigen.
The truth was in here.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:48:34 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64814106
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef Flammie het volgende:
De enige reden dat ik me soms als een retard gedraag is omdat ik in zie dat er tegen trolls niet word opgetreden dus yeah.. Die foute meningen, interpretaties en leugens heb ik ook al dijkwijls moeten slikken, dan word je vanzelf wel aggressiever op een forum

Het rot toch allemaal niet meer
Mijn fav thread atm zijn de leggingen van bastard ... /slijm !
Ja jij weet inderdaad altijd wel het vuur op te laaien inderdaad
Dat helpt ook niet, dat weet je zelf ook wel.. en dat is zonde van het draadje.. gaat het weer nergens over, is er weer ruzie etc.
En als je vind dat er getrollt word, dan kom je toch gewoon hierheen je beklag doen? Of doe een topicreport, of een PM naar Jogy of mij.. we komen er wel uit.
The truth was in here.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:50:34 #70
31101 _Led_
pi_64814175
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
Ik heb hem inhoudelijk niet zo gevolgd eerlijk gezegd LD.. dat komt omdat ik die discussie al vaker voorbij heb zien komen, en het blijft zich maar herhalen.
Ik lees er vluchtig overheen om te zien OF het nog wel een beetje netjes blijft en schud zachtjes mijn hoofd.
Het vallen over een enkel woordje, en daar werkelijk een pagina aan kunnen verspillen is voor mij niet begrijpelijk.. het is zoeken naar punten om elkaar maar dwars te zitten ofzo, ik weet het niet, dat is jullie manier. En ik zeg expres jullie omdat Summers en vooral Stoppel er ook wat van kan, niet dat je denkt dat ik een partij wil trekken.
Als we nou voorbij de woordkeuze kunnen komen zou de discussie wellicht nog iets meer inhoud hebben, en daardoor intressant zijn voor de rest van FOK.
Het is jammer om steeds weer te zien dat er kampen moeten zijn.. iets is of totaal wit, of totaal zwart maar tot een middenweg komen is lastig en helemaal als er zwaardere uitingen worden gedaan naar elkaar.
Nu kan ik nog niet klagen hoor.. er zijn periodes geweest op FOK waar ze op de gazastrook nog een puntje aan kunnen zuigen.
Ja, het is ook niet alsof ik jouw taak benijd ofzo
(Maar je doet het jezelf aan he )
zzz
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:56:49 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64814430
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja, het is ook niet alsof ik jouw taak benijd ofzo
(Maar je doet het jezelf aan he )
Ik geil op knopjes denk ik
The truth was in here.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:02:56 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64814700
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik geil op knopjes denk ik
En de extra subfora natuurlijk. Het is net Crack.
Vrijheid
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:08:02 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64814897
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef jogy het volgende:

[..]

En de extra subfora natuurlijk. Het is net Crack.
Ja dat is ook een gewin inderdaad.. uitlachen en roddelen over users, bitchfights onder mods en alle illegale zooi van het forum uitwisselen.
The truth was in here.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:54:55 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_64834801
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, 'discussie' is een groot woord.
Ik stelde voor om niet te discussieren met uitspraken als "Nou het is nou eenmaal zo" en "het is gewoon een feit" als het ging om dingen die niet aan te tonen zijn zoals DW's (en eigenlijk dus ieder's) mening over 'de ziel',
zij vonden dat ik mijn waarheid aan het doorduwen was als ik voorstelde dat we het allemaal gewoon over ons geloof zouden hebben.

Vervolgens gaan M_Schtoppel en Summers nog even lopen roepen dat ik zou geloven dat 'als iets niet wetenschappelijk bewezen is het DUS ook niet bestaat, terwijl ik JUIST heb gepost dat ik dit NIET geloof.

Dat vind ik geen discussieren meer, dat vind ik pure leugens en trollerij.
Het is ook niet de eerste keer dat ze dat doen, maar dat zou onderhand ook wel bekend moeten zjin.

Het is gewoon vervelend dat ik telkens m'n tijd moet besteden om me te verweren tegen de loze beschuldigingen van een paar mensen die te dom zijn om uberhaupt posts te lezen en die expres lopen te liegen en te draaien, in plaats van dat ik m'n tijd in een zinnige discussie kan stoppen.

Als ik er telkens tussendoor zou komen om mensen expres vals te beschuldigen en verkeerde meningen toe te dichten zou ik sneller van het subforum afgetrapt zijn dan Tong80 een post kan plaatsen
Maar ik heb me voorgenomen om voortaan tegen deze figuren zelf ook maar zo uit de hoek te komen.
Baat het niet, dan heb ik er in ieder geval nog lol aan
Gelukkig is het topic gewoon na te lezen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:39:34 #75
31101 _Led_
pi_64836202
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Gelukkig is het topic gewoon na te lezen .
Och, jij vindt dat iedereen die het niet met jou eens is naar de hel gaat, het lijkt mij vreselijk om zo te moeten denken.
Gelukkig is wat jij denkt niet waar, dat is nou eenmaal zo, dat is een feit
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')