Je doelt vast ergens op, maar waarnaar precies ontgaat mij even. Net als de persoonlijke aanval waar ik je eerder naar vroeg overigens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef Michielos het volgende:
+1 voor selectieve moddkiing in 2009 dan
Om precies te zijn zegt Summers :quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:08 schreef jogy het volgende:
Ze geeft een manier om ZELF tot informatie te komen wat Orion voor HEM betekent. Handige tip, zeker aangezien info die je zelf ontdekt meer voor je betekent dan uit een boek, van een site, whatever. Ontopic dus.
Sorry dat ik hier niet in las dat je ZELF tot informatie komt wat Orion voor JEZELF betekent, ik zou toch zweren dat er stond dat je antwoorden op allerlei vragen kan krijgen en dat met intuitie 'van alles' mogelijk is.quote:Op het moment dat je intuitief weet waar orion zich bevind omdat je je intuitie gebruikt sta je op dat moment ook open om bijv antwoorden te krijgen op vragen , met je intuitie kan van alles .
op dat moment KAN je bijv op dezelfde manier dat je die locatie voelt ook een antwoord weten/voelen op een vraag die je jezelf stelt .
We gaan even een kleine analyse doen over hoe jij over komt in dat topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Om precies te zijn zegt Summers :
[..]
Sorry dat ik hier niet in las dat je ZELF tot informatie komt wat Orion voor JEZELF betekent, ik zou toch zweren dat er stond dat je antwoorden op allerlei vragen kan krijgen en dat met intuitie 'van alles' mogelijk is.
En 'van alles' is nogal wat.
Zelf ben ik nogal onderzoekend ingesteld dus als je antwoorden op 'van alles' kan krijgen zou ik ook 'van alles' willen proberen.
Maar nieuwsgierig en onderzoekend zijn wordt nogal vaak gezien als een slecht iets merk ik wel vaker.
Je kunt dit wel proberen af te doen als "hij loopt weer te stoken", maar vraag jezelf nou voor de grap eens af waarom je niet zou proberen er allerlei antwoorden mee te krijgen.
Waarom wil je dat niet proberen ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat verwacht je nou, dat iemand je kwam vertellen dat Orion heel speciaal is voor jou, en dat je 125 jaar oud wordt mits jij maar elke dag een tekening van Orion maakt ofzo ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik weet niks van orion maar ik heb wel een tip .
Op het moment dat je intuitief weet waar orion zich bevind omdat je je intuitie gebruikt sta je op dat moment ook open om bijv antwoorden te krijgen op vragen , met je intuitie kan van alles .
op dat moment KAN je bijv op dezelfde manier dat je die locatie voelt ook een antwoord weten/voelen op een vraag die je jezelf stelt .
experimenteer met die momenten .
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef _Led_ het volgende:
En als je daarmee experimenteert, kijk dan eens of het inderdaad werkt door te kijken of je intuitief het antwoord kunt vinden op een som als 13667 maal 739.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ho ho, het is wel een vrouw hoor, ze hoort er ook weer niet voor de volle 100% bij
Ik zou er bijna wat van denken maar dat zal wel subforumdeformatie zijnquote:
Nope, je gidsen willen je wat Zeggen! Luister ernaar!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
whehehe, goed gespot, da's echt toeval
(Mja, nou ja, hoe meer je post hoe meer kans he...)
Ik luister...!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, je gidsen willen je wat Zeggen! Luister ernaar!.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Much smarter it is, both halves of brain to use !"
Ik had een quote richting Michielos.. nu zijn jullie soms wat moeilijk uitelkaar te halen door de gedeelde mening, maar hij zei dat eerder in dit topic dat hij werd aangevallen ergens.... geen ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef _Led_ het volgende:
Persoonlijke aanval ? Dat heb ik even gemist...Waaro ?
(Tenzij je het hebt over Summers en M_Schtoppel die mij weer vanalles in de mond legden wat ik nooit gezegd heb, en weer expres verkeerd aan het quoten waren in het 21-gram topic ?)
Ja jij weet inderdaad altijd wel het vuur op te laaien inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef Flammie het volgende:
De enige reden dat ik me soms als een retard gedraag is omdat ik in zie dat er tegen trolls niet word opgetredendus yeah.. Die foute meningen, interpretaties en leugens heb ik ook al dijkwijls moeten slikken, dan word je vanzelf wel aggressiever op een forum
Het rot toch allemaal niet meer![]()
Mijn fav thread atm zijn de leggingen van bastard ... /slijm !
Ja, het is ook niet alsof ik jouw taak benijd ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
Ik heb hem inhoudelijk niet zo gevolgd eerlijk gezegd LD.. dat komt omdat ik die discussie al vaker voorbij heb zien komen, en het blijft zich maar herhalen.
Ik lees er vluchtig overheen om te zien OF het nog wel een beetje netjes blijft en schud zachtjes mijn hoofd.
Het vallen over een enkel woordje, en daar werkelijk een pagina aan kunnen verspillen is voor mij niet begrijpelijk.. het is zoeken naar punten om elkaar maar dwars te zitten ofzo, ik weet het niet, dat is jullie manier. En ik zeg expres jullie omdat Summers en vooral Stoppel er ook wat van kan, niet dat je denkt dat ik een partij wil trekken.
Als we nou voorbij de woordkeuze kunnen komen zou de discussie wellicht nog iets meer inhoud hebben, en daardoor intressant zijn voor de rest van FOK.
Het is jammer om steeds weer te zien dat er kampen moeten zijn.. iets is of totaal wit, of totaal zwart maar tot een middenweg komen is lastig en helemaal als er zwaardere uitingen worden gedaan naar elkaar.
Nu kan ik nog niet klagen hoor.. er zijn periodes geweest op FOK waar ze op de gazastrook nog een puntje aan kunnen zuigen.
Ik geil op knopjes denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet alsof ik jouw taak benijd ofzo
(Maar je doet het jezelf aan he)
En de extra subfora natuurlijk. Het is net Crack.quote:
Ja dat is ook een gewin inderdaad.. uitlachen en roddelen over users, bitchfights onder mods en alle illegale zooi van het forum uitwisselen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef jogy het volgende:
[..]
En de extra subfora natuurlijk. Het is net Crack.
Gelukkig is het topic gewoon na te lezen .quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, 'discussie' is een groot woord.
Ik stelde voor om niet te discussieren met uitspraken als "Nou het is nou eenmaal zo" en "het is gewoon een feit" als het ging om dingen die niet aan te tonen zijn zoals DW's (en eigenlijk dus ieder's) mening over 'de ziel',
zij vonden dat ik mijn waarheid aan het doorduwen was als ik voorstelde dat we het allemaal gewoon over ons geloof zouden hebben.
Vervolgens gaan M_Schtoppel en Summers nog even lopen roepen dat ik zou geloven dat 'als iets niet wetenschappelijk bewezen is het DUS ook niet bestaat, terwijl ik JUIST heb gepost dat ik dit NIET geloof.
Dat vind ik geen discussieren meer, dat vind ik pure leugens en trollerij.
Het is ook niet de eerste keer dat ze dat doen, maar dat zou onderhand ook wel bekend moeten zjin.
Het is gewoon vervelend dat ik telkens m'n tijd moet besteden om me te verweren tegen de loze beschuldigingen van een paar mensen die te dom zijn om uberhaupt posts te lezen en die expres lopen te liegen en te draaien, in plaats van dat ik m'n tijd in een zinnige discussie kan stoppen.
Als ik er telkens tussendoor zou komen om mensen expres vals te beschuldigen en verkeerde meningen toe te dichten zou ik sneller van het subforum afgetrapt zijn dan Tong80 een post kan plaatsen
Maar ik heb me voorgenomen om voortaan tegen deze figuren zelf ook maar zo uit de hoek te komen.
Baat het niet, dan heb ik er in ieder geval nog lol aan
Och, jij vindt dat iedereen die het niet met jou eens is naar de hel gaat, het lijkt mij vreselijk om zo te moeten denken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Gelukkig is het topic gewoon na te lezen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |