Nou het viel me mee! Stond wel even met tranen in mn ogen in de klas. Maar Noah zat daar gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Maf kind. 3 jaar lang drama's met naar de creche gaan en dan gewoon zomaar naar school alsof het niks is. Ben zo benieuwd hoe ie het heeft gevonden straks!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:00 schreef livelink het volgende:
Succes, Texelonia. Ik vond het heel erg moeilijk, beide keren. Zo'n klein kind op zo'n grote school. Dat gevoel heb ik overigens nog steeds als ik ze naar school breng.
Spannend inderdaad wat zijn verhalen zijn! Hij spat vast uit elkaar van enthousiasme en vemoeidheid..!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou het viel me mee! Stond wel even met tranen in mn ogen in de klas. Maar Noah zat daar gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Maf kind. 3 jaar lang drama's met naar de creche gaan en dan gewoon zomaar naar school alsof het niks is. Ben zo benieuwd hoe ie het heeft gevonden straks!
Whoops! Sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 08:41 schreef Webkim het volgende:
Er was nog geen nieuwe.
Thomas was vroeg wakker vanmorgen. We hobbelen samen slaapdronken (nouja, ik dan) naar beneden voor een boterham. Ik trek de gordijnen open en...
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Sneeuw!
Onaangeroerde sneeuw in de achtertuin!
Toch al gauw een centimeter of... 3?
Ik heb weer helemaal het lagere school-kerstavakantie gevoel.
Zó jammer dat F. wil uitslapen, anders konden we mooie Thomasfoto's maken. Nouja, wie weet ligt het nog een paar uurtjes.
*duimt*
Eindelijk tijd voor jezelfquote:Op maandag 5 januari 2009 09:08 schreef texelonia het volgende:
Ik ga maar even de stad in om de tijd te doden
En je ziet er geen dag ouder uitquote:
Hier vriest het alleen maarquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
hier gaan we voor de 10 cm sneeuw
en het sneeuwt nog
dat heb ik gister hier ook meegemaakt. ben 4x op mn gezicht gegaan, vinger is totaal blauw nu, en knieen liggen nog openquote:
Kwil ook sneeuw, hier is het guur koud, de oudste weer naar schoolquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
hier gaan we voor de 10 cm sneeuw
en het sneeuwt nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |