Doen ze wel, maar ze moeten het nog goed kunnen namaken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:51 schreef poemojn het volgende:
zijn er dan al beelden van mensen die getroffen door fosfor in de ziekenhuizen komen? bijv op al jazeera? ik kan me niet voorstellen dat de palestijnen zoiets niet zouden filmen?
Pallywood.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:08 schreef Karrs het volgende:
[..]
Doen ze wel, maar ze moeten het nog goed kunnen namaken.
Israel is altijd voorbereid op oorlog..quote:Op maandag 5 januari 2009 04:18 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier een punt. Deze operatie moet lang van te voren zijn voorbereid.
Zeker Israël, je zag in Nederland tijdens W.O. 2 wat er gebeurt als je niet voorbereid bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:17 schreef B4CO het volgende:
[..]
Israel is altijd voorbereid op oorlog..
Ieder land moet voorbereid zijn..
De laatste gebeurtenissen zijn de druppel.
"Een volk dat zijn verdediging verwaarloost zet zijn vrijheid op het spel"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Zeker Israël, je zag in Nederland tijdens W.O. 2 wat er gebeurt als je niet voorbereid bent.
EDIT: Ik snap best waarom Israel niet met zich laat spotten.quote:Op maandag 5 januari 2009 04:07 schreef Omnyakom het volgende:
Ervaringsdeskundige bij uitstek Israel is een oorlog begonnen tegen de bevolking in Gaza, die afgaande op de gebruikte soort wapens, maar één uitwerking (doel?) kan hebben: genocide.
In deze oorlog wordt volgens Noorse artsen terplekke gebruik gemaakt van radioactieve en sterk genotoxische DU-munitie en er verschijnen rapporten dat er in het Noorden van Gaza gebruik wordt gemaakt van clusterbommen en fosforgranaten. Dezelfde troep waarmee ze destijds ook de Libanese kinderen verminkten. Allemaal door de VN verboden wapens. Zowel artsen als CNN reporters maken melding van vreemde explosies die ze nooit eerder gehoord hebben en verwondingen die ze nooit eerder gezien hebben.
[..]
Deze bommen veroorzaken miskramen, kanker, leukemie, en de mensen die fragmenten in hun lichaam krijgen hebben geen mogelijkheid meer om kinderen te krijgen en sterven binnen 10-15 jaar tijd aan de bij effecten.
Dit is in mijn ogen puur genocide.
Het Israëlische argument dat deze oorlog de reactie is op recente provocaties, is onzin. De oorlog werd anderhalf jaar lang voorbereid.
Israël is nooit erg terughoudend geweest in het gebruik van verboden wapens. Zo zijn er zeer sterke aanwijzingen dat het IDF in 2001 de bevolking van Gaza heeft bestookt met zenuwgas of chemische wapens en tijdens de laatste oorlog in Libanon werden sporen gevonden van een nieuw soort nucleair wapen.
Mag je best zeggen van mij maar het klopt alleen niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef Departak het volgende:
Op de keper beschouwd hebben de Israëliërs gewoon het land van de Palestijnen ingepikt na WO2 omdat het hun beloofd was door de Engelsen. Sindsdien vechten de Palestijnen alleen om hun eigen (!) land terug te krijgen, maar dat mag je weer niet zeggen want dan ben je antisemiet. Ik vind het een beetje gekke gang van zaken...
Hoe zit het dan wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Mag je best zeggen van mij maar het klopt alleen niet.
Het land was altijd al van de Joden maar die werden door Mohammed en zijn vrienden afgeslacht en zijn gevlucht. Naar de 2de WO kwamen ze op het idee weer terug naar hun land te keren.quote:
1: Verdeling gemaakt Joden/Arabierenquote:
Als het 60 jaar terug gebeurt is wel erg, 1400 jaar terug niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef Departak het volgende:
Ah, maar dan hebben we het over 1400 jaar geleden en woonden de Joden enkel in het gebied dat ze tegenwoordig Israël noemen. Dat is iets anders dan massaal naar een grondgebied trekken, dit met internationale goedkeuring bezetten en alle andersgelovigen eerlijke kansen ontnemen!
Dat meldde gisteren NOVA ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 04:18 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier een punt. Deze operatie moet lang van te voren zijn voorbereid.
Ze verjoegen ze pas toen zij antisemitisch werden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Departak het volgende:
Nog een keertje goed lezen. Er staat dat het verschil is dat ze in 1948 hun eigen staat uitroepen en alle anderen etnische groepen (Palestijnen) simpelweg verjagen of geen eerlijke kans op leven geven (veel te weinig water toebedelen bijvoorbeeld). Ik zou ook in opstand komen.
Ze pleegden zelfs terreuraanslagen op de Britten en Arabieren. Bloeddorstig waren ze. Zie je het al voor je; net bevrijd van een gruweilijke massamoordenaar, dan pleeg je diezelfde daden op andere volkeren. krankzinnig gewoonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Departak het volgende:
Nog een keertje goed lezen. Er staat dat het verschil is dat ze in 1948 hun eigen staat uitroepen en alle anderen etnische groepen (Palestijnen) simpelweg verjagen of geen eerlijke kans op leven geven (veel te weinig water toebedelen bijvoorbeeld). Ik zou ook in opstand komen.
De Britten hebben in 1920 ofzo hun kolonie verdeeld in een stuk land voor de Arabieren. Wat nu Jordanië is. En een thuisland voor de Joden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Departak het volgende:
Dat komt toch op hetzelfde neer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
De Britten hebben in 1920 ofzo hun kolonie verdeeld in een stuk land voor de Arabieren. Wat nu Jordanië is. En een thuisland voor de Joden.
Waar het hem wringt is dat in dat thuisland ook al mensen woonden, namelijk de Palestijnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |