Inderdaad, en gewoon alcohol schenken. Vorige keer hadden we voor 60 euro arena cards gehaald, bleek het een ' alcohol vrij evenement' te zijn. Ik heb nu nog buikpijn van al die broodjes van Dobben.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever dat ze eerst iets aan de prijzen gaan doen.
Die zijn dan op zich nog wel te eten. Maar als je weet dat je er iets van vier euro per stuk voor betaalt, smaakt het toch net even minder.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Inderdaad, en gewoon alcohol schenken. Vorige keer hadden we voor 60 euro arena cards gehaald, bleek het een ' alcohol vrij evenement' te zijn. Ik heb nu nog buikpijn van al die broodjes van Dobben.
Dat ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever dat ze eerst iets aan de prijzen gaan doen.
Die broodjes zijn vaak echt te smerigquote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die zijn dan op zich nog wel te eten. Maar als je weet dat je er iets van vier euro per stuk voor betaalt, smaakt het toch net even minder.
Het hoeft toch niet in één keer op?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Inderdaad, en gewoon alcohol schenken. Vorige keer hadden we voor 60 euro arena cards gehaald, bleek het een ' alcohol vrij evenement' te zijn. Ik heb nu nog buikpijn van al die broodjes van Dobben.
Volgens mij zijn ze 'maar' 3 euro. Maar sowieso die ArenA-cards. Toen we die nog haalden dan legde je 20 euro p.p. in ofzo. Dan maakte je voor 12 op tijdens de wedstrijd. En dan verloor een van ons ze weer tijdens het uitgaan of om welke andere reden dan ook. Ben al een hoop geld kwijtgeraakt zonder er iets voor terug te krijgenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die zijn dan op zich nog wel te eten. Maar als je weet dat je er iets van vier euro per stuk voor betaalt, smaakt het toch net even minder.
En de kroket gloeiend. Vervolgens hap je erin en blijkt er een luchtbel in te zitten waardoor de kroket openklapt in je gezicht en je hele bek vol gloeiende ragout zit.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die broodjes zijn vaak echt te smerig
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Tot afgelopen zomer kocht ik één ArenA-card per seizoen. Was echt ideaal!
Catering-doos tikte alles in, bij totaalbedrag haalde je kaart eruit, terwijl zij eten en drinken haalde.
Tegenwoordig houden ze goed in de gaten of je betaalt, anders gaat het eten en drinken niet door.
Spuit11quote:
Ik vind de broodjes Van Dobben vaak wel in orde.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die broodjes zijn vaak echt te smerig
Nee joh, die liggen vaak al een half uur te rotten in dat warmhoud-ding. Die bovenkant is met enige regelmaat net zo hard als de kroket zelf.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vind de broodjes Van Dobben vaak wel in orde.
Jawel, dat is nou juist het voordeel van de Arena card.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het hoeft toch niet in één keer op?
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel, dat is nou juist het voordeel van de Arena card.
Als ik ze bestel, moet ik juist vaak wachten omdat ze op zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee joh, die liggen vaak al een half uur te rotten in dat warmhoud-ding. Die bovenkant is met enige regelmaat net zo hard als de kroket zelf.
En je kan ze uiteraard de volgende wedstrijd/evenement gewoon gebruikenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, want na de wedstrijd kan je hem weer terug verkopen bij zo'n hokje en krijg je precies terug wat er op staat.
Ik weiger altijd in de drukte te halen. Sowieso ga ik amper nog het vak af dit seizoen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als ik ze bestel, moet ik juist vaak wachten omdat ze op zijn.
Maargoed, boeiend, die kroketten.![]()
Echt waar?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, want na de wedstrijd kan je hem weer terug verkopen bij zo'n hokje en krijg je precies terug wat er op staat.
Mag dat niet van de leiders bij het hekje?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Breach het volgende:
Sowieso ga ik amper nog het vak af dit seizoen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mag dat niet van de leiders bij het hekje?
Dat wist niemand volgens mijquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
dat heb ik nou nog nooit geweten.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
zeg er dan ook even bij dat ik ze allemaal goed had voorspeldquote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
5 Ajacieden in het eftal van de maand.
[ afbeelding ]
Gestolen van Toma
No shit, ik heb al voor 30 euro weggemikt na bezoekjes aan de ArenA omdat ik dacht dat ik er toch nooit meer zou komenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oleguer heeft het helaas net niet gered.quote:
Dat wist ik ook niet, heb hier ook nog 20 kaarten met 1 euro 10 ofzo liggenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
No shit, ik heb al voor 30 euro weggemikt na bezoekjes aan de ArenA omdat ik dacht dat ik er toch nooit meer zou komen
Ja, het was nog nek aan nek met de linkercornervlag ookquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oleguer heeft het helaas net niet gered.
Blijkbaar nietquote:
quote:Restitutie - contant of per bank / giro
Een ArenA Card kunt u na een evenement inleveren bij één van de ArenA Card- verkooppunten, waarna een eventueel resterend bedrag contant wordt uitbetaald. Maar de restwaarde van een ArenA Card wordt ook teruggestort als u het restitutieformulier terugstuurt. Alleen als het formulier onder aan deze pagina volledig is ingevuld en de Card is bijgevoegd, kunnen wij het geld terugstorten.
Restitutie formulier ArenA Cards
Let op: Op alle kaarten staat een geldigheidsdatum. Kaarten die zijn verlopen kunnen niet meer worden ingeleverd. ArenA Cards waarop de waarde is aangegeven in Nederlandse guldens kunnen eveneens niet meer worden ingeleverd.
quote:Zal maar niet op Duo Pannenkoek reageren, wel op de kop ; Elia gaat helemaal nergens heen. Zelfs Man. City wil de vraagprijs (23 milj.) niet ophoesten.
Whehehe, dat word even 20 kaarten opsturenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik heb er een tijdje gewerkt 'vroeger', en het is ook weer niet zo dat ze het groots aankondigen dat het kan. Liever nog twee zakken popcorn verkopen dan zo'n kaart terugkopen natuurlijk
Overigens staat het ook op de site van de Arena:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
23 miljoen
![]()
http://www.sportweek.nl/v(...)x_op_losse_schroeven
En de bron is een of andere reageerder op een website?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
23 miljoen
![]()
http://www.sportweek.nl/v(...)x_op_losse_schroeven
Persoonlijk lijkt het me ook dikke bullshit voor iemand die nog maar 1,5 jaar onder contract staat.quote:
Dat is ie niet waard. 10 miljoen max.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En de bron is een of andere reageerder op een website?
Als Ajax ergens tussen 15-17 miljoen biedt zit Elia nu al in de taxi hoor.
(niet dat ze dat moeten doen, Elia is goed maar ik zie liever een verdediger)
Voor 15-17 miljoen hoef ik hem dus echt niet te zien. Wat een kapitaalvernietiging van vanjewelste zou dat zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En de bron is een of andere reageerder op een website?
Als Ajax ergens tussen 15-17 miljoen biedt zit Elia nu al in de taxi hoor.
Hoezo kapitaalvernietiging, Elia is een jonge speler met talent dus als hij goed presteert kun/moet je hem altijd voor meer verkopen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor 15-17 miljoen hoef ik hem dus echt niet te zien. Wat een kapitaalvernietiging van vanjewelste zou dat zijn.
Voor 15-17 miljoen mag hij bij Twente blijven van me.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef superjood het volgende:
[..]
Hoezo kapitaalvernietiging, Elia is een jonge speler met talent dus als hij goed presteert kun/moet je hem altijd voor meer verkopen.
15 tot 17 miljoen is te veel naar mijn mening.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef superjood het volgende:
[..]
Hoezo kapitaalvernietiging, Elia is een jonge speler met talent dus als hij goed presteert kun/moet je hem altijd voor meer verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |