abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 14:54:22 #101
51286 w00h00
Digital man!
pi_64686795
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Heb eigenlijk liever dat ze eerst iets aan de prijzen gaan doen.
Inderdaad, en gewoon alcohol schenken. Vorige keer hadden we voor 60 euro arena cards gehaald, bleek het een ' alcohol vrij evenement' te zijn. Ik heb nu nog buikpijn van al die broodjes van Dobben.
pi_64686834
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Inderdaad, en gewoon alcohol schenken. Vorige keer hadden we voor 60 euro arena cards gehaald, bleek het een ' alcohol vrij evenement' te zijn. Ik heb nu nog buikpijn van al die broodjes van Dobben.
Die zijn dan op zich nog wel te eten. Maar als je weet dat je er iets van vier euro per stuk voor betaalt, smaakt het toch net even minder.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64686857
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Heb eigenlijk liever dat ze eerst iets aan de prijzen gaan doen.
Dat ook.

Maar goed gezien de drukte zit dat er niet in.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64686899
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die zijn dan op zich nog wel te eten. Maar als je weet dat je er iets van vier euro per stuk voor betaalt, smaakt het toch net even minder.
Die broodjes zijn vaak echt te smerig
pi_64686927
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet in één keer op?
pi_64686972
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze 'maar' 3 euro. Maar sowieso die ArenA-cards. Toen we die nog haalden dan legde je 20 euro p.p. in ofzo. Dan maakte je voor 12 op tijdens de wedstrijd. En dan verloor een van ons ze weer tijdens het uitgaan of om welke andere reden dan ook. Ben al een hoop geld kwijtgeraakt zonder er iets voor terug te krijgen

Nu is ook gewoon het devies om zoveel mogelijk in de auto naar binnen te werken. Maar daarin ben ik niet uniek volgens mij
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64687037
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Jasza het volgende:

[..]

En de kroket gloeiend. Vervolgens hap je erin en blijkt er een luchtbel in te zitten waardoor de kroket openklapt in je gezicht en je hele bek vol gloeiende ragout zit.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 5 januari 2009 @ 15:01:10 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64687054
Tot afgelopen zomer kocht ik één ArenA-card per seizoen. Was echt ideaal!

Catering-doos tikte alles in, bij totaalbedrag haalde je kaart eruit, terwijl zij eten en drinken haalde.

Tegenwoordig houden ze goed in de gaten of je betaalt, anders gaat het eten en drinken niet door.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64687101
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Tot afgelopen zomer kocht ik één ArenA-card per seizoen. Was echt ideaal!

Catering-doos tikte alles in, bij totaalbedrag haalde je kaart eruit, terwijl zij eten en drinken haalde.

Tegenwoordig houden ze goed in de gaten of je betaalt, anders gaat het eten en drinken niet door.

Ik had tot vorig jaar een maatje werken bij 1 van die dingen precies op Zuid 2, dus alles gratis.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:02:37 #110
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_64687103
Ik moet leren lezen

Tijd voor pils dan maar
pi_64687142
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef Messenga het volgende:

[..]

Spuit11
  maandag 5 januari 2009 @ 15:06:04 #112
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_64687236
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Breach het volgende:

[..]

Spuit11
Tijd voor pils spuit 11
pi_64687300
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik vind de broodjes Van Dobben vaak wel in orde.
Al eet ik ze ook weer niet wekelijks hoor. Verre van.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64687343
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik vind de broodjes Van Dobben vaak wel in orde.
Nee joh, die liggen vaak al een half uur te rotten in dat warmhoud-ding. Die bovenkant is met enige regelmaat net zo hard als de kroket zelf.
pi_64687354
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het hoeft toch niet in één keer op?
Jawel, dat is nou juist het voordeel van de Arena card.
pi_64687456
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jawel, dat is nou juist het voordeel van de Arena card.

Nee, want na de wedstrijd kan je hem weer terug verkopen bij zo'n hokje en krijg je precies terug wat er op staat.
pi_64687496
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Breach het volgende:

[..]

Nee joh, die liggen vaak al een half uur te rotten in dat warmhoud-ding. Die bovenkant is met enige regelmaat net zo hard als de kroket zelf.
Als ik ze bestel, moet ik juist vaak wachten omdat ze op zijn.

Maargoed, boeiend, die kroketten.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:12:59 #118
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64687511
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nee, want na de wedstrijd kan je hem weer terug verkopen bij zo'n hokje en krijg je precies terug wat er op staat.
En je kan ze uiteraard de volgende wedstrijd/evenement gewoon gebruiken
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64687583
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Als ik ze bestel, moet ik juist vaak wachten omdat ze op zijn.

Maargoed, boeiend, die kroketten.
Ik weiger altijd in de drukte te halen. Sowieso ga ik amper nog het vak af dit seizoen.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:19:22 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64687774
quote:

[..]

Echt waar?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64687933
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Breach het volgende:
Sowieso ga ik amper nog het vak af dit seizoen.
Mag dat niet van de leiders bij het hekje?
pi_64687976
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Echt waar?
Yup.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:29:36 #123
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64688163
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Mag dat niet van de leiders bij het hekje?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_64688266
Bolle, alles goed jonge.

Ik heb nog steeds een biertje van je tegoed.
pi_64688269
quote:

[..]

Dat wist niemand volgens mij
pi_64688784
quote:

[..]

dat heb ik nou nog nooit geweten.
pi_64689472
5 Ajacieden in het eftal van de maand.

Plaatje gestolen van Toma
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64689596
Jantje & Luis
pi_64689609
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
5 Ajacieden in het eftal van de maand.
[ afbeelding ]
Gestolen van Toma
zeg er dan ook even bij dat ik ze allemaal goed had voorspeld
Elftal van de maand December
pi_64689613
Waar zijn de andere 6?
  maandag 5 januari 2009 @ 16:03:11 #131
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64689693
quote:

[..]

No shit, ik heb al voor 30 euro weggemikt na bezoekjes aan de ArenA omdat ik dacht dat ik er toch nooit meer zou komen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64689718
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:01 schreef BB-boy het volgende:
Waar zijn de andere 6?
Oleguer heeft het helaas net niet gered.
pi_64689770
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

No shit, ik heb al voor 30 euro weggemikt na bezoekjes aan de ArenA omdat ik dacht dat ik er toch nooit meer zou komen
Dat wist ik ook niet, heb hier ook nog 20 kaarten met 1 euro 10 ofzo liggen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 5 januari 2009 @ 16:04:48 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64689772
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Oleguer heeft het helaas net niet gered.
Ja, het was nog nek aan nek met de linkercornervlag ook .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64690107
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat wist niemand volgens mij
Blijkbaar niet . Ik heb er een tijdje gewerkt 'vroeger', en het is ook weer niet zo dat ze het groots aankondigen dat het kan. Liever nog twee zakken popcorn verkopen dan zo'n kaart terugkopen natuurlijk

Overigens staat het ook op de site van de Arena:
quote:
Restitutie - contant of per bank / giro

Een ArenA Card kunt u na een evenement inleveren bij één van de ArenA Card- verkooppunten, waarna een eventueel resterend bedrag contant wordt uitbetaald. Maar de restwaarde van een ArenA Card wordt ook teruggestort als u het restitutieformulier terugstuurt. Alleen als het formulier onder aan deze pagina volledig is ingevuld en de Card is bijgevoegd, kunnen wij het geld terugstorten.

Restitutie formulier ArenA Cards

Let op: Op alle kaarten staat een geldigheidsdatum. Kaarten die zijn verlopen kunnen niet meer worden ingeleverd. ArenA Cards waarop de waarde is aangegeven in Nederlandse guldens kunnen eveneens niet meer worden ingeleverd.
pi_64690152
Wat een joden zijn het ook, nooit geweten dat het kon.
pi_64690172
quote:
Zal maar niet op Duo Pannenkoek reageren, wel op de kop ; Elia gaat helemaal nergens heen. Zelfs Man. City wil de vraagprijs (23 milj.) niet ophoesten.
23 miljoen

http://www.sportweek.nl/v(...)x_op_losse_schroeven
pi_64690211
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Blijkbaar niet . Ik heb er een tijdje gewerkt 'vroeger', en het is ook weer niet zo dat ze het groots aankondigen dat het kan. Liever nog twee zakken popcorn verkopen dan zo'n kaart terugkopen natuurlijk

Overigens staat het ook op de site van de Arena:
[..]

Whehehe, dat word even 20 kaarten opsturen
pi_64690239
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

23 miljoen

pi_64690282
Blind zegt tegen Sportweek dat Ajax Leonardo sowieso wil houden. Of Elia nu wel of niet komt. En in het tijdschrift dat een verhaal met Leonardo, die zegt dat hij gek wordt op de bank.
pi_64690380
deze topics gaan wel hard
pi_64690383
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

23 miljoen

En de bron is een of andere reageerder op een website?

Als Ajax ergens tussen 15-17 miljoen biedt zit Elia nu al in de taxi hoor.

(niet dat ze dat moeten doen, Elia is goed maar ik zie liever een verdediger)
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64690430
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Persoonlijk lijkt het me ook dikke bullshit voor iemand die nog maar 1,5 jaar onder contract staat.

Maar mocht dit daadwerkelijk de vraagprijs zijn dan kan ik alleen maar het volgende zeggen: Twente
pi_64690546
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

(niet dat ze dat moeten doen, Elia is goed maar ik zie liever een verdediger)
Dat is ie niet waard. 10 miljoen max.
pi_64690630
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Voor 15-17 miljoen hoef ik hem dus echt niet te zien. Wat een kapitaalvernietiging van vanjewelste zou dat zijn.
pi_64690944
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Voor 15-17 miljoen hoef ik hem dus echt niet te zien. Wat een kapitaalvernietiging van vanjewelste zou dat zijn.
Hoezo kapitaalvernietiging, Elia is een jonge speler met talent dus als hij goed presteert kun/moet je hem altijd voor meer verkopen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64690999
Klopt, maar op dit moment is dat wel gewoon teveel geld voor een versterking op een positie waar we al redelijk ruim bezet zijn.
Ik zie liever 7-10 miljoen uitgegeven worden aan een topverdediger.

Elia kunnen we nog altijd deze zomer halen als een Suarez of Urby weg zou gaan ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64691013
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef superjood het volgende:

[..]

Hoezo kapitaalvernietiging, Elia is een jonge speler met talent dus als hij goed presteert kun/moet je hem altijd voor meer verkopen.
Voor 15-17 miljoen mag hij bij Twente blijven van me.
pi_64691019
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef superjood het volgende:

[..]

15 tot 17 miljoen is te veel naar mijn mening.
pi_64691129
het zou goed zijn als Twente 23 miljoen vraagt en niemand dat wil betalen.. en dat Elia uiteindelijk voor een spotprijs vertrekt. al die kleine clubs die denken zulke grote bedragen te kunnen krijgen (Groningen, Heerenveen, Twente etc) zullen hun toon op een gegeven moment moeten temperen want deze trend is niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')