Hell... Prioriteiten van de Israëlische veiligheid is zelfs een Amerikaanse verkiezingsstunt.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Israëliërs zelf zien nota bene in dat het een verkiezingsstunt is.
palestijnse meisjesquote:Op maandag 5 januari 2009 13:31 schreef HarryP het volgende:
[..]
http://www.yeeeeee.com/20(...)n-soldiers-206-pics/
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Nou die raketten maken anders ook flinke kuilen hoor net als die duitsers hier
Eh ja. Helaas wel ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef B4CO het volgende:
[..]
Israel gaat levens van zijn eigen soldaten risceren voor de verkiezingen
Ik denk dat weinigen dat boeit. Net als dat er weinig behoefte hebben aan plaatjes van Palestijnse meisjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:57 schreef tktenken004 het volgende:
[..]
Voor de mensen die willen weten waarom je behoorlijk ''blanke'' mensen daar kan vinden in beide gebieden,
Nou, als ze 18+ zijn en er lekker uit zien.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dat weinigen dat boeit. Net als dat er weinig behoefte hebben aan plaatjes van Palestijnse meisjes.
Dat is ook weer waar. Oh, dilemma!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:44 schreef tktenken004 het volgende:
Zonde, ik wil weten wat eronder die tempels ligt, de kern van de tempelberg is heidens maar niemand weet wat de oorsprong ervan is omdat niemand er maar graven en onderzoeken.
Heb je het tegen mij of HarryP die kwam met foto's van Israelische meiden.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Document1 het volgende:
Wat wil je eigenlijk met die foto's bereiken? Heeft echt niets met het hele topic te maken.
Laten zien dat Israëliërs/Palestijnen ook gewoon mensen zijn?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:07 schreef Document1 het volgende:
Wat wil je eigenlijk met die foto's bereiken? Heeft echt niets met het hele topic te maken.
HarryP poste ze om te laten zien dat Israel mooie meiden heeft, dus ik deed maar hetzelfde.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laten zien dat Israëliërs/Palestijnen ook gewoon mensen zijn?
Nee dit is een land dat zich beschermd tegen een land dat hun volk uit wil roeien.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:10 schreef DustPuppy het volgende:
Ach weet je wat dit is. Dit zijn gewoon 2 idioten die elkaar met knuppels lopen te bewerken. Alleen de knuppel van Israël is iets groter.
En op welke basis denkt dat land daar überhaupt te mogen zijn?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef neilyoung het volgende:
Nee dit is een land dat zich beschermd tegen een land dat hun volk uit wil roeien.
Om het even in perspectief te zetten: er zijn sinds 2001 ongeveer 20 Israeliers gestorven door die raketten, terwijl er in die tijd 3600 Israeliers omgekomen zijn in het verkeer. Als het om risicobestijding zou gaan kunnen ze dus beter hun eigen snelwegen bombarderen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat zou Nederland gedaan hebben als een groupering uit Duitsland voor de zoveelste keer raketten zou afschieten op Enschede? Dan ga je toch niet meer met ze praten, vooral niet als er voor de zoveelste keer niet aan bestanden wordt gehonoreerd (door de hamas). Ik snap wel dat het ontzettend moeilijk is, omdat het zo dichtbevolkt is in Gaza, maar Israel kan ook niet stilzitten en alles maar laten gebeuren..
Je moet even uitleggen wie wie is in deze post.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Nee dit is een land dat zich beschermd tegen een land dat hun volk uit wil roeien.
Gaat het nu niet om feit is dat in 2009 het zo zit als ik daarnet beschrijf. Dat dat land 50jaar terug volgens sommige onrecht matige verkregen was zou me worst wezen. Nu zitten in Palestina tuig dat alle Joden dood wil hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En op welke basis denkt dat land daar überhaupt te mogen zijn?
waar lees je dat ????quote:Op maandag 5 januari 2009 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Israëliërs zelf zien nota bene in dat het een verkiezingsstunt is.
En in Israël tuig dat terroristische cellen denkt te kunnen opruimen door bombarderen en schijt hebben aan de consequenties voor de burgerbevolking.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef neilyoung het volgende:
Gaat het nu niet om feit is dat in 2009 het zo zit als ik daarnet beschrijf. Dat dat land 50jaar terug volgens sommige onrecht matige verkregen was zou me worst wezen. Nu zitten in Palestina tuig dat alle Joden dood wil hebben.
Of dat waar is is mij nog niet helemaal duidelijk. Iran mag dan wel land van de Ariërs betekenen maar ik heb er mijn vraagtekens bij of dat geldt in dezelfde zin als dat voor ons: in die zin dat een arier blauwe ogen, blond haar en een gezond rozig velletje heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:57 schreef tktenken004 het volgende: maar in Iran kan je ook veel Ariers vinden (Iran betekend land van de Ariers) gezien dat land vroeger raciaal behoorlijk Blank (Persisch) was (hint: ahmadinejad is een azeri turk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |