abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64683103
Israelische Jood

Moslim:

En ik moet een kant kiezen ? wehehehe
  maandag 5 januari 2009 @ 13:11:31 #177
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64683131
Mag je het ook allebei even erg vinden? Dat wij–zij denken in zo'n conflict is echt te zielig voor woorden.
pi_64683147
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64683196
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef pfaf het volgende:
Mag je het ook allebei even erg vinden? Dat wij–zij denken in zo'n conflict is echt te zielig voor woorden.
Kunnen we niet gewoon dat hele gebied van de kaart vegen? Alle Palestijnen en Joden op dat stukkie grond in 1 klap weg, zijn we gelijk van het gezeik af.
  maandag 5 januari 2009 @ 13:17:18 #180
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_64683332
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:10 schreef tktenken004 het volgende:
Israelische Jood [ afbeelding ]

Moslim: [ afbeelding ]

Dat dus.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 5 januari 2009 @ 13:18:23 #181
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64683368
quote:

Ben je misbruikt door een bebaarde man ofzo?
  maandag 5 januari 2009 @ 13:18:58 #182
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_64683387
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen we niet gewoon dat hele gebied van de kaart vegen? Alle Palestijnen en Joden op dat stukkie grond in 1 klap weg, zijn we gelijk van het gezeik af.
Als je die heilige plaatsen nou nuked, heb je een stuk minder gezeik. Wel eventjes de mensen evacueren, natuurlijk, anders is het lomp.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_64683462
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef pfaf het volgende:
mag, en ik doe mee.
onderschat een ander niet en overschat jezelf niet
pi_64683631
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:18 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als je die heilige plaatsen nou nuked, heb je een stuk minder gezeik. Wel eventjes de mensen evacueren, natuurlijk, anders is het lomp.
Ook goed. Misschien een relocation-program ertegenaan gooien voor de oproerkraaiers van beide kanten, en je bent klaar.
pi_64683812
  • 14:12 Turkey FM calls on Israel to end the `humanitarian tragedy` in Gaza (DPA)
  • 14:12 Spanish PM: Israel`s actions in Gaza are not the way to peace and security (DPA)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 5 januari 2009 @ 13:31:49 #186
    79128 HarryP
    mijnCV.com
    pi_64683848
    quote:

http://www.yeeeeee.com/20(...)n-soldiers-206-pics/
      maandag 5 januari 2009 @ 13:34:28 #187
    182751 MisterO
    wispelvurig
    pi_64683925
    Ik word er zo moe van dat iedereen een partij wil kiezen. Beide kanten zijn zwaar schuldig aan wat er aan de hand is in Israel. Dat Israel zichzelf nu verdedigt, ben ik het wel mee eens, maar of het de juiste beslissing is, dat betwijfel ik nog. Het brengt alleen maar meer woede met zich mee. Op korte termijn zal het wel weer rustiger worden in het zuiden van Israel, maar de Hamas zal zich toch weer regrouperen en terugslaan voor de zoveelste keer.
    Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
    pi_64684133
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef MisterO het volgende:
    Ik word er zo moe van dat iedereen een partij wil kiezen. Beide kanten zijn zwaar schuldig aan wat er aan de hand is in Israel. Dat Israel zichzelf nu verdedigt, ben ik het wel mee eens, maar of het de juiste beslissing is, dat betwijfel ik nog. Het brengt alleen maar meer woede met zich mee. Op korte termijn zal het wel weer rustiger worden in het zuiden van Israel, maar de Hamas zal zich toch weer regrouperen en terugslaan voor de zoveelste keer.

Ik heb trouwens wel moeite met de aanvallen van Israel omdat ik vermoed dat het vooral verkiezingsretoriek is.
    pi_64684299
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:18 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zonde, ik wil weten wat eronder die tempels ligt, de kern van de tempelberg is heidens maar niemand weet wat de oorsprong ervan is omdat niemand er maar graven en onderzoeken.
      maandag 5 januari 2009 @ 13:45:08 #190
    182751 MisterO
    wispelvurig
    pi_64684322
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb trouwens wel moeite met de aanvallen van Israel omdat ik vermoed dat het vooral verkiezingsretoriek is.
    Wat zou Nederland gedaan hebben als een groupering uit Duitsland voor de zoveelste keer raketten zou afschieten op Enschede? Dan ga je toch niet meer met ze praten, vooral niet als er voor de zoveelste keer niet aan bestanden wordt gehonoreerd (door de hamas). Ik snap wel dat het ontzettend moeilijk is, omdat het zo dichtbevolkt is in Gaza, maar Israel kan ook niet stilzitten en alles maar laten gebeuren..
      maandag 5 januari 2009 @ 13:45:23 #191
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_64684328
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef MisterO het volgende:
    Het enige probleem met het verwerpen van keuzes/beslissingen is dat je dan ook eigenlijk zou moeten vertellen hoe het wel zou moeten. Het is ook zo'n uitzichtloze situatie daar....
    pi_64684356
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef MisterO het volgende:

[..]

Wat zou Nederland gedaan hebben als een groupering uit Duitsland voor de zoveelste keer raketten zou afschieten op Enschede? Dan ga je toch niet meer met ze praten, vooral niet als er voor de zoveelste keer niet aan bestanden wordt gehonoreerd (door de hamas). Ik snap wel dat het ontzettend moeilijk is, omdat het zo dichtbevolkt is in Gaza, maar Israel kan ook niet stilzitten en alles maar laten gebeuren..
    Dan ga je Duitsland platbombarderen en binnenvallen natuurlijk!
    Allah Al Watan Al Malik
      maandag 5 januari 2009 @ 13:46:29 #193
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_64684384
    quote:

[..]

Zulke vergelijkingen gaan echt zó mank dat je ze beter niet kunt gebruiken. Er is echt níets wat hamas-Israel op Duitsland-Nederland doet lijken...
      maandag 5 januari 2009 @ 13:49:07 #194
    182751 MisterO
    wispelvurig
    pi_64684465
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zulke vergelijkingen gaan echt zó mank dat je ze beter niet kunt gebruiken. Er is echt níets wat hamas-Israel op Duitsland-Nederland doet lijken...
    haha, dat dacht ik ook nadat ik mijn bericht poste. Maar een beetje logica zit er wel in.

Uitzichtloos? Ik zeg, laat de VN nou eindelijk wat mensen daar naartoe sturen. Dat zou de enige oplossing kunnen zijn, want beide partijen vertrouwen elkaar voor geen meter.
      maandag 5 januari 2009 @ 13:50:05 #195
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_64684497
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Israel gaat levens van zijn eigen soldaten risceren voor de verkiezingen
    Trotse papa van Eden
    pi_64684502
    quote:

[..]

Dan ga je in ander continent een groot stuk land bezetten, nederzettingen bouwen en als het dan stenen regent van de overgebleven inwoners ga je ze doden.
    pi_64684535
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:50 schreef B4CO het volgende:

[..]

Israel gaat levens van zijn eigen soldaten risceren voor de verkiezingen
    Israëliërs zelf zien nota bene in dat het een verkiezingsstunt is.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_64684586
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou die raketten maken anders ook flinke kuilen hoor net als die duitsers hier
    And then there were syntax-errors
      maandag 5 januari 2009 @ 13:53:39 #199
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_64684608
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:49 schreef MisterO het volgende:

[..]

haha, dat dacht ik ook nadat ik mijn bericht poste. Maar een beetje logica zit er wel in.

Uitzichtloos? Ik zeg, laat de VN nou eindelijk wat mensen daar naartoe sturen. Dat zou de enige oplossing kunnen zijn, want beide partijen vertrouwen elkaar voor geen meter.
    Alsof de VN ooit wat voor elkaar hebben gekregen... Die haat zit zo diep, daar mag je dan wel voor 300 jaar een paar honderdduizend blauwhelmen stationeren.
      maandag 5 januari 2009 @ 13:54:16 #200
    182751 MisterO
    wispelvurig
    pi_64684629
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 13:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Israëliërs zelf zien nota bene in dat het een verkiezingsstunt is.
    Tuurlijk niet. Dat Israel er juist NU voor gekozen heeft om de Hamas aan te vallen heeft denk ik wel te maken met de verkiezingen, als er geen verkiezingen waren, was Israel misschien wat afwachtender geweest, maar op den duur zou de Hamas toch aangepakt worden. Wat wil je als er dagelijks tientallen raketten op Israelisch gebied worden afgevuurd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')