Dat doen ze ook niet knul, het enige wat je Israël mag verwijten dat ze hiermee veels te lang hebben gewacht. Hamas is degene die Gaza de afgelopen jaren om zeep heeft geholpen, Eu, Usa en ook Israël hebben zeer veel geld en middelen gegeven om de bevolking te helpen en wat is er met de centjes gebeurd knul?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou Nederland en USA en Duitsland blijven het volhouden dat Israel niks verkeerds doet.
Dat wou ik ook maar even zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoezo Balkenende() heeft toch gezegd dat het van beide kanten verkeerd is?
Verwacht van mij maar geen antwoord, ik ga niet verder met mensen die geen vrede willen maar constant israel zitten te verdedigen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet knul, het enige wat je Israël mag verwijten dat ze hiermee veels te lang hebben gewacht. Hamas is degene die Gaza de afgelopen jaren om zeep heeft geholpen, Eu, Usa en ook Israël hebben zeer veel geld en middelen gegeven om de bevolking te helpen en wat is er met de centjes gebeurd knul?
Nee hoor. Sinds Hamas aan de macht is zijn ongeveer alle centjes ingehouden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet knul, het enige wat je Israël mag verwijten dat ze hiermee veels te lang hebben gewacht. Hamas is degene die Gaza de afgelopen jaren om zeep heeft geholpen, Eu, Usa en ook Israël hebben zeer veel geld en middelen gegeven om de bevolking te helpen en wat is er met de centjes gebeurd knul?
wat is daar voor een bullshit , alleen daarvoor verkies je Israel boven de mensheid ?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:20 schreef HarryP het volgende:
[..]
Objectiviteit en een gevoel van realisme voor de huidige grenzen.
Maxima Verhagenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hoezo Balkenende() heeft toch gezegd dat het van beide kanten verkeerd is?
Balkenende: Hamas en Israël beide aansprekenquote:
Mensen die concluderen dat ze zelf objectief zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:20 schreef HarryP het volgende:
[..]
Objectiviteit en een gevoel van realisme voor de huidige grenzen.
Balkenende, vanmiddag in Buitenhof was datquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef HarryP het volgende:
[..]
De Elektriciteit is volgens mij al een hele tijd dood.
Sinds Hamas een Israëlische soldaat heeft ontvoerd (in ik dacht 2006) heeft Israel de stroomtoevoer naar Gaza plat gegooid. De ziekenhuizen gebruiken aggregaten voor hun stroom. Helaas gaat de brandstof naar Hamas en niet naar de ziekenhuizen. Dat is de keuze die de democratisch gekozen terreuroverheid van Gaza heeft gemaakt.
Maar goed. Als de ziekenhuizen wel goed zouden werken dan kan Hamas ook geen propaganda maken met de slechte situatie in Gaza.. Hamas zorgt ervoor dat de mensen het slecht hebben zodat ze daar Israel de schuld van kunnen geven.
ik wil niet lullig doen maar al je persoonlijke informatie (telefoon, adres, ALLES! ) in je signature zetten is geen goed idee.quote:
Nee, de centjes lopen alleen niet via Hamas.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee hoor. Sinds Hamas aan de macht is zijn ongeveer alle centjes ingehouden.
Ah, hij is dus van gedachten veranderd. Een paar dagen geleden veroordeelde hij alleen Hamas.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Balkenende: Hamas en Israël beide aanspreken
weet je dat zeker ? , hij was op vakantie namelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Reki het volgende:
[..]
Ah, hij is dus van gedachten veranderd. Een paar dagen geleden veroordeelde hij alleen Hamas.
Objectiviteit: Hamas heeft het bestand geschonden door raketten te blijven afvuren.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
wat is daar voor een bullshit , alleen daarvoor verkies je Israel boven de mensheid ?
SP: Verhagen moet ook Israël veroordelenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
weet je dat zeker ? , hij was op vakantie namelijk
Lijkt me nietquote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen maar al je persoonlijke informatie (telefoon, adres, ALLES! ) in je signature zetten is geen goed idee.
Ok, Ik bedoelde Balkenendequote:Op maandag 5 januari 2009 00:29 schreef Reki het volgende:
[..]
SP: Verhagen moet ook Israël veroordelen
Hij heeft geloof ik wel gezegd dat Hamas schuld heeft aan de slachtoffers aan Palestijnse zijde.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:26 schreef Reki het volgende:
[..]
Ah, hij is dus van gedachten veranderd. Een paar dagen geleden veroordeelde hij alleen Hamas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |