Waar ik ooit een vrij geregelde (en gewaardeerde, if I might addquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Viking84 het volgende:
S&G is trouwens Sexy & Gewaagd, een topicreeks in het forum Users, geloof ik.
Ik zie het meeste op tegen het splitsen van de eieren! Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk. En m'n vriend roept al tijden dat het me echt wel gaat lukken. The pressure! Daar kan ik niet tegen!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs IK kon cheesecake maken!
En ik heb twee linker handen in de keuken!
Ik weet niet eens wat eieren splitsen ísquote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie het meeste op tegen het splitsen van de eieren! Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk. En m'n vriend roept al tijden dat het me echt wel gaat lukken. The pressure! Daar kan ik niet tegen!
Dus je weet wel wat het isquote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat eieren splitsen ís.
Is dat het scheiden vh eigeel en eiwit?.
Japanse zoutjesquote:
Hahaha, dat is zo supersimpel wijffie! Trust me!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie het meeste op tegen het splitsen van de eieren! Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk. En m'n vriend roept al tijden dat het me echt wel gaat lukken. The pressure! Daar kan ik niet tegen!
Ja, klopt.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
of iets met een tweelingquote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goodbye Goodbyequote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik duik mijn bedje in, welterusten alvast iedereen
Nou. Als ik 'm in de oven deed werd 'ie na 10 minuten echt heel hoog (tot iets onder de rand van het bakblik). Uiteindelijk haalde ik 'm ook op die hoogte eruit en was 'ie een halfuurtje later helemaal ingezakt. Ongeveer 2,5/3 cm hoog nog dus. Hij moet toch wel hoger zijn dan dat?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Blaat, wát is er dan mislukt?
Want ik heb het idee dat jij denkt dat een cheesecake luchtig en cake-achtig moet zijn, maar het is gewoon een klef ding hoorVan maar een paar centimetertjes hoog. Weet je zeker dat het niet gewoon gelukt was?
Om 22:50? Beter had je jezelf de moeite bespaardquote:Op zondag 4 januari 2009 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
mn haar zit eindelijk weer zoals op de foto van de eerste dag dat ik m'n nieuwe haar had
Ik kan niet zeggen dat ik Karin er nou zo gezond uit vind zien. Zou d'r eten wel goed zijn dan?quote:
Whehehe, doos.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik Karin er nou zo gezond uit vind zien. Zou d'r eten wel goed zijn dan?.
Ze is wel lekker slank iig.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik Karin er nou zo gezond uit vind zien. Zou d'r eten wel goed zijn dan?.
het ging spontaanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om 22:50? Beter had je jezelf de moeite bespaard.
Nee heb zo geen linkje. Check anders DaD's posthistory ff of vraag of ze je een foto pmtquote:Op zondag 4 januari 2009 22:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heb je een linkje, Vik? Ik kan 't niet vinden.
En Greys, hoe hoog was die van jou dan ongeveer uiteindelijk?
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Tip voor het stijfkloppen van eiwit; gebruik het liefst een roestvrij stalen kom. Die kan je goed vetvrij maken. Eiwit krijg je NOOIT stijf als er íets van eigeel, of vet in de kom zit. Dit hoorde ik ook pas jaren later nadat ik een keer drie kwartier eiwit heb staan kloppen wat niet stijf werd.
Hee, dat had ik ook! Ik had eerst een ufoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nou. Als ik 'm in de oven deed werd 'ie na 10 minuten echt heel hoog (tot iets onder de rand van het bakblik). Uiteindelijk haalde ik 'm ook op die hoogte eruit en was 'ie een halfuurtje later helemaal ingezakt. Ongeveer 2,5/3 cm hoog nog dus. Hij moet toch wel hoger zijn dan dat?
Sowieso klopte er niets van de warmte in de oven, aangezien 'ie de eerste keer anderhalf zo lang moest voordat 'ie enigszins lichtbruin begon te worden aan de bovenkant. De tweede keer dat ik 't deed (met een oventhermometer erin) werd 'ie na een kwartiertje bijna zwart van boven. Misschien moet ik die thermometer wat meer naar 't midden plaatsen voor een succesvol resultaat. Maar is 't bij jou dan ook zo?
Recept van Marty.
spannendquote:Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga. Wil morgen vroeg opstaan en ik moet 's middags naar het ziekenhuis voor de uitslag over de operatie![]()
.
Laag! Zoiets ongeveer, maar dan wat bruiner aan de bovenkant:quote:Op zondag 4 januari 2009 22:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heb je een linkje, Vik? Ik kan 't niet vinden.
En Greys, hoe hoog was die van jou dan ongeveer uiteindelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |