Waar ik ooit een vrij geregelde (en gewaardeerde, if I might addquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Viking84 het volgende:
S&G is trouwens Sexy & Gewaagd, een topicreeks in het forum Users, geloof ik.
Ik zie het meeste op tegen het splitsen van de eieren! Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk. En m'n vriend roept al tijden dat het me echt wel gaat lukken. The pressure! Daar kan ik niet tegen!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs IK kon cheesecake maken!
En ik heb twee linker handen in de keuken!
Ik weet niet eens wat eieren splitsen ísquote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie het meeste op tegen het splitsen van de eieren! Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk. En m'n vriend roept al tijden dat het me echt wel gaat lukken. The pressure! Daar kan ik niet tegen!
Dus je weet wel wat het isquote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat eieren splitsen ís.
Is dat het scheiden vh eigeel en eiwit?.
Japanse zoutjesquote:
Hahaha, dat is zo supersimpel wijffie! Trust me!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie het meeste op tegen het splitsen van de eieren! Dat heb ik nog nooit gedaan namelijk. En m'n vriend roept al tijden dat het me echt wel gaat lukken. The pressure! Daar kan ik niet tegen!
Ja, klopt.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
of iets met een tweelingquote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goodbye Goodbyequote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik duik mijn bedje in, welterusten alvast iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |