beter als afellay hahahahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is wel één van intelligentste voetballers op de Nederlandse velden, ik vind hem bijvoorbeeld slimmer slimmer dan Afellay, met de bal lopen is een kwaliteit maar vereist minder intelligentie dan één keer raken en uit het niets een slimme steekpass jouleren.²
Voetballerijquote:Op zondag 22 maart 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Hij speelt twee keer goed en iedereen ligt aan zijn voeten.
Sulejmaniquote:Op zondag 22 maart 2009 15:58 schreef Nashje het volgende:
En maakt het weer waar. Niets nieuws voor mij, maar wel heel lekker natuurlijk.
eindhoven sukkels.
Uhu. Eerst maar eens zien of ie dit vasthoudt, in het verleden heeft hij al vaker sterk gespeeld om het even later weer kwijt te raken of z'n poot te breken.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Ik lig al sinds zijn komst aan z'n voeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik lig al sinds zijn komst aan z'n voeten.
Daar ben ik het met Banshee wel eens.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zegt niet beter, hij zegt slimmer.
Ik pak er even flinke, warme mok chocolademelk met een toefje slagroom erbij hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef TiMPiN het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1765-321.php
Die heeft er verstand vanquote:Wat een overdreven hosanna weer zoals bij vele spelers in de Eredivisie. Vooral die commentator, die was echt al bijna klaar met zichzelf afsjaken toen hij het moest hebben over die assist van Aissati. Was gewoon een hele gewone dieptepass, zoals elke gemiddelde Eredivisiespeler die kan geven. Opvallen vind ik hem ook helemaal niet overdreven veel. Breedtepassjes, amper risico in zijn spel. En nog steeds geen rendement, totaal geen neusje om te scoren. Gebrekkige voetballer die nooit de top gaat halen.
Uitstekend vermaak op de zondagmiddagquote:Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef TiMPiN het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1765-321.php
Issi![]()
![]()
Heb t een uitstekende aankoop gevonden en blij dat hij eindelijk kan spelen. Gelukkig speelt ie ook uitstekende de laatste wedstrijden.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik lig al sinds zijn komst aan z'n voeten.
Kom nou. Hij speelt ook niet een beetje goed. Het is net alsof hij het ontbrekende puzzelstukje was. Alles lijkt ineens te kloppen. Raar, maar waar. Hij straalt ook plezier uit.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:59 schreef Houniet het volgende:
Dat ben ik met je eens hoor, alleen ik wil even afwachten hoelang hij het volhoudt.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kom nou. Hij speelt ook niet een beetje goed. Het is net alsof hij het ontbrekende puzzelstukje was. Alles lijkt ineens te kloppen. Raar, maar waar. Hij straalt ook plezier uit.
Aissati.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |