normaal gesproken niet maar topic goed doorgelezen ?quote:
Dan zorg ik ervoor dan ik snel moderator wordt met als motto: in de ban van ...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou trouwens ook wel een keer met Ferdo willen daten, hij is zo aardig altijd als ik weer mail om te vragen waarom ik een FP ban heb
En misschien ben ik dan ook sneller van m'n bans af
Ah, een date = virtueel neuken!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
normaal gesproken niet maar topic goed doorgelezen ?
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:48 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Dan zorg ik ervoor dan ik snel moderator wordt met als motto: in de ban van ...
trouwens waar hebben we het over... waarom date men? niet voor een leuke vriendschap boven het alloude gezellige ganzeborden.. neen, de initiele gedachte achter een date is den liefde vinden... en indien de liefde gevonden wor.. neuken tot het naar gerookt vleesch begint te meuren!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:50 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Ah, een date = virtueel neuken!![]()
Nou laat die date dan ook maar!
liefde = neukenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens waar hebben we het over... waarom date men? niet voor een leuke vriendschap boven het alloude gezellige ganzeborden.. neen, de initiele gedachte achter een date is den liefde vinden... en indien de liefde gevonden wor.. neuken tot het naar gerookt vleesch begint te meuren!
dus eik via een heel omslachtige manier is in eerste instantie daten een manier om tot neuken te komen... dus het zit er niet ver naast
Dat wordt dan eerst een date met een mod!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja ik denk dat ze dat hier wel een goede reden gaan vinden om jou mod te laten spelen
nee neuken de ultieme manier om de liefde te bekronen .. whaha!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Dat wordt dan eerst een date met een mod!
Wat omslachtig ...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee neuken de ultieme manier om de liefde te bekronen .. whaha!
JUIST! fuck daten!quote:
Dat gaat mijn vrouw niet goed vinden, denk ik. En pas maar op: die heeft hier leuke knopjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou trouwens ook wel een keer met Ferdo willen daten, hij is zo aardig altijd als ik weer mail om te vragen waarom ik een FP ban heb
Liefde kan ook neuken zijn, maar hoeft niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Neuken kán liefde zijn. Hoeft niet
Voor je het weetquote:Op maandag 5 januari 2009 00:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Nou dan toch maar... Ferdo?
Of heb je liever een date met iemand anders bikkeltje
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:45 schreef kwiwi het volgende:
En ik bijt!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat gaat mijn vrouw niet goed vinden, denk ik. En pas maar op: die heeft hier leuke knopjes.
En ze slaat ook nog!quote:
Je vrouw niet maar jij wel?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat gaat mijn vrouw niet goed vinden, denk ik. En pas maar op: die heeft hier leuke knopjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |