Dat wordt dus neuken in de bioscoop.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef kwiwi het volgende:
ik durf eigenlijk niet goed met hem alleen in 1 ruimte te zijn, hij is een beetje eng
Jij bent de kloon van skippy he?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oke, als Freeflyer niet wil ga ik wel met je mee
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag ook wel mee op de date van mij en skippy
ik durf eigenlijk niet goed met hem alleen in 1 ruimte te zijn, hij is een beetje eng
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh mijn god. Weet je wel waar je aan begint?
Ik bedoel, we hebben het hier over skippy22. Ik denk dat het niet uitmaakt of je met hem afspreekt in het openbaar, hij zal je sowieso dusdanig enthousiast begroeten dat je bij de eerste ontmoeting al van achteren besprongen word, zodat je met je beide voortanden op het stoepje belandt. Dat zal onze skippy dusdanig zenuwachtig maken dat hij bij een poging om je bloeden te stoppen per ongeluk je hoektanden er ook uitrost. Op weg naar het ziekenhuis zal hij je met rust laten maar nog wel andere onnodige slachtoffers maken in het verkeer op zijn brommer. Dus omdat jullie met 5 mensen op 1 brommer zitten, krijgt skippy nog een vette bekeuring en eenmaal aangekomen in het ziekenhuis is hij zo hysterisch dat hij gelijk met een dwangbuis wordt opgenomen op de PAAZ afdeling. Daar zal hij de hele dag catatonisch voor zich uitstaren onder invloed van medicatie, met zijn laatste restje energie af en toe nog kreunend: kwiwi, als ik hier uitkom, neuk ik je aan flarden.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Oh mijn god. Weet je wel waar je aan begint?
Ik bedoel, we hebben het hier over skippy22. Ik denk dat het niet uitmaakt of je met hem afspreekt in het openbaar, hij zal je sowieso dusdanig enthousiast begroeten dat je bij de eerste ontmoeting al van achteren besprongen word, zodat je met je beide voortanden op het stoepje belandt. Dat zal onze skippy dusdanig zenuwachtig maken dat hij bij een poging om je bloeden te stoppen per ongeluk je hoektanden er ook uitrost. Op weg naar het ziekenhuis zal hij je met rust laten maar nog wel andere onnodige slachtoffers maken in het verkeer op zijn brommer. Dus omdat jullie met 5 mensen op 1 brommer zitten, krijgt skippy nog een vette bekeuring en eenmaal aangekomen in het ziekenhuis is hij zo hysterisch dat hij gelijk met een dwangbuis wordt opgenomen op de PAAZ afdeling. Daar zal hij de hele dag catatonisch voor zich uitstaren onder invloed van medicatie, met zijn laatste restje energie af en toe nog kreunend: kwiwi, als ik hier uitkom, neuk ik je aan flarden.
Wat moet ik nu zeggen ringoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets
![]()
Ik trek m'n aanbod bij nader inzien terugquote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan Anders ghb ik der wel
Dan niet hequote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik trek m'n aanbod bij nader inzien terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef 2cv het volgende:Wij willen het ook wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naaah..quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef MLI het volgende:
Er zijn trouwens geen mannelijke fokkers waar ik nog eens bovenop zou willen kruipen. Qua dames is er wel ruime keuze maar die houden weer allemaal van mannetjes. Red_Cat!
psies!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef 2cv het volgende:Ik heb een hunch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen we drie keer raden?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
daar ging het heel het topic onderhand al over jaquote:
Een date = neuken????quote:Op maandag 5 januari 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
daar ging het heel het topic onderhand al over ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |