Dat ga ik jouw lekker niet aan je neus hangen.quote:
Deze tactiek werkt niet als je wil dat ik je unblock op PMquote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef skippy22 het volgende:
De ts begint Niet met MLI ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew bleggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Ik online een slet zei offline een slet
Met wie wel hm
met jouquote:
Dat wil ik niet eensquote:Op zondag 4 januari 2009 20:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Deze tactiek werkt niet als je wil dat ik je unblock op PM![]()
.
Trouwens, dus jij neukt alleen virtueel?![]()
Nu welquote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Noortje. het volgende:
Oh niet meer met Jimbo, hij is gemeen tegen me.
Ik kijk eigenlijk nu pas voor het eerst in jouw foboquote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef MLI het volgende:
Er zijn trouwens geen mannelijke fokkers waar ik nog eens bovenop zou willen kruipen. Qua dames is er wel ruime keuze maar die houden weer allemaal van mannetjes. Red_Cat!
wij zijn toch stiekempjes al getrouwdquote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef Noortje. het volgende:
Oh niet meer met Jimbo, hij is gemeen tegen me.
Heul niet stiekem. Iedereen weet het al.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wij zijn toch stiekempjes al getrouwd![]()
![]()
tevensch , ik hou van jeal wist je dat al
Watquote:Op zondag 4 januari 2009 20:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Aah, daarom moet ik steeds je gezeik uit mijn fobo verwijderen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heul niet stiekem. Iedereen weet het al.
Zie mijn fotoboek, vorige week nog.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens met je pmen of fotoboeken
Daar dacht je een kleine 3 weken geleden nog anders over.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Godshand het volgende:
met de geilste vrouwelijke Fok!ster..
alleen die zijn er geloof ik niet, het is altijd veel geschreeuw en weinig neuken bij die meiden geloof ik...
Eensch.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Niemand kan mij weerstaan.
Maar ik kan het niet terugvinden. Damn, ik moet eens fatsoenlijk leren zoekenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar dacht je een kleine 3 weken geleden nog anders over.
een date met beauregard liijkt mij ook wel watquote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Q. natuurlijk
en niet met Beauregard
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Niemand kan mij weerstaan.
ik weet van wiequote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Lemmeb het volgende:
Vroeger had je nog ene Emmykuhhhh of zoiets. Die was nog wel neukbaar. Al zou het me niks verbazen als dat gewoon een kloon was, van Salvad0r ofzo.
Van wie?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet van wieik weet van wie
Maar daten is jammer genoeg niet altijd meteen neukenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Lemmeb het volgende:
Vroeger had je nog ene Emmykuhhhh of zoiets. Die was nog wel neukbaar. Al zou het me niks verbazen als dat gewoon een kloon was, van Salvad0r ofzo.
FB ?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja FB zou ik ook wel doen, alleen zij wil mij niet
een intellectuele man als jij kan toch zo gemakkelijk mooie vrouwen om zijn vingers windenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Ringo het volgende:
Ik wil gewoon neuken met een lekker wijf dus als MLI een lekker wijf is mag ze best es bij me aankloppen.
O we hadden het over daten?
Jeweettog, krijg je achteraf precies te horen wat er goed ging en minder goed.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja FB zou ik ook wel doen, alleen zij wil mij niet
Wij hebben al eens gedate (meerdere keren ook)quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef zeemonster het volgende:
Wel met Admiraal_Anaal (meer voor zijn vriendin maar goed) .
Wie ik niet zou willen daten ? Dat zijn er wel wat.
truequote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben al eens gedate (meerdere keren ook)
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jeweettog, krijg je achteraf precies te horen wat er goed ging en minder goed.
Nee, maar je gaat natuurlijk niet daten met iemand die je op voorhand al niet neukbaar vindt.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar daten is jammer genoeg niet altijd meteen neuken.
quote:
Welnee, ik ben ernstig contactgestoord. Dat is een ziekte die ik ergens rond mijn dertigste heb ontwikkeld en de vooruitzichten op herstel zijn zeer somber.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
een intellectuele man als jij kan toch zo gemakkelijk mooie vrouwen om zijn vingers winden
Al is MLI de laaste foksterquote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat natuurlijk niet daten met iemand die je op voorhand al niet neukbaar vindt.
Het fok syndroomquote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, ik ben ernstig contactgestoord. Dat is een ziekte die ik ergens rond mijn dertigste heb ontwikkeld en de vooruitzichten op herstel zijn zeer somber.
Jij fapt op MLI, ik weet het zeker.quote:
Hoe weet je dat ?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij fapt op MLI, ik weet het zeker.
En haar dan vlak voor je hoogtepunt keihard vieze hoer & ordinaire neukslet noemen.
Ik houd sowieso niet van die types met een te hoog testosteronniveau, die de hele tijd opgeven van hun sexuele prestaties. Dan is de lol er te snel af.quote:
Doe ik mee okequote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Gekeken en MLI zou ik ook wel daten hoor! Niks mis mee.
Ze is wel ervarenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van die types met een te hoog testosteronniveau, die de hele tijd opgeven van hun sexuele prestaties. Dan is de lol er te snel af.
Mja, dat moet ik dus niet. Van die types die je op de eerste date al anaal kunt nemen.quote:
Alleen geen 50 euroquote:Op zondag 4 januari 2009 21:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mja, dat moet ik dus niet. Van die types die je op de eerste date al anaal kunt nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cc jaquote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef Ringo het volgende:
Ja, CopyCat. Daar lijkt het me relaxed mee in bed. Drinken, roken, goeie seks en láááng uitslapen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, ik ben ernstig contactgestoord. Dat is een ziekte die ik ergens rond mijn dertigste heb ontwikkeld en de vooruitzichten op herstel zijn zeer somber.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef skippy22 het volgende:
Maar MLI nee Ook ik heb zo m,n eerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
Waarschijnlijk komt hij gillend en jankend tegelijk klaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij fapt op MLI, ik weet het zeker.
En haar dan vlak voor je hoogtepunt keihard vieze hoer & ordinaire neukslet noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |