quote:
Welnee, ik ben ernstig contactgestoord. Dat is een ziekte die ik ergens rond mijn dertigste heb ontwikkeld en de vooruitzichten op herstel zijn zeer somber.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
een intellectuele man als jij kan toch zo gemakkelijk mooie vrouwen om zijn vingers winden
Al is MLI de laaste foksterquote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat natuurlijk niet daten met iemand die je op voorhand al niet neukbaar vindt.
Het fok syndroomquote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, ik ben ernstig contactgestoord. Dat is een ziekte die ik ergens rond mijn dertigste heb ontwikkeld en de vooruitzichten op herstel zijn zeer somber.
Jij fapt op MLI, ik weet het zeker.quote:
Hoe weet je dat ?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij fapt op MLI, ik weet het zeker.
En haar dan vlak voor je hoogtepunt keihard vieze hoer & ordinaire neukslet noemen.
Ik houd sowieso niet van die types met een te hoog testosteronniveau, die de hele tijd opgeven van hun sexuele prestaties. Dan is de lol er te snel af.quote:
Doe ik mee okequote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Gekeken en MLI zou ik ook wel daten hoor! Niks mis mee.
Ze is wel ervarenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van die types met een te hoog testosteronniveau, die de hele tijd opgeven van hun sexuele prestaties. Dan is de lol er te snel af.
Mja, dat moet ik dus niet. Van die types die je op de eerste date al anaal kunt nemen.quote:
Alleen geen 50 euroquote:Op zondag 4 januari 2009 21:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mja, dat moet ik dus niet. Van die types die je op de eerste date al anaal kunt nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cc jaquote:Op zondag 4 januari 2009 21:27 schreef Ringo het volgende:
Ja, CopyCat. Daar lijkt het me relaxed mee in bed. Drinken, roken, goeie seks en láááng uitslapen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, ik ben ernstig contactgestoord. Dat is een ziekte die ik ergens rond mijn dertigste heb ontwikkeld en de vooruitzichten op herstel zijn zeer somber.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef skippy22 het volgende:
Maar MLI nee Ook ik heb zo m,n eerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
Waarschijnlijk komt hij gillend en jankend tegelijk klaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij fapt op MLI, ik weet het zeker.
En haar dan vlak voor je hoogtepunt keihard vieze hoer & ordinaire neukslet noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |