quote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kennen jullie de 'secret carrot-cave'?
Jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger ook! Maar tegenwoordig lust ik dus af en toe best een bordje
Is erwtensoep (als je het zelf maakt) heel erg slecht, dieettechnisch gezien?
Nou ik zat er over na te denken, glimmend vachtje en zo!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef SHE het volgende:
Oh en ik wilde me nog even nuanceren voor de lurkers.
Het geklooi met rijst niet volgen graag! Het is een crash methode en kan alleen zonder gevolgen doorstaan worden als je weet waar je mee bezig bent. Ik ben de hele dag aan het meten/passen en rekenen om mijn voedingswaarden net op het minimum te houden en zo het maximale uit mijn maand te halen.
Daarbij eet ik s'avonds gewoon andere producten om zo geen enkel verlies te lijden.
Rijst, en dan alleen zilverlies/rode en zwarte rijst is heel gezond en een prima product voor je kh-behoefte, maar het is absoluut geen geschikt 'middel' om af te vallen.
Dat wilde ik nog even kwijt en bedacht ik me later pas. Al denk ik dat niemand gestoord genoeg is om droge rijst met groenten te eten de hele dag, maar toch!
Ja; het broodje conlechequote:Op zondag 4 januari 2009 20:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heeft dat conleche-broodje eigenlijk al een naam? Anders weet ik er wel eentje....
Dan houden we het bij een bordje zo af en toequote:
Wat is er niet vegatarisch aan erwtensoep dan? Ik eet het ook gewoon zonder rookworst/spek of wat voor vlees dan ookquote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegetenMaar ik ga binnenkort een vegetarische variant maken met roggebrood. Want dan heb je al je essentiële aminozuren woei
Ik dacht dat er standaard rookworst in zatquote:Op zondag 4 januari 2009 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is er niet vegatarisch aan erwtensoep dan? Ik eet het ook gewoon zonder rookworst/spek of wat voor vlees dan ook.
Oh en, ik lust eigenlijk helemáál geen soep. Dat dacht ik. Maar ik lust dus geen soep uit blik/pak/zak, verse (zonder teveel zout/smaakversterkers) wel. En als zelfs ik het lust. Want ik lust niets ofzo. Ik was altijd een makkelijke eter, tot ik een afkeer kreeg van dingen met kunstmatige toevoegingen en suiker en vet enzo ... en nu lust ik opeens niets meer.
Vegetarische lemper heb ik wel eens gehad ja, wat een deceptie was dat zeg ik was bij m'n eerste hap nog in de veronderstelling dat het met kip was ik zo hap en toen WTFquote:Op zondag 4 januari 2009 20:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Enig idee hoe je vegetarische risolle en lempur kan makenOf kan dat niet
Want dat is zo lekker en dat wil ik delen
Jeweets!
Neequote:
Jij hebt de discipline en consequentie van een bosui, dus ik moedig jou in dit geval ZEKER aan om dit te doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik zat er over na te denken, glimmend vachtje en zo!
Ik vind het altijd zo jammer dat vlees gemaakt is van dierenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef neen het volgende:
[..]
Vegetarische lemper heb ik wel eens gehad ja, wat een deceptie was dat zeg ik was bij m'n eerste hap nog in de veronderstelling dat het met kip was ik zo hap en toen WTF
Risolle weet ik niet, maakt m'n moeder altijdik ga wel vragen
Als je iets zelf maakt, zit er niets standaard inquote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat er standaard rookworst in zatEn roggebrood met spek
Hehe, het was ook een grapje en je kent me en je doorzag mijquote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt de discipline en consequentie van een bosui, dus ik moedig jou in dit geval ZEKER aan om dit te doen.
Ja, dat is helemaal nergens voor nodigquote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat vlees gemaakt is van dieren![]()
Thx
quote:
Dan laat ik de sambal zittenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Het broodje Conleche moet er nog bij!
Geroosterde boterham met light mayo en sambal en dan rauwkost er op!
erwten...>suikersquote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Mijn teleurgestelde uitroep, ik dacht dat soep gezond was en goed voor lijn etc. Zo blij dat ik een soep lust ...
En zonder het vlees, is er dan nog hoop?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef SHE het volgende:
[..]
erwten...>suikers
daarbij nog het vlees wat erin zit en je zit met flink wat vetten en suikers bij elkaar.
Soep is idd gezond, maar dan wel de vetarme soepen zoals tomaat, groenten, kip etc.
Doos met bubbels.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als jullie een telefoon zouden moeten versturen voor reparatie, hoe zouden jullie die dan verpakken? Ik denk niet dat een cadeaupapiertje helemaal de bedoeling is namelijk..
Kan ik die op het postkantoor kopen? Ik verstuur echt zelden iets.quote:
Ik jat dat soort dingen altijd op m'n werkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kan ik die op het postkantoor kopen? Ik verstuur echt zelden iets..
Is 'ie nou al stuk?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als jullie een telefoon zouden moeten versturen voor reparatie, hoe zouden jullie die dan verpakken? Ik denk niet dat een cadeaupapiertje helemaal de bedoeling is namelijk..
Goed idee, DaD, even jatten op Merels werk!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik jat dat soort dingen altijd op m'n werk
Doos wel, bubbels niet. Dan iets anders meenemen om de boel op te vullen zodat het niet gaat rammelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kan ik die op het postkantoor kopen? Ik verstuur echt zelden iets..
Met jouw buikje, denk ik dat het sowieso geen goed idee is. Maar af en toe een kop erwtensoep moet gewoon kunnen. Punt.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En zonder het vlees, is er dan nog hoop?
Dat had ik toch verteld, dat 'ie niet goed reageert? Ik heb gemaild, en ze gaan er iets aan doen.quote:
Sigme...waar laat je dat toch allemaalquote:Op zondag 4 januari 2009 20:45 schreef sigme het volgende:
Bakje brinta
Hardlopen les 13 (beginners Evy)
Fruitsalade met schep yoghurt
Half (eigengebakken) krentenbroodje (+- 125 gr bloem, 75gr krent, dessertlepel suiker, snuf zout) met roomboter
2 plakken brood (katenspek) 3 krekkers chocopasta
vleesfondue met broccoli & opgebakken rijst met prei en zelfgemaakte aioli (wie wil me snuffelen haha).
1 bier
4 espresso
Pffffffffffff
Ok, dank je.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doos wel, bubbels niet. Dan iets anders meenemen om de boel op te vullen zodat het niet gaat rammelen.
Omdat ik 'm via internet heb gekocht.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef Merel het volgende:
Maar DaD, waarom moet je 'm opsturen? Kan je 'm gewoon niet inleveren bij de telefoonwinkel ofzo? Toen mijn telefoon stuk was kwam er zelfs een koerier om 'm op te halen, maar dat kwam doordat ik 'm verzekerd heb.
Kranten? Of je koopt een bubbeltjes envelop en stuurt het daar in op?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dank je.. Nu nog gaan bedenken wat ik er bij in kan stoppen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |