En zonder het vlees, is er dan nog hoop?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:41 schreef SHE het volgende:
[..]
erwten...>suikers
daarbij nog het vlees wat erin zit en je zit met flink wat vetten en suikers bij elkaar.
Soep is idd gezond, maar dan wel de vetarme soepen zoals tomaat, groenten, kip etc.
Doos met bubbels.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als jullie een telefoon zouden moeten versturen voor reparatie, hoe zouden jullie die dan verpakken? Ik denk niet dat een cadeaupapiertje helemaal de bedoeling is namelijk..
Kan ik die op het postkantoor kopen? Ik verstuur echt zelden iets.quote:
Ik jat dat soort dingen altijd op m'n werkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kan ik die op het postkantoor kopen? Ik verstuur echt zelden iets..
Is 'ie nou al stuk?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als jullie een telefoon zouden moeten versturen voor reparatie, hoe zouden jullie die dan verpakken? Ik denk niet dat een cadeaupapiertje helemaal de bedoeling is namelijk..
Goed idee, DaD, even jatten op Merels werk!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik jat dat soort dingen altijd op m'n werk
Doos wel, bubbels niet. Dan iets anders meenemen om de boel op te vullen zodat het niet gaat rammelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kan ik die op het postkantoor kopen? Ik verstuur echt zelden iets..
Met jouw buikje, denk ik dat het sowieso geen goed idee is. Maar af en toe een kop erwtensoep moet gewoon kunnen. Punt.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En zonder het vlees, is er dan nog hoop?
Dat had ik toch verteld, dat 'ie niet goed reageert? Ik heb gemaild, en ze gaan er iets aan doen.quote:
Sigme...waar laat je dat toch allemaalquote:Op zondag 4 januari 2009 20:45 schreef sigme het volgende:
Bakje brinta
Hardlopen les 13 (beginners Evy)
Fruitsalade met schep yoghurt
Half (eigengebakken) krentenbroodje (+- 125 gr bloem, 75gr krent, dessertlepel suiker, snuf zout) met roomboter
2 plakken brood (katenspek) 3 krekkers chocopasta
vleesfondue met broccoli & opgebakken rijst met prei en zelfgemaakte aioli (wie wil me snuffelen haha).
1 bier
4 espresso
Pffffffffffff
Ok, dank je.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doos wel, bubbels niet. Dan iets anders meenemen om de boel op te vullen zodat het niet gaat rammelen.
Omdat ik 'm via internet heb gekocht.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef Merel het volgende:
Maar DaD, waarom moet je 'm opsturen? Kan je 'm gewoon niet inleveren bij de telefoonwinkel ofzo? Toen mijn telefoon stuk was kwam er zelfs een koerier om 'm op te halen, maar dat kwam doordat ik 'm verzekerd heb.
Kranten? Of je koopt een bubbeltjes envelop en stuurt het daar in op?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dank je.. Nu nog gaan bedenken wat ik er bij in kan stoppen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |