Komt niet eens in de buurtquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik kan nog niet zo goed tellen, maar dit waren er nog geen 1000 jongens
wel allemaal 1000 keer beter dan die huppelkutjesquote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
#665 is toch hoger dan 1000, of bedoelde je dat niet ?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
en zo hoort hetquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doe eens een andere UI, nu denk ik telkens dat je KoP bent.
Ik heb net al friet op.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
Een blender snack topic.
Wie probeert mijn recept?
Welke?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
Een blender snack topic.
Wie probeert mijn recept?
Neej juist niet, nu lijkt het alsof die lutser weer terug isquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb net al friet op.![]()
(hier wordt patat bedoeld, red.)
dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
Fascineert het jullie ook altijd zo dat als je veel eetdingen bij elkaar doet het vaak bruin zal worden in de blendert?
komen er ook minderjarige meisjesquote:
kanker ik uploadde een nieuwe, 1minuut geledenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej juist niet, nu lijkt het alsof die lutser weer terug is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
broekpalingquote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef De_Ananas het volgende:
WELKE FUCKING TYFUSMONGOOL GOOIT ER SNACKS IN DE BLENDER!?!?!?!?!
Tevens ben ik net in slaap gevallen tijdens de film die ik keek
ben al een tijdje meederjarigquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
Dit zijn er duizend MouzurX, vul maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit zijn er duizend MouzurX, vul maar op.HOAX, dat zijn er heul geen 1000, net 100 ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Dit zijn er duizend MouzurX, vul maar op.Ja als dat stomme hotlink gezeik er niet was had ik al 1/10de ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Neequote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
#665 is toch hoger dan 1000, of bedoelde je dat niet ?
Ik heb het uitgeteld, voor zover ik weet klopt het.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
HOAX, dat zijn er heul geen 1000, net 100 ongeveer
388 wel te verstaanquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
HOAX, dat zijn er heul geen 1000, net 100 ongeveer
jos heeft dat ±7quote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
NeeKerel schepte in de vorige delen op van 1000 pics mooier had in hun nakie ofzo. Ben het deels alweer vergeten
Echt waar? Ik dacht serieus dat ik er duizend had gedaanquote:
Dat is wel extreem sad van degene die dat heeft gedaan. En ik vind niet snel iets zielig van iemand maar dit wel.quote:
Word -> woorden tellen, doet wonderenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht serieus dat ik er duizend had gedaanik kan niet tellen, ik haat mezelf. Ik ga snijden, DOEI!
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht serieus dat ik er duizend had gedaanik kan niet tellen, ik haat mezelf. Ik ga snijden, DOEI!
Mijn alziend oog is sneller dan jouw ninja-edit. En lol @ die krabbel inderdaad, Roef.quote:
Nu dacht ik aan met je lul zo in een blender terecht komen hihiquote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik las net per ongeluk seks in de blender.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn alziend oog is sneller dan jouw ninja-edit. En lol @ die krabbel inderdaad, Roef.
Beter dan snacks in de blender.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
ja dat had ik toen ik het typtequote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
Maar dat is haar toch helemaal niet?quote:
1000 mooiere pics bestaan niet, want er zitten altijd pics tussen die mooier of lekkerder zijn dan anderen in dat lijstjequote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
NeeKerel schepte in de vorige delen op van 1000 pics mooier had in hun nakie ofzo. Ben het deels alweer vergeten
Ik denk jordeeehquote:Op zondag 4 januari 2009 19:43 schreef reetveter het volgende:
ja maar wie van deze userts hier is die roef ?
Kijk eens wie bij haar profiel postquote:
Eindelijk iemand met goed accent.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
tvp.
1000 mooiere chicks dan die huppelkutjes van dat geweldige programma the hillsquote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
1000 mooiere pics bestaan niet, want er zitten altijd pics tussen die mooier of lekkerder zijn dan anderen in dat lijstje
Ach so. En leeftijd 17?quote:
Dat is me iets te kinky.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
LP!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
I've
become so numb
I can't feel you there
I've become so tired
so much more aware
I'm becoming this
all I want to do
is be more like me
and be less like you.
Fedt goed nummert.
Linkin Park!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
I've
become so numb
I can't feel you there
I've become so tired
so much more aware
I'm becoming this
all I want to do
is be more like me
and be less like you.
Fedt goed nummert.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
I've
become so numb
I can't feel you there
I've become so tired
so much more aware
I'm becoming this
all I want to do
is be more like me
and be less like you.
Fedt goed nummert.
roet ? *denkt aan die meuk in de schoorsteen*quote:Op zondag 4 januari 2009 19:43 schreef reetveter het volgende:
ja maar wie van deze userts hier is die roef ?
Can I get an encore?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
I've
become so numb
I can't feel you there
I've become so tired
so much more aware
I'm becoming this
all I want to do
is be more like me
and be less like you.
Fedt goed nummert.
4 jaar geleden luisterde ik dat ook, maar nu niet echt meer.quote:
Valt mee. En ze heeft geen tetten.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mênnus mooi gezicht
Jij bent ook voor FC Den Bosch?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Jij bent toch een verrader, vuige ajax fan.
Ze is lekker op de 2de foto ... 1ste en derde niet zo..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mênnus mooi gezicht
Hoe durf je Ajax te beledigen, vuige slet?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
In Closer is ze ook leuk.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mênnus mooi gezicht
Niks verrader, gisteren werd ik nog uitgelachen vanwege mijn accentquote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik zou dr op alledrie neuken, vooral op de eerste.. daar ziet ze er nog lekker jong uitquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze is lekker op de 2de foto ... 1ste en derde niet zo..
Ik kan het lekker op de piano.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk ik ga Numb even leren. Toch maar niet. aan de tabs te zien is het kankersimpel.![]()
Speel m morgen wel.
Den boschquote:
En terecht.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks verrader, gisteren werd ik nog uitgelachen vanwege mijn accent
En ik was wel bijna in elkaar geslagen door een Feyenoorder ja!!!!!
Mis ik iets?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef reetveter het volgende:
wtf als dit waar is dat NB alles verzonnen heeft
Inderdaad. (Grote) tieten zijn overrated.quote:
zelfs kaal was ze nog aantrekkelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mênnus mooi gezicht
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf is een krabbel?
Ik snap dat haaives niet.
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Accent is ABN, moet ik het nu álweer uitleggen?!
Jep maar helemaal geen tieten of veel te grote tieten is ook niet mooi.. dan maakt het niet uit of ze een super lekker gezicht heeftquote:
GEEF ANTWOORD, HOERquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe durf je Ajax te beledigen, vuige slet?
Kan niet want ik heb met nieuwjaar m'n poot verzwikt tijdens het hakkenquote:
Ik heb het helemaal niet gevolgdquote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Fascination het volgende:
Ik zit nog steeds te denken over dat met NB. Als het waar is voel ik me zwaar genept
.
Oh noes, iemand die op internet mensen voor de gek houdt, het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Fascination het volgende:
Ik zit nog steeds te denken over dat met NB. Als het waar is voel ik me zwaar genept
.
Zijn al zo lang geen kampioen meer geweest, dan mag dat hoorquote:
ik ook maar zoiets doe je toch nietquote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Fascination het volgende:
.
nee je zei de waarheidquote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh noes, iemand die op internet mensen voor de gek houdt, het moet niet gekker worden
Ik zei hier op FOK! ook dat ik dik was terwijl ik supersexy ben [ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh noes, iemand die op internet mensen voor de gek houdt, het moet niet gekker worden
Mwah, je bent best dik.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er staat ook bij: leeftijd 17. Wat nogal vreemd is.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef reetveter het volgende:
uit de krabbels bij mirre kan ik niet opmaken dat er wat met der is, dan wel dat ze ooit zwanger is geweest
Dat zijn leugens.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks verrader, gisteren werd ik nog uitgelachen vanwege mijn accent
En ik was wel bijna in elkaar geslagen door een Feyenoorder ja!!!!!
En ze kan wel verdomd goed Nederlands voor iemand die hier niet lang woontquote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er staat ook bij: leeftijd 17. Wat nogal vreemd is.
rot op met je encore, de originele lied is veel beter, en graag zonder die dik-neuzige bos-aapquote:
Dat ene wijf.quote:
Hij had m'n beurs gejat en daar een biertje van gekocht, dat is bijna in elkaar geslagen jaquote:
Hoe zit dat dan? Jullie zijn nu ineens achter der hyves gekomen ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En ze kan wel verdomd goed Nederlands voor iemand die hier niet lang woont.
Can I get an encore?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
rot op met je encore, de originele lied is veel beter, en graag zonder die dik-neuzige bos-aap
Hahaha, hakken is ZO 1990.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan niet want ik heb met nieuwjaar m'n poot verzwikt tijdens het hakken
Misschien dat ik morgen weer ga proberen
Hehe, volgende week zaterdag weerquote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
ik ook maar zoiets doe je toch niet![]()
owja fas wanneer werkt die collega van je
Nee, heel saai op een ergometer (droogroeienquote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, hakken is ZO 1990.
Ga je dan roeien op ijs?
mag ik nie gevenquote:
BOH DAN GA IK NAAR DE C1000quote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, volgende week zaterdag weer.
YOU SHUT YOUR WHORE MOUTH WHEN MEN ARE TALKINGquote:
Die heb ik de afgelopen tijd genoeg gezienquote:
Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Maar als Mirre inderdaad gewoon zit te krabbelen op hyves, is dat wel vreemd natuurlijk. Maar goed, op internet weet je toch nooit wie je voor je hebt en in hoeverre ze de waarheid spreken.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Fascination het volgende:
.
Oja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, heel saai op een ergometer (droogroeien)
En hakken is van alle tijden
Mijn smsjes kwamen ook instant aanquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb van een vriend om 12 uur precies een nieuwjaarswens gehad. Hoe de feck flikt hij dat op die avond.
Was op m'n vereniging met nieuwjaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, dat kan natuurlijk ook.
Welk feest was je geweest dan?
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
YOU SHUT YOUR WHORE MOUTH WHEN MEN ARE TALKING
Nu toch al :$?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou diequote:
Ah, supah toll.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was op m'n vereniging met nieuwjaar.
Zal ik ook komen?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb gehoord dat Allure_ en BT op de meet komen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef Devvie het volgende:
Misschien is dit NB wel
Wat een tof broekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef Devvie het volgende:
Misschien is dit NB wel
Gast wtf. Waar precies googlede je naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ooh dat is echt zooooooo gemeen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik kopen en ritueel verbranden.
Gewoon, omdat het kan.
Quelle meetquote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb gehoord dat Allure_ en BT op de meet komen.
geef dat tasje aan bt heb je ook nog een neuqbeurtquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik kopen en ritueel verbranden.
Gewoon, omdat het kan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dat is echt zooooooo gemeen.
Je moest toch spaans lerenquote:
Gefeliciteerd! Ik moest hardop lachen door deze post.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ga ik kopen en zelf aandoen zodat ie scheurt.
Gewoon, omdat het kan.
Omdat je Frans praatquote:
Dat is dan voor het eerst bij een post van mij of niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik moest hardop lachen door deze post.
een dikke meneer in zijn ondergoedquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast wtf. Waar precies googlede je naar?
Ja, want jij bent de definitie van 'niet-grappig'.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst bij een post van mij of niet?!
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst bij een post van mij of niet?!
[KLB SC #665] Snacks in de blenderquote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want jij bent de definitie van 'niet-grappig'.
Dat kan jij niet aan liefjequote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef De_Ananas het volgende:
Volgende meet, weekend over 3 weken in Amsterdam.
Voor Allure_ en BT is een slaapplek vrij.
Hoe zie jij eruit?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want jij bent de definitie van 'niet-grappig'.
Voor mij niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef De_Ananas het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik zo grappig was altijd.quote:
Eminem - Get the fuck out the SCquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef MouzurX het volgende:
Na 2:00 doet me dat denken aan een liedje van eminem ...
Wie weet welke?
Omdat jij 5 weken achter loopt lijkt mij het iig niet verstandig, maar tja wie ben ik?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, dus. Sinds wanneer mag ik dat niet dan
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef De_Ananas het volgende:
Rodeyquote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Omdat jij 5 weken achter loopt lijkt mij het iig niet verstandig, maar tja wie ben ik?
Had je maar pics moeten posten toen ik het vroegquote:
gadverdamme die volle tamponquote:
Waar is de mijne dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen lekkere mensen een .rar hadden?
hoax ijsmeis had er ook een en die was ook lelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben ook lelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wasquote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef gers het volgende:
[..]
hoax ijsmeis had er ook een en die was ook lelijk
heb jij die Rar nog ?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef gers het volgende:
[..]
Wie hadden er dan nog allemaal een .rar naast ijsmeis?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef gers het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen haar altijd oh zo lekker vondquote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef gers het volgende:
[..]
quote:
Ikquote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
De SC is weer op niveau.
Rara wie is er van een ban terug
Wij zijn FOK!kers, wij hebben geen leven.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen haar altijd oh zo lekker vond.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je niet lelijk bent, en aangezien je ook spaans kan kun je me vast wel helpen met mijn Spaansquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ikke.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
De SC is weer op niveau.
ikquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef MouzurX het volgende:
Na 2:00 doet me dat denken aan een liedje van eminem ...
Wie weet welke?
Hija de puta.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je niet lelijk bent, en aangezien je ook spaans kan kun je me vast wel helpen met mijn Spaans
Oeh, geil!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef De_Ananas het volgende:
Bobby-B, jij mag bij mij in bed slapen als je op de meet komt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wie hadden er dan nog allemaal een .rar naast ijsmeis?
Kloptquote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef reetveter het volgende:
Bij 666 gaat ananas naakt voor 3FM
Kan ik spaans jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je niet lelijk bent, en aangezien je ook spaans kan kun je me vast wel helpen met mijn Spaans
Iedereen BIJNA.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
De SC is weer op niveau.
Tong80quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef reetveter het volgende:
Wie kan in mijn fobo kijken om te zien wie ik moet PM'en om een fobo unban te krijgen?
Paas die pics eens dan, ik heb 't gemist.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik spaans ja?
Okay, IJsmeis had wel een mooi lichaam, maar die kutkop erop..
plus rare tepelsquote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik spaans ja?
Ontvanger natuurlijk.quote:
Volgens mij is het wachten nog op NG, want als je op Jordeeeh gaat wachten kan je niet zo goed je zelf gaan pijpen.quote:
Zover was ik ook al. Maar wie ben ik om over jouw te oordelen wat je wel en niet moet doen, daarvoor ben ik niet gemaakt.quote:
Meid, wat denk jequote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Paas die pics eens dan, ik heb 't gemist.
Idd.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij is het wachten nog op NG, want als je op Jordeeeh gaat wachten kan je niet zo goed je zelf gaan pijpen.
Ik ken een vrouw in deze SC die ik dat best zie doen.....quote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meid, wat denk je. Dat ik als vrouw zijnde naakt foto's van een schraal wijf van 3 jaar geleden ga bewaren?
.
Gewoon googlen, staat vast nog wel ergensquote:
Sure, 10 euro per minuutquote:
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meid, wat denk je. Dat ik als vrouw zijnde naakt foto's van een schraal wijf van 3 jaar geleden ga bewaren?
.
Ach, portugees, spaans, wat is het verschilquote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik spaans ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Hoax.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
joske had hemquote:
Ik ken sites waar je 25 euro per uur kan verdienen als je achter de cam gaat zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sure, 10 euro per minuut.
Oh, en de tepels van IJsmeis kan ik me nou niet meer helemaal herinneren..
No problemo 14.gif.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sure, 10 euro per minuut.
Oh, en de tepels van IJsmeis kan ik me nou niet meer helemaal herinneren..
quote:
zoek dan wel op zip want het was een zipquote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon googlen, staat vast nog wel ergens
Ik dacht dat ik mijn naaktpics ging posten?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef reetveter het volgende:
Zulle we painte in #666
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn naaktpics ging posten?
Laat mij het topic dan maken
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ach, portugees, spaans, wat is het verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spaans begrijp ik geen drol van, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Misschien kan ik je volgend jaar helpen als ik weer Spaans volg
.
Quequote:?
Jwzquote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef gers het volgende:
FAS !!![]()
DIE LOLLER1000 is keiwijd hier van daan
Garpje.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Spaans begrijp ik geen drol van, sorry. Misschien kan ik je volgend jaar helpen als ik weer Spaans volg
.
[..]
Que?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |