abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 18:25:34 #51
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64655545
quote:
Hoe gaat dat gezegde ook al weer?
Als je in een glazenhuisje zit moet je niet met stenen gooien. En :
Wie kaatst moet de bal verwachten

Als die Palestijnen op Meki lijken is het duidelijk waarom er niks met ze te beginnen valt.......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64655555
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1237903/1/50#64655067]
Hamas zal Israel nooit hebben aangevallen als Gaza gewoon Gaza was, waar er vrede was waar de voedsel gewoon zijn dagelijkse behoeften aan de mensen kunnen geven. waar de Palestijnen gewoon samen kunnen zijn. Maar in plaats daarvan is de grens dicht ( beiden israel en Raffah ). en moeten de bevolkinsgroep zonder voedsel door de zware dagen heen moeten komen. dat is gewoon isolering en buitenpropotioneel en niet van de wetten van de wereld thuis.
Daardoor heeft Hamas de rakketjes die voor materiale schade hebben gezorgd.
Ze zijn al jaren bezig om die flut raketten op Israël af te schieten, zelfs voor de isolatie.

De haat is belangrijker, door die flut raketten te schieten op Israël.

Is belangrijker dan de burgers van Gaza.

Hamas wil geen vrede.
pi_64655602
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik had al antwoord gegeven op die vraag.
Nee, jij c/p't een tekst die al tientallen keren voorbij is gekomen in deze reeks. Geef hem een antwoord in je eigen bewoordingen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:28:35 #54
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64655666
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Daar wordt met geen woord geriekt naar de beschietingen van Israel in Gaza, dus niet echt betrouwbaar.
De raketbeschietingen van Hamas was een represaille voor een actie van het Israëlische leger op de Westelijke Jordaanoever, dat buiten het bestand viel.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64655699
Hamas spokesman: We've used only 5% of our capacity

Published: 01.04.09, 19:14 / Israel News

Hamas military wing spokesman Abu Obaida said Sunday that the organization has tapped into "no more than 5% of our capabilities so far."

Obaida denied IDF reports suggesting that at least 30 Hamas operatives have been killed since the Gaza incursion began, noting the reports were part of "the enemy's psychological warfare." (Ali Waked)

www.ynetnews.com

The war is going on.
pi_64655717
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Daar wordt met geen woord geriekt naar de beschietingen van Israel in Gaza, dus niet echt betrouwbaar.
Dus omdat het niet in jouw straatje past is het ineens onbetrouwbaar
A murky, forgotten land.
pi_64655729

De realiteit in Gaza

This is an aid worker from norway he is also a doctor explaining the reality in gaza and what is happening to the Palestinians.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64655861
Volgens de Amerikaanse linguïst Noam Chomsky verlopen in een democratie zelfs de “emotionele debatten” binnen van tevoren duidelijk afgebakende parameters. Het ‘democratisch proces’ wordt tegenwoordig doorgeschoven naar de media, zodat er een discussie ontstaat over een zaak waar mensen voor of tegen kunnen zijn. En hoe emotioneler het debat is, hoe beter, want emoties creëren een werkelijkheid, en die werkelijkheid vraagt om ingrijpen.

Wie voor de Palestijnen is, is voor Hamas, en wie voor Hamas is, is voor terrorisme (met op de achtergrond de islam, Iran, etc.). En wie voor Israël is is voor vrede. Dat simplisme is belangrijk in de opinievorming van het publiek. Theoloog en politicoloog Reinhold Niebuhr stelde dat “de koele waarnemers” de “domheid van de gewone mens” moeten onderkennen, en zorgen voor de “noodzakelijke illusies” en “emotioneel krachtige oversimplificaties“, zodat de onnozelen der aarde op het rechte pad blijven.

Leider van de Likud-partij Benjamin Netanyahu betotelt Israëlische kinderen op verkiezingscampagne in het bedevaartsoord Ashkelon. Dat is dezelfde ‘Bibi’ Netanyahu die in 1989 verklaarde: “Israel should have exploited the repression of the demonstrations in China [Tiananmen Square], when world attention focused on that country, to carry out mass expulsions among the Arabs of the territories.” (Bar Ilan University, November 24, 1989), en “I still believe that there are opportunities to expel many people.” (Jerusalem Post, November 19, 1989)

zondag 4 januari 2009 @ 18:34:18 #59
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_64655867
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:30 schreef Meki het volgende:

De realiteit in Gaza

This is an aid worker from norway he is also a doctor explaining the reality in gaza and what is happening to the Palestinians.
Israel is inderdaad fout bezig, maar Hamas echter ook. Heeft Hamas volgens jou ook een verantwoordelijkheid in deze "oorlog" en zijn ze fout bezig, of is Israel voor 100% schuldig?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:35:13 #60
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64655899
Dat Youtube filmpje is volgens mij van voor de recente aanvallen van Israel.
pi_64655954
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef 0100 het volgende:

[..]

Israel is inderdaad fout bezig, maar Hamas echter ook. Heeft Hamas volgens jou ook een verantwoordelijkheid in deze "oorlog" en zijn ze fout bezig, of is Israel voor 100% schuldig?
Beiden zijn fout bezig, alleen vrede is de enige uitweg.
Moslims hebben eigen geloof en de Joden hebben eigen geloof.

Alleen is de agressie van Israel wat we zien in Gaza de agressie van duizenden dorstige piranha's tegen een kudde vissen als ik het zo mag noemen.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:38:32 #62
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_64656020
Bedankt voor 't antwoord , weet ik dat ook weer.
pi_64656053
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Beiden zijn fout bezig, alleen vrede is de enige uitweg.
Moslims hebben eigen geloof en de Joden hebben eigen geloof.

Alleen is de agressie van Israel wat we zien in Gaza de agressie van duizenden dorstige piranha's tegen een kudde vissen als ik het zo mag noemen.
Beide zijn inderdaad fout bezig.

En toch heb je het alleen maar over de agressie van Israel. Nergens rep je over de agressie van Hamas.
A murky, forgotten land.
pi_64656071
Begrijp me niet verkeerd
Ik ben voor vrede absoluut, ik heb helemaal niks tegen Joden en niks tegen een vrede-lievende Israel maar op dit moment is Israel veranderd naar kwaad-willende.
pi_64656112
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En toch heb je het alleen maar over de agressie van Israel. Nergens rep je over de agressie van Hamas.
Beiden heb ik al genoemd, maar de agressie is toch van Israel begonnen, 60 jaar geleden 30 jaar geleden 20 jaar 10 jaar en een week geleden.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:45:07 #66
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64656282
tvp
pi_64656391
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Beiden heb ik al genoemd, maar de agressie is toch van Israel begonnen, 60 jaar geleden 30 jaar geleden 20 jaar 10 jaar en een week geleden.
Werkelijk ?

De Arabische staten zijn die oorlogen bijna allemaal begonnen !

Moslims in deze wereld willen gewoon de vernietiging van Israël, de Arabische staten vooral Iran en Syrie stoppen Hamas en Hezbollah vol met wapens, zodat de strijd door kan gaan, De Palestijnen worden heel slecht behandeld in de Arabische staten, bewust volgens mij.
pi_64656423
quote:

[..]

En voor het gemak laat je de beschietingen van Hamas met meer dan 5000 raketten ten tijde van een bestand maar even weg?
pi_64656495
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:39 schreef StateOfMind het volgende:

Je kunt toch wel gewoon Israel op zijn daden beoordelen? Natuurlijk is hamas fout, dat is een gegeven. Blijft de vraag hoe Israel met met de Palestijnen om gaat. Dat hamas fout is maakt toch niet dat je zelf maar even helemaal los mag gaan?

Het is geen excuus voor Israel, het is geen verkiezing tussen de meest nette van de twee. Je moet Israel zelfstandig afmeten aan wat het had kunnen doen en wat het kan doen, en dat "ja maar hamas..." is alleen maar een excuus om dat niet te hoeven doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64656503
quote:

[..]

Wie er begonnen is is niet eens meer belangrijk in dit conflict; daar duurt het al veel te lang voor.

Het is al decennia een keten van oorzaak - gevolg, van aktie - reaktie -reaktie.

Deze neerwaartse spiraal kan alleen doorbroken worden wanneer beide partijen zullen stoppen met het reageren op een aktie van de tegenpartij.

Het probleem is alleen dat beide partijen te trots/koppig zijn om dit als eerste te doen (als in: "waarom wij eerst).
A murky, forgotten land.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:51:13 #71
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_64656517
Kan iemand dit vertalen voor me? Kom dit tegen op een online petitie.
"Allaahoemma moenziela al-kietaabie sarie'a al-h'iesaab, iehziemie al-ah'zaab, Allaahoemma iehziemhoem wa zalzielhoem"

Anti-Israel petitie http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?gaza2812&1
Pro-Israel petitie http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?goisrael&1
pi_64656574
In de Marokkaanse hoofdstad Rabat was zondag een grote betoging. Schattingen over het aantal demonstranten liepen uiteen van enkele tienduizenden tot een miljoen.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:53:20 #73
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64656611
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

En voor het gemak laat je de beschietingen van Hamas met meer dan 5000 raketten ten tijde van een bestand maar even weg?
Dat komt omdat die raketten volgens Meki geen kwaad kunnen doen, omdat het speelgoedraketten zijn. Dan mag het wel.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:54:43 #74
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_64656669
Dat zijn er aardig wat
pi_64656703
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:53 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Dat komt omdat die raketten volgens Meki geen kwaad kunnen doen, omdat het speelgoedraketten zijn. Dan mag het wel.
Speelgoedraketten die ten minste 4 Israëliërs doden ja.
pi_64656795
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je kunt toch wel gewoon Israel op zijn daden beoordelen?
Ik heb al diverse keren gezegd dat Israel OOK fout zit. Figuren als meki zien alleen maar Israel als enige boosdoener, als enige agressor, als enige veroorzaker.
A murky, forgotten land.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:58:26 #77
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_64656805

Speciaal voor de palestijnen opgenomen, word de nieuwe hit van 2009
  zondag 4 januari 2009 @ 19:02:33 #78
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64656968
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef Meki het volgende:
In de Marokkaanse hoofdstad Rabat was zondag een grote betoging. Schattingen over het aantal demonstranten liepen uiteen van enkele tienduizenden tot een miljoen.
Daarom hoop ik ook echt dat Israël gewoon doorgaat met waar ze nu mee bezig zijn ......

Van mij mogen ze de WAR of TERROR zo als ze dat mooi in de VS zeggen gewoon eens goed aan pakken..
Niet zo als de VS en EU dat doen..
Maar HARD to GET geen medelijden hebben met de onschuldige mensen.
Als ik een ratten plaag in mijn huis heb ga ik ook niet denken bij het strooien van gif dat ik misschien de kat van de buurvrouw hier mee wel eens om kan leggen......

Mijn doel is de ratten weg te hebben hoe dan ook
zo moet je handelen.. niet dat SOFTIE GELUL zo als we hier in de EU doen.
Zo lang we over dat soort dingen praten gebeurt er niet.....

Zie maar eens hoe ISRAËL nu de inval in zet ...... maandag komen pas de EU ministers bij elkaar om te praten er over .......... Wat praten tegen de tijd dat de EU klaar is met praten dan is de gaza strook alleen nog maar terug te vinden in onze toekomst geschiedenis boeken. ....

Ik ben niet pro Israël maar weet wel dat die gasten geen loze beloftes maken ... hun gaan er voor geen gelul maar gewoon gaan ...
Dit was mijn mening hier over ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_64657039
Ik ben nu verschillende malen in Israel geweest, ik heb er zowel Palestijnse als joodse kennisen opgedaan. Wat ik van die mensen hoor is dat ze vooral veiligheid willen. Voor zover ik kan zien doet israel vooral z'n best om die veiligheid te bieden. Als één van de buurlanden jouw vernietiging tot doel heeft en alle vredelivende initiatieven steeds weer met rakketten beantwoord dan lijkt mij maar één oplossing mogelijk.
Als de bewoners van de Gaza-strook zelf de Hamas er even uit zouden gooien zou het probleem zó opgelost zijn. Nu ze dat weigeren krijgen ze er van langs. Jammer, erg jammer.

Maar niet onredelijk.
Mu!
  zondag 4 januari 2009 @ 19:06:05 #80
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64657138
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:02 schreef RAVW het volgende:

[..]

Daarom hoop ik ook echt dat Israël gewoon doorgaat met waar ze nu mee bezig zijn ......

Van mij mogen ze de WAR of TERROR zo als ze dat mooi in de VS zeggen gewoon eens goed aan pakken..
Niet zo als de VS en EU dat doen..
Maar HARD to GET geen medelijden hebben met de onschuldige mensen.
Als ik een ratten plaag in mijn huis heb ga ik ook niet denken bij het strooien van gif dat ik misschien de kat van de buurvrouw hier mee wel eens om kan leggen......

Mijn doel is de ratten weg te hebben hoe dan ook
zo moet je handelen.. niet dat SOFTIE GELUL zo als we hier in de EU doen.
Zo lang we over dat soort dingen praten gebeurt er niet.....

Zie maar eens hoe ISRAËL nu de inval in zet ...... maandag komen pas de EU ministers bij elkaar om te praten er over .......... Wat praten tegen de tijd dat de EU klaar is met praten dan is de gaza strook alleen nog maar terug te vinden in onze toekomst geschiedenis boeken. ....

Ik ben niet pro Israël maar weet wel dat die gasten geen loze beloftes maken ... hun gaan er voor geen gelul maar gewoon gaan ...
Dit was mijn mening hier over ...
Dus pommes frites als compromis is wat jou betreft geen optie?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 4 januari 2009 @ 19:07:13 #81
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64657189
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:58 schreef 0100 het volgende:

Speciaal voor de palestijnen opgenomen, word de nieuwe hit van 2009
Muziek is haram.
pi_64657247
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben nu verschillende malen in Israel geweest, ik heb er zowel Palestijnse als joodse kennisen opgedaan. Wat ik van die mensen hoor is dat ze vooral veiligheid willen. Voor zover ik kan zien doet israel vooral z'n best om die veiligheid te bieden. Als één van de buurlanden jouw vernietiging tot doel heeft en alle vredelivende initiatieven steeds weer met rakketten beantwoord dan lijkt mij maar één oplossing mogelijk.
Als de bewoners van de Gaza-strook zelf de Hamas er even uit zouden gooien zou het probleem zó opgelost zijn. Nu ze dat weigeren krijgen ze er van langs. Jammer, erg jammer.

Maar niet onredelijk.

Denk zelf ook dat de vernietiging van Hamas en zijn terroristische praktijken voordeel zal opleveren voor beide partijen, zowel Palestijnen als Joden.
  zondag 4 januari 2009 @ 19:11:43 #83
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64657364
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dus pommes frites als compromis is wat jou betreft geen optie?
ach er zijn wel options hoor maar helaas ik kan daar niet even tussen gaan staan van jongens en nu is het afgelopen

ik zie ook liever dat er overall vrede is maar ja wie ben ik ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  zondag 4 januari 2009 @ 19:12:59 #84
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_64657422
Hoeveel Gazastrook-Palestijnen staan er op dit moment dan nog achter Hamas? (Met het oog op de uitslag vd 2006-elections).

De huidige acties van Israël en de reactie van de buitenwereld daarop, zorgen toch alleen maar voor nog grotere anti-Israëlische sentimenten..
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 4 januari 2009 @ 19:19:01 #85
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64657670
Denk zelf ook niet dat er nog veel mensen echt achter de hamas staan.

maar ik heb die lui van de Hamas toch nooit begrepen ...
Ze hadden het zo goed aan kunnen pakken ...

Dan had misschien nu al heel Israël onder hun handen gezeten ...
Ze hadden gewoon moeten zorgen dat de handel van de gaza strook meer waarde voor de wereld betekenen dan wat er uit Israël komt dan hadden ze van zelf wel de grote landen achter hun gehad.
En dan had de gaza strook er zeker veel beter voor gestaan dan nu ..
pi_64657871
  • 19:53 Gaza phone network close to collapse (AP)
  • 19:50 Police fire tear gas at Beirut demonstrators rallying against Israeli offensive (AP)
  • 19:40 IDF: Ground operation in Gaza has not yet reached urban areas (Haaretz)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 4 januari 2009 @ 19:28:21 #87
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_64658048
    Meki, onze eigen propaganda machine
    Trotse papa van Eden
      zondag 4 januari 2009 @ 19:30:11 #88
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_64658128
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:08 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Denk zelf ook dat de vernietiging van Hamas en zijn terroristische praktijken voordeel zal opleveren voor beide partijen, zowel Palestijnen als Joden.
    Ik denk dat het moraal onder de Palestijnen de laatste decennia tot zo'n absoluut dieptepunt is gezakt dat je je daar maar niet al te veel van moet voorstellen. Als je in wezen opgesloten zit in een groot concentratiekamp dan heb je weinig om op te hopen. Feitelijk zijn hele generaties Palestijnen opgegroeid als vluchteling. Israël zal enorm veel concessies moeten doen wil je de Palestijnen weer enigszins van organisaties als Hamas kunnen wegtrekken.
    pi_64658178
    Veel burgerdoden door Israëlische invasie Gaza Gerelateerde artikelen

http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Gaza__.html?p=2,1

AMSTERDAM - Een grote Israëlische troepenmacht is zaterdagavond de Gazastrook binnengetrokken. Door Israëlische beschietingen zijn sinds het begin van die invasie al zeker 39 Palestijnen om het leven gekomen, volgens Palestijnse bronnen voornamelijk burgers. Eén Israëlische militair is gesneuveld.

Duizenden Israëlische militairen, ondersteund door artillerie, tanks, helikopters, vliegtuigen en marineschepen, waren zondag in de Gazastrook verwikkeld in hevige gevechten met Palestijnse Hamas-strijders. Palestijnse gezinnen sloegen in paniek op de vlucht. Vijf leden van een gezin kwamen om het leven toen hun auto vlakbij Gaza-stad werd getroffen door een Israëlische tankgranaat. Gaza-stad is inmiddels omsingeld en de Gazastrook door Israëlische troepen in tweeën gesplitst. Meer dan 250.000 Gazanen zitten zonder stroom. Water en voedsel raken op, zo melden hulporganisaties.

Het grondoffensief is een verdere escalatie van een operatie die Israël ruim een week geleden begon. Israël wil een eind maken aan raketbeschietingen vanuit de Gazastrook, waar de Palestijnse Hamas-beweging het voor het zeggen heeft. Door die raketbeschietingen kwamen de afgelopen week vier Israëli's om het leven.

Aan Palestijnse kant vielen sinds 27 december in totaal meer dan vijfhonderd doden, onder wie meer dan tachtig kinderen. Dit hebben Palestijnse artsen zondag gemeld. Een team van het internationale Rode Kruis dat noodhulp wil verlenen, werd zondag voor de derde achtereenvolgende dag de toegang tot de Gazastrook geweigerd.

De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties is er in de nacht van zaterdag op zondag opnieuw niet in geslaagd het eens te worden over een resolutie over het nieuwe bloedvergieten in het Midden-Oosten. De VS vonden een door Libië ingebrachte ontwerpresolutie te pro-Palestijns.

Israël mobiliseert tienduizenden reservisten voor het offensief in de Gazastrook. Dat gaat volgens een militaire zegsman „vele lange dagen” duren. Hamas zei in een eerste reactie dat Israël een „hoge prijs” zal betalen voor de invasie en dat de Gazastrook een „begraafplaats” zal worden voor het Israëlische leger.

Zaterdag en zondag zijn wereldwijd vele tienduizenden mensen de straat opgegaan om te protesteren tegen het bloedbad dat Israël onder de Palestijnen aanricht. In Israël zelf gingen zaterdag tienduizenden Israëlische Arabieren (Palestijnen die in de Joodse staat wonen) de straat op. Een Israëlisch-Arabische parlementariër eiste dat de Israëlische leiding wegens oorlogsmisdaden wordt berecht voor een internationaal hof.

In Parijs waren er zaterdag 25.000 betogers, in Londen 12.000. Ook in Madrid, Berlijn, Amsterdam en Istanbul werd solidariteit betuigd met de belaagde Palestijnen. In de Marokkaanse hoofdstad Rabat was zondag een grote betoging. Schattingen over het aantal demonstranten liepen uiteen van enkele tienduizenden tot een miljoen.
    pi_64658497
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:19 schreef RAVW het volgende:
    Denk zelf ook niet dat er nog veel mensen echt achter de hamas staan.

maar ik heb die lui van de Hamas toch nooit begrepen ...
    Ze hadden het zo goed aan kunnen pakken ...

Dan had misschien nu al heel Israël onder hun handen gezeten ...
    Ze hadden gewoon moeten zorgen dat de handel van de gaza strook meer waarde voor de wereld betekenen dan wat er uit Israël komt dan hadden ze van zelf wel de grote landen achter hun gehad.
    En dan had de gaza strook er zeker veel beter voor gestaan dan nu ..
    Je wilt niet weten wat voor hightech apparatuur er allemaal in Israël gemaakt wordt. Israël zal altijd de steun van de rest van de wereld krijgen.
    pi_64658503
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik denk dat het moraal onder de Palestijnen de laatste decennia tot zo'n absoluut dieptepunt is gezakt dat je je daar maar niet al te veel van moet voorstellen. Als je in wezen opgesloten zit in een groot concentratiekamp dan heb je weinig om op te hopen. Feitelijk zijn hele generaties Palestijnen opgegroeid als vluchteling. Israël zal enorm veel concessies moeten doen wil je de Palestijnen weer enigszins van organisaties als Hamas kunnen wegtrekken.
    Of je begint een grondoffensief natuurlijk.
    In Israel wonen ook heel veel palestijnen, die zijn helemaal niet zo aan de hamas. Het heeft dus eigenlijk helemaal niks te maken met wel of niet palestijn, maar met wel of niet terrorist.
    Mu!
    pi_64658598
    wtf is dit voor rotzooi trouwens?

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64658652
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef venomsnake het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Lijkt op vuurwerk
      Moderator zondag 4 januari 2009 @ 19:41:35 #94
    236264 crew  capricia
    pi_64658653
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Je wilt niet weten wat voor hightech apparatuur er allemaal in Israël gemaakt wordt. Israël zal altijd de steun van de rest van de wereld krijgen.
    Niet de rest van de wereld hoor.
    Misschien wel dat gedeelte van de wereld die jij ertoe vindt doen. Maar Israel heeft echt niet de steun van 'de rest van de wereld'.
    "People that use Fiat currency as a store of value.
    There is a name for it:
    We call them Poor"
      Moderator zondag 4 januari 2009 @ 19:42:48 #95
    236264 crew  capricia
    pi_64658706
    quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Goeie vraag...ik heb geen idee...is dit clustermunitie? Zal wel niet, maar ik heb echt geen idee...
    There is a name for it:
    We call them Poor"
    pi_64658714
    quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    This image from an Italian documentary allegedly shows U.S. forces using white phosphorus in Iraq in November 2004. The documentary alleges troops used white phosphorus shells "in a massive and indiscriminate way" against civilians during the offensive in Fallujah.
    quote:
    Pentagon officials say white phosphorus was used as a weapon against insurgent strongholds during the battle of Fallujah last November, but deny an Italian television news report that it was used against civilians.

Lt. Col. Barry Venable, a Pentagon spokesman, said Tuesday that while white phosphorus is most frequently used to mark targets or obscure a position, it was used at times in Fallujah as an incendiary weapon against enemy combatants.

White phosphorus is a colorless-to-yellow translucent wax-like substance with a pungent, garlic-like smell. The form used by the military ignites once it is exposed to oxygen, producing such heat that it bursts into a yellow flame and produces a dense white smoke. It can cause painful burn injuries to exposed human flesh.
    http://www.msnbc.msn.com/id/10064711/#storyContinued
      Moderator zondag 4 januari 2009 @ 19:44:06 #97
    236264 crew  capricia
    pi_64658762
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

This image from an Italian documentary allegedly shows U.S. forces using white phosphorus in Iraq in November 2004. The documentary alleges troops used white phosphorus shells "in a massive and indiscriminate way" against civilians during the offensive in Fallujah.[ afbeelding ]
    [..]

Hmmm, als dat klopt dan is het dus 100% tegen civilians gericht. Bah....
    There is a name for it:
    We call them Poor"
    pi_64658814
    quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Ik kan het mis hebben hoor, maar zijn dit geen flaires die hittezoekende projectielen weg houd bij tanks.
    Ik dacht zo iets gehoord te hebben op tv.
    Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
    pi_64658848
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ik kan het mis hebben hoor, maar zijn dit geen flaires die hittezoekende projectielen weg houd bij tanks.
    Ik dacht zo iets gehoord te hebben op tv.
    Lijkt mij waarschijnlijk...
      zondag 4 januari 2009 @ 19:46:22 #100
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_64658868
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

This image from an Italian documentary allegedly shows U.S. forces using white phosphorus in Iraq in November 2004. The documentary alleges troops used white phosphorus shells "in a massive and indiscriminate way" against civilians during the offensive in Fallujah.[ afbeelding ]
    [..]

Hmz, lijkt er wel op als ik die foto zo zie..
    Wat een kut wapen .
    Is dat wel legaal?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')