Om jullie goed in jullie hoofden te drukken dat het hier om een ramp gaat.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef mrcool het volgende:
Waarom dezelfde quotes?
Als mijn kinderen daar waren zou ik niet op FOK! gaan posten in ieder geval. Wij zitten nu eenmaal niet in die situatie, dat is ons geluk.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Om jullie goed in jullie hoofden te drukken dat het hier om een ramp gaat.
Om jullie goed te laten zien dat het hier om de mensheid gaat.
Om jullie goed te laten zien dat er geen verschil bestaat tussen jullie kinderen en die kinderen in Gaza. want hoe zouden jullie gaan reageren als jullie kinderen daar waren en ze vermoord werden door Israel, hoe zouden jullie daarop reageren
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om raketten te gaan schieten op Israel.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Om jullie goed in jullie hoofden te drukken dat het hier om een ramp gaat.
Om jullie goed te laten zien dat het hier om de mensheid gaat.
Om jullie goed te laten zien dat er geen verschil bestaat tussen jullie kinderen en die kinderen in Gaza. want hoe zouden jullie gaan reageren als jullie kinderen daar waren en ze vermoord werden door Israel, hoe zouden jullie daarop reageren
Ik ben het met Meki eens. Jullie zijn kortzichtige, onwetende drommels die in elke demagogie trappen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt jezelf ermee hoor, vroeg en laat kom je erachter dat de Palestijnen mensen zijn, vroeg en laat kom je er achter dat een ramp gebeurt en plaats vindt in Gaza.
Ik kan absoluut niet begrijpen dat je hiermee grapjes maakt absoluut onaanvaardbaar. Maar ja zulke mensen zoals jij moeten er ook zijn.
Geluk is het niet, de kinderen van Gaza zijn ook jou kinderen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als mijn kinderen daar waren zou ik niet op FOK! gaan posten in ieder geval. Wij zitten nu eenmaal niet in die situatie, dat is ons geluk.
In dat geval heeft ie zijn vrouw/vriendin heel wat ui te leggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Geluk is het niet, de kinderen van Gaza zijn ook jou kinderen.
Is niet de vraagquote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om raketten te gaan schieten op Israel.
Hamas uitroeien is inderdaad onmogelijk. Hun steun onder de bevolking wegvagen, infrastructuur, leiderschap, mankracht zoveel mogelijk vernietigen niet. Sucks to be a pally.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:19 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hamas blijft gewoon bestaan en ongeorganiseerd zijn ze misschien nog wel gevaarlijker.
Hmm, ik heb nu juist weer het idee dat de meeste mensen in dit soort topics denken dat Israel nooit iets fout doet en altijd het gelijk aan haar zijde heeft.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
. En toch merk ik in dit soort topics dat Israël door een groot deel van de participanten wordt afgeschilderd als schurkenstaat, die onderdrukt en een verborgen agenda heeft. Waarom?
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
Joh, zijn ze toch lekker snel im het paradijs, sterven in de jihad is immers het hoogste goed.
Nu helpt Israël een handje, is het weer niet goed.
Werkelijk ?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze zijn hier gewoon uit op het vernietigen van heel Palestijns volk
Dat zal Hamas wel gedaan hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Meki het volgende:
Nog niemand van hier heeft gereageerd op de elektriciteits afsnijding van de ziekenhuis. dat is een zeer zware oorlogsmisdaad.
het lijkt wel of dat ontkent wordt, of snel vergeten wil worden ? of lezen jullie daar snel overheen ?.
--------------------------------------------------------------------------------quote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef RAVW het volgende:
Denk dat meki het anders moet gaan verwoorden...
Ik denk dat iedereen hier ook niet tegen de Palestijnen zijn of tegen Israël.
Want elke burger slacht offer is er gewoon een te veel.
Het maak niet uit welke kant.
Maar waar het hier om gaat is een groepering (HAMAS) die bekent staat als terreur organisatie, zo veel problemen op zijn hals wil halen door een compleet volk daar voor van de kaart te laten verdwijnen.
Dus heel Palestina (gaza) als history willen maken en dat alleen om dat ze misschien 100 misschien 1000 dooie Israëliërs willen hebben.
Er staat niet wie het heeft gedaan ... dus nog geen oordeel vellen ....quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Meki het volgende:
Nog niemand van hier heeft gereageerd op de elektriciteits afsnijding van de ziekenhuis. dat is een zeer zware oorlogsmisdaad.
het lijkt wel of dat ontkent wordt, of snel vergeten wil worden ? of lezen jullie daar snel overheen ?.
Alles heeft een reden Meki, denk daar maar eens over na...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Is niet de vraag
Jij woont in Gaza met je gezin en plots komt er een Israelische raket op je huis, de kinderen zijn op slag dood.
Wat zou jij doen en de Israel zegt eigen schuld dikke bult
Ontken het gewoon maar hoor. diep triest dat je met zulke kwade instelling alsnog moderator bent gewordenquote:
Ze zullen wel een generator hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Meki het volgende:
Ongelooflijk ongelooflijk dat dit nog als vandaag de dag dit nog kan.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
Er staat niet wie het heeft gedaan ... dus nog geen oordeel vellen ....
HAMAS kan ook gewoon alles onklaar hebben gemaakt en nu ISRAËL hier de schuld van willen geven
De FIJT is alleen dat de gaza zonder stroom zit en niet wie hier de veroorzaker de oorzaak van is .
Hoe bedoel je zwart wit kijken
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus jij zal feest vieren als jou gezin sneuvelt in Gaza ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |