abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 23:05:37 #251
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64669552
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Als ik het met neutrale oogpunt moet kijken dan zou elke vrede-lievende persoon zich uitspreken voor de bevolking in Gaza en medeleven uiten aan Gaza in Palestina. en ik kijk van een neutrale kant en dat is vrede en menselijkheid en rechtvaardigheid.
Ik heb begrip voor de Palestijnse bevolking, maar absoluut niet voor de militaire tak van Hamas. De bevolking is gewoon slachtoffer van deze oorlog.
pi_64669601
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:04 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Niets, maar wat schiet de bevolking van de Gaza daar mee op? juist 0,0.
De hele Moslimwereld steekt namelijk geen poot uit naar Gaza, ja demostraties, nou daar ligt Israel wakker van
Wat kan de moslimwereld doen dan, Israel aanvallen dan komt er zo een grote wereldoorlog met westen en de hele moslimwereld en is de hele wereld binnen een jaar verdwenen ?.

Diplomatie en rechtvaardigheid en vrede bestaat gewoon NIET meer.
Alleen verderf en haat zaaien en bloed en kwaad komt nu in de hele mensheid.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64669619
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:03 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Zo blijft iedereen met het vingertje wijzen. Israël stelt dat Hamas eerst moet stoppen en Hamas stelt dat Israël eerst moet stoppen omdat ze begonnen zijn.
Inderdaad, maar waar vallen nu de grote oorlogslachtoffers?
Juist bij de Palastijnen.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_64669630
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik heb begrip voor de Palestijnse bevolking, maar absoluut niet voor de militaire tak van Hamas. De bevolking is gewoon slachtoffer van deze oorlog.
Steun je ook de Palestijnse bevolking ?.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:07:50 #255
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_64669642
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:53 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

NEEN, als Hamas toegeeft dat het stopt met die raketten, kan er gesproken worden over een staak het vuur.
Zolang Hamas blijft volhouden met die raketten is er geen enkele steun uit de UN en de Arabische Liga.
Hamas was in de cease-fire periode een aantal maanden gestopt met het beschieten van Israelische doelwitten, maar de Israelieten bleven gewoon door bombarderen.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:58 schreef Pupp3t het volgende:

[..]

[..]
Dat gebeurd nou eenmaal met spionnen.

Enige manier voor vrede in dat land is door de UN te sturen en beide kanten te ontwapenen. Dat is de enige oplossing in mijn perspectief. De UN zou controle moeten krijgen over het hele gebied genaamd Gaza, Palestina, Israel, Jeruzalem, whatever.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 4 januari 2009 @ 23:08:09 #256
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_64669652
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow wat erg die rakketjes die niks vergelijkbaar zijn met vuurwerk die hier te koop is.
en daar maakt Israel en jij als Israel-zijnde druk over.

de mensen in Gaza moeten de tot betalen omdat jij en Israel zeurt over rakketjes die we hier verkopen als vuurwerk ??.

Als Hamas zwaardere raketten had gehad , hadden ze die wel gebruikt.
Het lijkt wel of je de raketaanvallen van Hamas goedkeurt
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 4 januari 2009 @ 23:09:14 #257
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64669700
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:04 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Niets, maar wat schiet de bevolking van de Gaza daar mee op? juist 0,0.
De hele Moslimwereld steekt namelijk geen poot uit naar Gaza, ja demostraties, nou daar ligt Israel wakker van
De meeste moslims zijn verstandig. Die zien echt wel in dat niet iedereen die "Allah Akhbar" roept een moslim is. Iemand die burgers doodt om te doden kan nooit een moslim zijn.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zondag 4 januari 2009 @ 23:09:27 #258
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_64669706
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Hamas was democratisch gekozen door de bevolking en hetzelfde geld voor mij, ik heb begrip voor de Joodse bevolking, maar absoluut niet voor de militaire tak van Israel en die is ook helaas gekozen door de bevolking.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_64669767
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De meeste moslims zijn verstandig. Die zien echt wel in dat niet iedereen die "Allah Akhbar" roept een moslim is. Iemand die burgers doodt om te doden kan nooit een moslim zijn.
In de Islaam is het alleen toegestaan om oorlog te voeren als je wordt aangevallen.
pi_64669782
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat kan de moslimwereld doen dan, Israel aanvallen dan komt er zo een grote wereldoorlog met westen en de hele moslimwereld en is de hele wereld binnen een jaar verdwenen ?.

Diplomatie en rechtvaardigheid en vrede bestaat gewoon NIET meer.
Alleen verderf en haat zaaien en bloed en kwaad komt nu in de hele mensheid.
Je hebt gelijk Meki, alleen raketten kan Hamas nog redden.
Ga zo door, dan halen we 1000+ doden nog in de Gaza strip.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:12:28 #261
232678 John.Milton
pi_64669830
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef rakotto het volgende:

[..]

Hamas was democratisch gekozen door de bevolking en hetzelfde geld voor mij, ik heb begrip voor de Joodse bevolking, maar absoluut niet voor de militaire tak van Israel en die is ook helaas gekozen door de bevolking.
Ik kan ook niet begrijpen waarom Israël begonnen is met een grondoffensief, dat is op de eerste plaats geen haalbare zaak en daarnaast nooit een oplossing voor dit conflict.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Steun je ook de Palestijnse bevolking ?.
In mijn ogen ligt de oplossing van dit probleem in de acceptatie van de aanwezigheid van de Palestijnse bevolking in die gebieden.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:12:46 #262
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_64669839
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:08 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Als Hamas zwaardere raketten had gehad , hadden ze die wel gebruikt.
Het lijkt wel of je de raketaanvallen van Hamas goedkeurt
Het vuurwerk wat ik afgelopen oud en nieuw heb gezien had geen bereik van 40 km met voldoende kracht om een woning onbewoonbaar te maken. Daarnaast zaten er ook geen metalen bolletjes in de vuurpijlen die ik heb gezien. Als zo'n raket in een straat valt dan kun je beter niet in die straat lopen.

Die raketten van Hamas zijn 100% gericht tegen burgerdoelen.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:12:49 #263
16715 Mylene
*schatje*
pi_64669843
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:11 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Meki, alleen raketten kan Hamas nog redden.
Ga zo door, dan halen we 1000+ doden nog in de Gaza strip.
De Palestijnen ronden het wel af naar 1500 hoor.
pi_64669884
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef HarryP het volgende:

[..]

Het vuurwerk wat ik afgelopen oud en nieuw heb gezien had geen bereik van 40 km met voldoende kracht om een woning onbewoonbaar te maken. Daarnaast zaten er ook geen metalen bolletjes in de vuurpijlen die ik heb gezien. Als zo'n raket in een straat valt dan kun je beter niet in die straat lopen.

Die raketten van Hamas zijn 100% gericht tegen burgerdoelen.
En dat wil nou eenmaal niet tot zijn botte kop doordringen. Zijn oogkleppen ketsen dat af waarschijnlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:16:40 #265
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64669985
Als ik de andere nieuws sites zo lees denk ik meer en meer dat Israel nu bezig is met het totaal plat leggen van de hele gaza strook en hopelijk hier mee het misschien ook het van de land kaart doen verdwijnen van de GAZA strook.

Want zo als dit stukje:

Instorten

Volgens de Verenigde Naties zitten alle ziekenhuizen in Gaza-stad nu al 48 uur zonder stroom van het elektriciteitsnet en werken nu met generatoren die ''op instorten staan''.

Dat brengt alleen al in het Shifa-ziekenhuis de levens van zeventig patiënten in gevaar die op de intensive care zijn aangesloten aan elektrische apparaten die hen in leven moeten houden. Dertig van die patiënten zijn kinderen.

De volkerenorganisatie rapporteert tevens dat artsen en verplegers door de gevechten niet naar hun werk kunnen. Ook zijn er gewonden die niet geholpen worden omdat ambulances hen wegens de voortdurende beschietingen niet kunnen bereiken.

De VN melden dat de elektriciteit in bijna de hele Gazastrook is uitgevallen. Ook is telefoneren, hetzij mobiel, hetzij via de vaste lijn, vrijwel onmogelijk geworden. Generatoren die de netwerken in de lucht hadden moeten houden, zijn uitgevallen door gebrek aan brandstof.

BRON
http://www.nu.nl/algemeen(...)he-invasie-gaza.html
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_64670018
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef Mylene het volgende:

[..]

De Palestijnen ronden het wel af naar 1500 hoor.
Maak je grapjes over de ramp die nu plaats vindt in Gaza ?
pi_64670038
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik kan ook niet begrijpen waarom Israël begonnen is met een grondoffensief, dat is op de eerste plaats geen haalbare zaak en daarnaast nooit een oplossing voor dit conflict.
[..]

In mijn ogen ligt de oplossing van dit probleem in de acceptatie van de aanwezigheid van de Palestijnse bevolking in die gebieden.
De IDF en IAF hebben tot nu toe proportioneel zwaardere verliezen toegebracht aan hamas dan andersom. Nog een paar dagen dood en vernietiging en hamas zal wel een toontje lager zingen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_64670055
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef RAVW het volgende:
Als ik de andere nieuws sites zo lees denk ik meer en meer dat Israel nu bezig is met het totaal plat leggen van de hele gaza strook en hopelijk hier mee het misschien ook het van de land kaart doen verdwijnen van de GAZA strook.

Want zo als dit stukje:

Instorten

Volgens de Verenigde Naties zitten alle ziekenhuizen in Gaza-stad nu al 48 uur zonder stroom van het elektriciteitsnet en werken nu met generatoren die ''op instorten staan''.

Dat brengt alleen al in het Shifa-ziekenhuis de levens van zeventig patiënten in gevaar die op de intensive care zijn aangesloten aan elektrische apparaten die hen in leven moeten houden. Dertig van die patiënten zijn kinderen.

De volkerenorganisatie rapporteert tevens dat artsen en verplegers door de gevechten niet naar hun werk kunnen. Ook zijn er gewonden die niet geholpen worden omdat ambulances hen wegens de voortdurende beschietingen niet kunnen bereiken.

De VN melden dat de elektriciteit in bijna de hele Gazastrook is uitgevallen. Ook is telefoneren, hetzij mobiel, hetzij via de vaste lijn, vrijwel onmogelijk geworden. Generatoren die de netwerken in de lucht hadden moeten houden, zijn uitgevallen door gebrek aan brandstof.

BRON
http://www.nu.nl/algemeen(...)he-invasie-gaza.html
Ze zijn hier gewoon uit op het vernietigen van heel Palestijns volk
  zondag 4 januari 2009 @ 23:18:47 #269
16715 Mylene
*schatje*
pi_64670075
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik, nou goed?
pi_64670099

zondag 4 januari 2009 @ 23:19:53 #271
232678 John.Milton
pi_64670122
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

De IDF en IAF hebben tot nu toe proportioneel zwaardere verliezen toegebracht aan hamas dan andersom. Nog een paar dagen dood en vernietiging en hamas zal wel een toontje lager zingen.
Hamas blijft gewoon bestaan en ongeorganiseerd zijn ze misschien nog wel gevaarlijker.
pi_64670139
Waarom dezelfde quotes?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_64670168
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef mrcool het volgende:
Waarom dezelfde quotes?
Hij valt graag in herhaling. Maar daar zijn we aan gewend.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_64670200
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik, nou goed?
Je hebt jezelf ermee hoor, vroeg en laat kom je erachter dat de Palestijnen mensen zijn, vroeg en laat kom je er achter dat een ramp gebeurt en plaats vindt in Gaza.

Ik kan absoluut niet begrijpen dat je hiermee grapjes maakt absoluut onaanvaardbaar. Maar ja zulke mensen zoals jij moeten er ook zijn.
pi_64670230
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja dat doet ze, met je eigen goedkeuring, immers Hamas zal never toegeven en gaat door tot het einde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')