quote:
Wheheh ik wist dat daar iemand over ging zeurenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef Pluizel het volgende:
ananas, gast, ga DOUCHEN na een training :|
Pakjes krijg je niet, die moet je verdienenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
Dat moment dat je afstapt dan, dat is echt het beste gevoel dat er is. Je bent helemaal kapot, je zweet je de tering en je voelt je lul helemaal verkeerd zitten in je pakje (ja Clubroeiers hebben bij ons soms ook een wedstrijdpakje). Echt een beter gevoel is er niet, je weet dat je kapot bent gegaan en je bent daarna zo tevreden over jezelf, dat gevoel hoor je eigenlijk de hele dag vast te houden![]()
Ik vind dat ik het wel verdien met wat ik allemaal voor Skoll doequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Pakjes krijg je niet, die moet je verdienen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:22 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Het is zeker niet heel gek dat ik nu keihard wil gaan drinken.
Redenen:
- Geld genoeg door het 3 maanden niet uitgaan
- Zin om een willekeurig wijf te regelen dankzij mijn aanvaringen met wat rondloopt in de bieb
- Door al dat trainen heb je een supermanlichaam
- Er ligt toch ijs, alternatieve trainingen zuigen keihard
- Laatste tentamen vandaag gehad
- Eerste wedstrijd is over 4 weken
- Training van morgen is pas morgenavond en zonder coaches
- Gaat niet veel kosten omdat je er na 3 bier afligt
Ik heb oprecht nog nooit zo veel redenen gehad![]()
![]()
![]()
Voor wat ik er van weet is het probleem met temperaturen onder 0 dat als er ergens water tuseenkomt, en dat bevriest en dus uitzet het schade aan kan richten. Dus als je volledig watervrij roeit en nergens spettert kan je er bij alle temperaturen onder 0 mee varen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Kan iemand een bron vinden of het 'uit betrouwbare bron' zeggen waar een Empacher of Fillippi tegen bestand is (aantal graden onder nul, zonder ijsgang uiteraard)?
Ik zie hier een overeenkomstquote:
Waarschijnlijk ga ik wel weer gecorrigeerd worden hier door mensen die ,vinden dat ze meer van materiaal weten dan ik maar volgens mij kan er gewoon gevaren worden zolang er geen ijs is. Overnaedsch materiaal niet gebruiken maar al het kunststof kan er zonder meer tegen. Het is natuurlijk wel lastig als het dusdanig koud is dat het water wat in je slidings komt bevriest, dat geeft zo'n naar hobbelig gevoel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Kan iemand een bron vinden of het 'uit betrouwbare bron' zeggen waar een Empacher of Fillippi tegen bestand is (aantal graden onder nul, zonder ijsgang uiteraard)?
Joh en met omslaan kan het ook koud zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:52 schreef jw3 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik wel weer gecorrigeerd worden hier door mensen die ,vinden dat ze meer van materiaal weten dan ik maar volgens mij kan er gewoon gevaren worden zolang er geen ijs is. Overnaedsch materiaal niet gebruiken maar al het kunststof kan er zonder meer tegen. Het is natuurlijk wel lastig als het dusdanig koud is dat het water wat in je slidings komt bevriest, dat geeft zo'n naar hobbelig gevoel.
Oftewel zolang je geen ijsbreker speelt is er niks mis mee, en lekker genieten van het varen in een boot.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:07 schreef immortalsean het volgende:
mooie acties als het bestuur op wintersport is
Net terug uit Hazewinkel.. Hebben we mooi vrijdag, zaterdag en vandaag kunnen trainen. In totaal 5 lange trainingen kunnen draaien. Er lag gisterochtend wat uit, maar dat hadden een paar motorbootjes kapotgevaren. Die ochtend nog wel tegen een kleine ijsschots gevaren, gelukkig geen schade..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:52 schreef jw3 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik wel weer gecorrigeerd worden hier door mensen die ,vinden dat ze meer van materiaal weten dan ik maar volgens mij kan er gewoon gevaren worden zolang er geen ijs is. Overnaedsch materiaal niet gebruiken maar al het kunststof kan er zonder meer tegen. Het is natuurlijk wel lastig als het dusdanig koud is dat het water wat in je slidings komt bevriest, dat geeft zo'n naar hobbelig gevoel.
Oftewel zolang je geen ijsbreker speelt is er niks mis mee, en lekker genieten van het varen in een boot.
Vorig jaar in Brugge was Licht iets van 17 seconde sneller dan zwaar op 3kquote:Op zondag 8 februari 2009 21:05 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Net terug uit Hazewinkel.. Hebben we mooi vrijdag, zaterdag en vandaag kunnen trainen. In totaal 5 lange trainingen kunnen draaien. Er lag gisterochtend wat uit, maar dat hadden een paar motorbootjes kapotgevaren. Die ochtend nog wel tegen een kleine ijsschots gevaren, gelukkig geen schade..
Maar Hazewinkel was super, mooi volop kunnen trainen![]()
wel verslagen door Licht met sparren, maar dat schijnt wel vaker zo te zijn zo vroeg in 't seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |