precies.... en jij zit ook nog op Fok! :p kan me geen betere zwager toewensen, heb je vanavond even tijd?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:11 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom een glazenwasser van 20 als ze een student van 25 kan krijgen
Vind ik ook, maar 't is mijn discussie verder niet. Viel me wel op thoquote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja.......en, heeft toch geen gevolgen verder.
oh ja, wij moeten Ger nog even mailen, en aangezien jij de woordvoerder wasquote:Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar 't is mijn discussie verder niet. Viel me wel op tho
Zal ik eens doen zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, wij moeten Ger nog even mailen, en aangezien jij de woordvoerder was![]()
Hij houdt z'n notes allemaalquote:Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, in geval van Paultjuhhh gaat dat nog wel grappige dingen opleveren ben ik bang
Sure, zorg jij dat ze klaar ligt?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
precies.... en jij zit ook nog op Fok! :p kan me geen betere zwager toewensen, heb je vanavond even tijd?
Die heb ik vrijdag opgehaald.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen met de motor naar schoolovjaarkaart weer eens vergeten op te halen :p
Bredaquote:Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand wel eens naar de ijsbaan in Breda geweest?
Ook leuk... eerst de datingbanner met die tonguitstekende vrouwen (quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Sander het volgende:
Werkelijk, die ads soms op het forum. Kreeg er net eentje voor 'trimgel'?
Ik zie niets?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die ene van dat thuisbezorgt zo erg, waarom moet dat mens zo'n inkijk hebben?
Waar?quote:
Zo wild ben ik anders niet hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ben ik weer
1. Moblo bedankt voor het aanbieden van mijn bank aan wildvreemden![]()
2. Dude, Hosti, wtf man!
quote:
Als ik een vraag stel dan verwacht ik een antwoord mafkezen, niet dat mensen mijn vraag opnieuw stellen in een andere vorm!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Als ik een vraag stel dan verwacht ik een antwoord mafkezen, niet dat mensen mijn vraag opnieuw stellen in een andere vorm!
Misschien is er wat mis met je vraagstelling?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik een vraag stel dan verwacht ik een antwoord mafkezen, niet dat mensen mijn vraag opnieuw stellen in een andere vorm!
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit te eten CP, maar je disclaimer maakt het goed
Als hij maar wel mijn rollator even netjes inparkeert voor me.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ja, dat je geen bejaarden op je bank wil is op zich ook wel weer te begrijpen.
Ik dacht alleen dat er een rel was geweest die ik net gemist had, maar neen dus!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien is er wat mis met je vraagstelling?
optimistquote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat er een rel was geweest die ik net gemist had, maar neen dus!
Als ik blond en net 18 was geweest en dikke tieten had, was het zeker geen probleem?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, principekwestie he, dat slapen
We hadden tijdens 't eten Smaken Verschillen opstaan, begon er een tijdens 't eten opeens over 't feit dat ie seropositief was omdat ie onveilige sex had gehadquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef LastRequest het volgende:
Aaahh op Net 5 die aflevering van Extreme Home Makeover.. van dat kleine meisje dat kanker overleefd heeft en nu in d'r vrije tijd armbandjes oid maakt om te verkopen, om het ziekenhuis mooier te maken voor andere kids in het zkh
Ik heb geen net 5quote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef LastRequest het volgende:
Aaahh op Net 5 die aflevering van Extreme Home Makeover.. van dat kleine meisje dat kanker overleefd heeft en nu in d'r vrije tijd armbandjes oid maakt om te verkopen, om het ziekenhuis mooier te maken voor andere zieke kids
Jij snapt 'mquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik blond en net 18 was geweest en dikke tieten had, was het zeker geen probleem?
Haha ja toen was k gelukkig net aan het kokenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hadden tijdens 't eten Smaken Verschillen opstaan, begon er een tijdens 't eten opeens over 't feit dat ie seropositief was omdat ie onveilige sex had gehad.
Xmen is leuk, maar wel een redelijk standard superheldenfilm.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef morgane het volgende:
Hahaha
Ik kan nog steeds geen film kiezen....X-Men 2, The Ice Harvest, Finding Neverland of The Curse Of The Were Rabbit (Wallace & Gromit).
óók jaquote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef LastRequest het volgende:
CP was met kerst niet de nieuwe film van W&G op BBC?
Ik vond Wallace & Gromit altijd wel leuk, maar ik kan er toch geen hele film meer van kijken.. zo grappig vind ik het niet (meer?)
Ah dacht ik al!quote:
Een echte man heeft in zijn leven dan ook eens in het ziekenhuis gelegen door de drank. En littekens er aan over houden. Dat is de bomb.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen kater verrassend genoeg, maar wel overal pijn, hand, knie, arm en hoofd openliggen. En natuurlijk een gezonde dosis zelfwalgingVerder vertel ik natuurlijk ook niet het hele verhaal
Als je nog een uur twijfelt had je er al een kunnen kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:09 schreef morgane het volgende:
Hmm nu gaat t dus tussen W&G en Finding Neverland...kan ook vandaag 1 doen en morgen ook
Wijsneusquote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je nog een uur twijfelt had je er al een kunnen kijken.
Ach man, kies zelfquote:Op zondag 4 januari 2009 19:15 schreef morgane het volgende:
Wijsneusben nog ff aan het studeren, en moet toch wachten tot mn ouders het journaal gezien hebben.
Het wordt Finding Neverland, dan kan ik W&G een keer met mn vriend kijken want die vindt deze vast niet leukquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:21 schreef morgane het volgende:
[..]
Het wordt Finding Neverland, dan kan ik W&G een keer met mn vriend kijken want die vindt deze vast niet leuk
huh?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef LastRequest het volgende:
Dat wordt wat met die Nijmegen SC awards volgend jaar.. D_K als liefste user, Piet als spamhoer
Wel rustig, maar op zich wel okquote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef Nielez het volgende:
IB, die Noah and the Whale, daar had jij meuk van gedownload en geluisterd (zag t op msn enzo). Is dat nou eigenlijk wat?
/interesse.
jaaaa hooorrrr!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Housemuziek, maakt jongeren kapot
Ja, ik word hier ineens lief en pluizig gevonden! Stelletje stoofschotels!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef LastRequest het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de katten?
En D_K dat was een reactie op je eerdere post over knuffelbeer oid
Legendarisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |