Waar?quote:
Zo wild ben ik anders niet hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 18:31 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ben ik weer
1. Moblo bedankt voor het aanbieden van mijn bank aan wildvreemden![]()
2. Dude, Hosti, wtf man!
quote:
Als ik een vraag stel dan verwacht ik een antwoord mafkezen, niet dat mensen mijn vraag opnieuw stellen in een andere vorm!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Als ik een vraag stel dan verwacht ik een antwoord mafkezen, niet dat mensen mijn vraag opnieuw stellen in een andere vorm!
Misschien is er wat mis met je vraagstelling?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik een vraag stel dan verwacht ik een antwoord mafkezen, niet dat mensen mijn vraag opnieuw stellen in een andere vorm!
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit te eten CP, maar je disclaimer maakt het goed
Als hij maar wel mijn rollator even netjes inparkeert voor me.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar ja, dat je geen bejaarden op je bank wil is op zich ook wel weer te begrijpen.
Ik dacht alleen dat er een rel was geweest die ik net gemist had, maar neen dus!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien is er wat mis met je vraagstelling?
optimistquote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat er een rel was geweest die ik net gemist had, maar neen dus!
Als ik blond en net 18 was geweest en dikke tieten had, was het zeker geen probleem?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, principekwestie he, dat slapen
We hadden tijdens 't eten Smaken Verschillen opstaan, begon er een tijdens 't eten opeens over 't feit dat ie seropositief was omdat ie onveilige sex had gehadquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef LastRequest het volgende:
Aaahh op Net 5 die aflevering van Extreme Home Makeover.. van dat kleine meisje dat kanker overleefd heeft en nu in d'r vrije tijd armbandjes oid maakt om te verkopen, om het ziekenhuis mooier te maken voor andere kids in het zkh
Ik heb geen net 5quote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef LastRequest het volgende:
Aaahh op Net 5 die aflevering van Extreme Home Makeover.. van dat kleine meisje dat kanker overleefd heeft en nu in d'r vrije tijd armbandjes oid maakt om te verkopen, om het ziekenhuis mooier te maken voor andere zieke kids
Jij snapt 'mquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik blond en net 18 was geweest en dikke tieten had, was het zeker geen probleem?
Haha ja toen was k gelukkig net aan het kokenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We hadden tijdens 't eten Smaken Verschillen opstaan, begon er een tijdens 't eten opeens over 't feit dat ie seropositief was omdat ie onveilige sex had gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |