Wat ist? Vannacht je bakker open gevallen door de drank?quote:
Duidelijkheidquote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
Bakker?
Kreeg net op msn te horen dat ik een meid nogal duidelijk had gemaakt dat ze een dom wicht was
En dat komt via msn bij je terug? De lijntjes die mensen hebbenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
Bakker?
Kreeg net op msn te horen dat ik een meid nogal duidelijk had gemaakt dat ze een dom wicht was
Aha, dat is het deel van het verhaal dat Hosti ons niet verteld heeft!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die avatar van Sander die ken ik! Die gast lag naast mij in het ziekenhuis, omdat ie zn lever kapot gezopen had, hence de gele kleur!
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Aha, dat is het deel van het verhaal dat Hosti ons niet verteld heeft!
En met een dooie lever heb je het altijd koud (lever zorgt voor de warmte), hence de dikke kleding!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Aha, dat is het deel van het verhaal dat Hosti ons niet verteld heeft!
Bakkes dan. En de rest van je lijf wellicht? :")quote:
Zo hoort dat tochquote:Kreeg net op msn te horen dat ik een meid nogal duidelijk had gemaakt dat ze een dom wicht was
*glabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*quote:Op zondag 4 januari 2009 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Maar verder gaat alles wel serieus goed, of zo.
Geen wonder dat mijn moedertje jankend thuis kwam van het stappen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
Bakker?
quote:
Ja maar als ik dronken ben wil ik nogal eens doordraven; zeg maar dan ga ik ook voor de tranenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bakkes dan. En de rest van je lijf wellicht? :")
[..]
Zo hoort dat toch
Ah, dat had ik er idd niet uitgehaald.quote:
Dat doet Mik ook altijdquote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar als ik dronken ben wil ik nogal eens doordraven; zeg maar dan ga ik ook voor de tranen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |