Alleen kijken of ook voelen?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nog beter, ik laat ze altijd irl zien.
Jaquote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef HostiMeister het volgende:
Wtf is Yash nou schizofreen?
wel, 2 verschillende browsersquote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo snel kan ik toch nooit met mezelf posten?
* afhaaktquote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
maar je gaat dus de 5e weer showen Yash?
Kom dan eerder terugquote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Mikkie het volgende:
Godvertieft, zoek allemaal een leven zeg! Een beetje anderhalf topic volposten als ik weg ben.
Mwa.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Sander het volgende:
Oh, The Curious Case of Benjamin Button is erg, erg mooi. Vind ik.
Ik las SnikkelSmikkel, maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:
Jeugdsentiment? Die film is uit 2004quote:
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Nielez het volgende:
[..]
Mwa.
Beetje lang.
[..]
Ik las SnikkelSmikkel, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Kijk, dat maakt het weer interessanter om die 2 uur in de trein te gaan zitten!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
maar je gaat dus de 5e weer showen Yash?
dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt het weer interessanter om die 2 uur in de trein te gaan zitten!
Ergens word ik nu wel weer benieuwd hoe het afloopt..quote:
Dat heb ik op m'n werk altijd dankzij het laminaat. Ga ik collega's zappenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef LastRequest het volgende:
Serieus ik ben al een week of 2 zo statisch als wat, alles en iedereen krijgt een schok van me.. maar nu is het wel heel erg.. ik tikte de kraan open *schok*, maar toen wilde ik m'n handen wassen kreeg ik zelfs een schok van het water
Shockerend om te horen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef LastRequest het volgende:
Serieus ik ben al een week of 2 zo statisch als wat, alles en iedereen krijgt een schok van me.. maar nu is het wel heel erg.. ik tikte de kraan open *schok*, maar toen wilde ik m'n handen wassen kreeg ik zelfs een schok van het water
Dat heb ik dus met mijn haar, ik word er serieus gek vanquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef LastRequest het volgende:
Zonder te vallen?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking lekkere shoarma gescoord net
waar? :pquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking lekkere shoarma gescoord net
Ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 20:05 schreef LastRequest het volgende:
Ja met m'n haar heb ik het ook, maar nu wordt het toch wel erg vervelend..
Plat haar kan ik nog enigszins hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |